Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Schaatsen

Mark

Aanbevolen berichten

Ik hoop het ook ja:) Gok woensdag zelfs. Blijft sterk vriezen en die rayonhoofden komen niet voor niks bij elkaar. In '97 kwamen ze op 2 januari bij elkaar en werd hij op 4 januari verreden.

Edit: m'n gok op woensdag is, omdat dat voor mij het best uitkomt haha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hoop het ook ja:) Gok woensdag zelfs. Blijft sterk vriezen en die rayonhoofden komen niet voor niks bij elkaar. In '97 kwamen ze op 2 januari bij elkaar en werd hij op 4 januari verreden.

Edit: m'n gok op woensdag is, omdat dat voor mij het best uitkomt haha.

Dat zou dan nu vrijdag worden. Zou net kunnen, vertrek die middag/avond richting Belford voor een week en zou het anders moeten missen. :@

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel sterk van Wüst, hopen dat op de 1500 nog iets kan worden gewonnen dat je met een mooie voorsprong de 5 km ingaat. Binnen een seconde ovan Sablikova is heel sterk.

Kramer geen heel denderende 500, maar de achterstand op anderen is miniem, heb veel vertrouwen in 2 Nederlandse titels.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niemand heeft een hele sterke 500 gereden. Verweij was de sterkste, maar kan op de 5 en zeker op de 10 Kramer totaal niet volgen. En op Blokhuijsen heeft ie weinig verloren en op Kuck(dacht ik, weet ik niet meer zeker) en Skobrev heeft hij gewonnen. Bokko faalt al jaren en ook Contin, Silovs en Bloemen zie ik niet bij Kramer in de buurt komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites