Erwin. Geplaatst 29 januari 2012 Share Geplaatst 29 januari 2012 de vrouwen moeten t hebben van hun opening. #wksprint. álle vrouwen moeten t hebben van hun opening, lul! :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 29 januari 2012 Share Geplaatst 29 januari 2012 Ja die wereldbekers volg ik nooit dus weet ik veel ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 29 januari 2012 Share Geplaatst 29 januari 2012 Hoppa, Groothuis wereldkampioen. Heerlijke ontknoping. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 30 januari 2012 Share Geplaatst 30 januari 2012 Prachtig WK sprint gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 30 januari 2012 Share Geplaatst 30 januari 2012 Kom op natuurijs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
woeter Geplaatst 5 februari 2012 Share Geplaatst 5 februari 2012 Komt ie er? Of toch niet? De elfstedentocht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henkyh Geplaatst 5 februari 2012 Share Geplaatst 5 februari 2012 ik hoop van wel, maar ik denk het niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mathieu026 Geplaatst 5 februari 2012 Share Geplaatst 5 februari 2012 Ik denk dat als hij komt dat het volgend weekend is anders komt hij niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remkoo Geplaatst 5 februari 2012 Share Geplaatst 5 februari 2012 Ik hoop heel erg dat die komt. Lijkt me fantastisch om te zien :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 5 februari 2012 Share Geplaatst 5 februari 2012 Ik hoop het ook ja:) Gok woensdag zelfs. Blijft sterk vriezen en die rayonhoofden komen niet voor niks bij elkaar. In '97 kwamen ze op 2 januari bij elkaar en werd hij op 4 januari verreden. Edit: m'n gok op woensdag is, omdat dat voor mij het best uitkomt haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BV Geplaatst 6 februari 2012 Share Geplaatst 6 februari 2012 Hoop toch wel op een elfstedentocht dit jaar. Zelf gisteren heerlijk geschaatst op het Veluwemeer, Henk Timmer en Rene Ruitenberg nog gespot daar ook. Ik kan echt genieten van natuurijs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mitashi Geplaatst 6 februari 2012 Share Geplaatst 6 februari 2012 Vandaag ook hele dag geschaatst :) Rit van 30 km gemaakt en nog even een paar kilometer in het dorp :) Heerlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 6 februari 2012 Share Geplaatst 6 februari 2012 Ik hoop het ook ja:) Gok woensdag zelfs. Blijft sterk vriezen en die rayonhoofden komen niet voor niks bij elkaar. In '97 kwamen ze op 2 januari bij elkaar en werd hij op 4 januari verreden. Edit: m'n gok op woensdag is, omdat dat voor mij het best uitkomt haha. Dat zou dan nu vrijdag worden. Zou net kunnen, vertrek die middag/avond richting Belford voor een week en zou het anders moeten missen. :@ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 7 februari 2012 Share Geplaatst 7 februari 2012 Ik hoop het ook ja:) Gok woensdag zelfs. Blijft sterk vriezen en die rayonhoofden komen niet voor niks bij elkaar. In '97 kwamen ze op 2 januari bij elkaar en werd hij op 4 januari verreden. Edit: m'n gok op woensdag is, omdat dat voor mij het best uitkomt haha. Denk in het weekend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMSjoerd Geplaatst 7 februari 2012 Share Geplaatst 7 februari 2012 Vanavond maar eens een mooie tocht uitstippelen, kunnen we die morgen gaan rijden :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 8 februari 2012 Share Geplaatst 8 februari 2012 Toch mooie wedstrijd op TV. Heerlijk om te zien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BV Geplaatst 18 februari 2012 Share Geplaatst 18 februari 2012 Heel behoorlijk van Wust, die Sablikova is onverslaanbaar op de lange afstanden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 18 februari 2012 Share Geplaatst 18 februari 2012 Goede rit van Verweij. Hopen dat Kramer zijn teleurstellende 500 m goed maakt zometeen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 18 februari 2012 Share Geplaatst 18 februari 2012 Heel sterk van Wüst, hopen dat op de 1500 nog iets kan worden gewonnen dat je met een mooie voorsprong de 5 km ingaat. Binnen een seconde ovan Sablikova is heel sterk. Kramer geen heel denderende 500, maar de achterstand op anderen is miniem, heb veel vertrouwen in 2 Nederlandse titels. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 18 februari 2012 Share Geplaatst 18 februari 2012 Daarstraks wel even flink balen toen Kramer misschien gediskwalificeerd zou worden. Gelukkig niet gebeurd.:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mentos Geplaatst 18 februari 2012 Share Geplaatst 18 februari 2012 Goede rit van Verweij. Hopen dat Kramer zijn teleurstellende 500 m goed maakt zometeen! Teleurstellende 500 is zwaar, maar dan ook zwaar overdreven. Ten opzichte van zijn concurrenten heeft Kramer gewoon prima zaken gedaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 18 februari 2012 Share Geplaatst 18 februari 2012 Hij kan betere 500 meters rijden, hé. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mentos Geplaatst 18 februari 2012 Share Geplaatst 18 februari 2012 Dat kun je van alle andere schaatsers ook zeggen. De verhoudingen in het klassement kloppen gewoon, dus zal het eerder aan externe omstandigheden liggen dan aan Kramers rit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 18 februari 2012 Share Geplaatst 18 februari 2012 Niemand heeft een hele sterke 500 gereden. Verweij was de sterkste, maar kan op de 5 en zeker op de 10 Kramer totaal niet volgen. En op Blokhuijsen heeft ie weinig verloren en op Kuck(dacht ik, weet ik niet meer zeker) en Skobrev heeft hij gewonnen. Bokko faalt al jaren en ook Contin, Silovs en Bloemen zie ik niet bij Kramer in de buurt komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waust0r Geplaatst 18 februari 2012 Share Geplaatst 18 februari 2012 Kramer. Überbaas. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten