Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'manutd' 🔥 ×

Schaatsen

Mark

Recommended Posts

Ben trouwens van mening dat het schaaten een stuk interessanter is geworden nu de Nederlandse schaatsers (vooral de mannen) niet zo dominant zijn. Stolz, Ghiotto en die Jilek die net komt kijken. Dan heb je nog de Noren met Eitrem en Kongshaug en een sterke ploegenachtervolging en de Russen die volgend jaar weer mogen doen. De Spelen in Milaan zijn dan namelijk al. Ik vind het eigenlijk wel mooi.

Het blijft wel apart dat een scheidsrechter hem verteld dat hij gediskwalificeerd is, maar dat men niet zegt waarom. Hij wist dus niet waarom dit was gebeurd. Ik snap zijn emotie wel, maar het is niet handig. Hij gaf zostraks een mooi interview en had een goede zelfreflectie. 

2 uur geleden zei delichris:

Het blijft wel apart dat een scheidsrechter hem verteld dat hij gediskwalificeerd is, maar dat men niet zegt waarom. Hij wist dus niet waarom dit was gebeurd. Ik snap zijn emotie wel, maar het is niet handig. Hij gaf zostraks een mooi interview en had een goede zelfreflectie. 

Dat was echt het eerste dat de scheidsrechter zei, maar oke.

Zojuist zei Rogier.:

Dat was echt het eerste dat de scheidsrechter zei, maar oke.

Nuis zei zelf dat hij niet wist waarom hij was gediskwalificeerd. Hij zei duidelijk dat hij een DQ had, maar hij wist niet waarom.

Of was jij erbij dat de scheidsrechter het zei?

2 minuten geleden zei delichris:

Nuis zei zelf dat hij niet wist waarom hij was gediskwalificeerd. Hij zei duidelijk dat hij een DQ had, maar hij wist niet waarom.

Of was jij erbij dat de scheidsrechter het zei?

Het was live op televisie te horen ja. 

Zojuist zei Rogier.:

Het was live op televisie te horen ja. 

Ik heb het teruggeluisterd en het wordt inderdaad tegen hem gezegd. Maar je ziet wel dat het niet bij Nuis binnenkomt. 

Hij doet het zelf uiteraard. Hij kan het ook gewoon niet door hebben gehad.