FC-Breda Geplaatst 19 december 2013 Share Geplaatst 19 december 2013 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 19 december 2013 Share Geplaatst 19 december 2013 Hoe kom je nou weer aan zo'n overzichtje? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 19 december 2013 Share Geplaatst 19 december 2013 Bierdopje. Kun je bijvoorbeeld ook zien hoeveel tijd je aan een serie hebt besteed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 19 december 2013 Share Geplaatst 19 december 2013 Ah net zoiets als followmy.tv dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 december 2013 Share Geplaatst 19 december 2013 trakt.tv is ook wel episch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 23 december 2013 Share Geplaatst 23 december 2013 Mee bezig: Modern Family Gezien: Awkward Blue Mountain state Carnivale The League (Tot en met seizoen 3) Happy Endngs Suits (tot en met seizoen 2) Chuck Prison Break Sherlock Game of Thrones How to make it in America New Girl The O.C. Graceland (ergens gestopt maar weet neit meer waar, en moet maar weer eens verder gaan) Breaking Bad Planet Earth Frozen Planet Feuten Jersey Shore The Walking Dead (moet nog aan het nieuwe seizoen beginnen) Verlanglijst: The Shield The Wire (ooit eens de eerste twee afleveringen gekeken maar vond het toen niets) The Sopranos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 23 december 2013 Share Geplaatst 23 december 2013 Heel snel beginnen aan The Sopranos. :) Na Breaking Bad voor mij de allerbeste serie ooit! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 23 december 2013 Share Geplaatst 23 december 2013 Heel snel beginnen aan The Sopranos. :) Na Breaking Bad voor mij de allerbeste serie ooit! Hoor die geruchten inderdaad van veel mensen. Moet er alleen even tijd voor vinden haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 23 december 2013 Share Geplaatst 23 december 2013 Haha. :D Ja, het zijn flinke afleveringen ook hoor. 45 - 50 min per ep. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 14 januari 2014 Share Geplaatst 14 januari 2014 Vorige week de drie seizoenen van Suits gekeken, deze week begonnen aan House of Cards. Vannacht daarvan de laatste aflevering kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 15 januari 2014 Share Geplaatst 15 januari 2014 Is het wat? M'n broer vertelde me net dat Vikings (?) een toffe serie is om te volgen. Ik heb net het laatste seizoen van Family Guy gezien, zitten grappige stukjes in maar houd er een 'mehhhh' gevoel aan over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 15 januari 2014 Share Geplaatst 15 januari 2014 Vikings staat bij mij ook op de to-watch-list. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 20 januari 2014 Share Geplaatst 20 januari 2014 Gisteren begonnen aan Game of Thrones. Zeer benieuwd naar alle verhalen. Begin is wel ietwat lastig te volgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Curly Geplaatst 21 januari 2014 Share Geplaatst 21 januari 2014 Je moet iig niet proberen op internet te zoeken naar extra informatie om meer duidelijkheid te krijgen. Er zijn veel te veel spoilers dan ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 21 januari 2014 Share Geplaatst 21 januari 2014 Vikings _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 22 januari 2014 Share Geplaatst 22 januari 2014 Het ''Welke serie volg ik'' topic! Is het wat? Doelde je op mij Erik? Zowel Suits als House of Cards is de moeite waard. House of Cards komt over 2 weken seizoen 2 geheel uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 23 januari 2014 Share Geplaatst 23 januari 2014 Doelde je op mij Erik? Zowel Suits als House of Cards is de moeite waard. House of Cards komt over 2 weken seizoen 2 geheel uit. Haha volgens mij wel :p Suits heb ik allemaal gevolgd, heerlijke serie. House of Cards ben ik bijna mee klaar, alleen nog de laatste aflevering van seizoen 1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 24 januari 2014 Share Geplaatst 24 januari 2014 Het ''Welke serie volg ik'' topic! Zit nu Breaking Bad te kijken. Toch wel een heerlijke serie hoor :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 24 januari 2014 Share Geplaatst 24 januari 2014 Suits nu gezien tot aflevering 10 seizoen 3. Nu helaas wachten op de nieuwe afleveringen. Iemand tips voor een vergelijkbare serie? Ik kijk series alleen en series met mijn vriendin, dus deze wil ik alleen gaan kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 26 januari 2014 Share Geplaatst 26 januari 2014 White Collar is wel aardig vergelijkbaar qua opzet, sfeer etc. Zelfde network ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 28 januari 2014 Share Geplaatst 28 januari 2014 Het ''Welke serie volg ik'' topic! Oké bedankt, die ga ik eens bekijken. Inmiddels ook begonnen aan Boardwalk Empire. 2 afleveringen gezien, tot nu toe nog best aardig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 28 januari 2014 Share Geplaatst 28 januari 2014 Sinds een week de nieuwe serie True Detective. Vind het na drie afleveringen echt fantastisch! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 29 januari 2014 Share Geplaatst 29 januari 2014 Na al de wat 'serieuzere' series nu aan Blue Mountain State begonnen_O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pietert Geplaatst 1 februari 2014 Share Geplaatst 1 februari 2014 Na al de wat 'serieuzere' series nu aan Blue Mountain State begonnen_O_ Hahaha daar moet je niet teveel bij nadenken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten