Sanel Geplaatst 23 mei 2015 Share Geplaatst 23 mei 2015 Rusland is wel exit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaspeeer123 Geplaatst 23 mei 2015 Share Geplaatst 23 mei 2015 Terecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 23 mei 2015 Share Geplaatst 23 mei 2015 Zweden _O_ _O_. Wel een beetje teleurgesteld dat Noorwegen nog zo laag staat. Wel echt extreem pijnlijk dat alle dik betalende landen, op Italië echt stijf onderaan staan. Oostenrijk en Duitsland zelfs nog 0 :r. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 23 mei 2015 Share Geplaatst 23 mei 2015 Verschrikkelijk nummer dat van Zweden, 13 in een dozijn Q-Music meuk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 23 mei 2015 Share Geplaatst 23 mei 2015 Ruslands burenbron was een beetje opgedroogd. Zweden _O_ _O_. Wel een beetje teleurgesteld dat Noorwegen nog zo laag staat. Wel echt extreem pijnlijk dat alle dik betalende landen, op Italië echt stijf onderaan staan. Oostenrijk en Duitsland zelfs nog 0 :r. Oostenrijk is alleen niet een dik betalend land. ;c Je vergeet overigens ook Australië, betalen natuurlijk ook dik om te mogen meedoen, twee keer in de halve finales te stemmen en meteen in de finale te staan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 23 mei 2015 Share Geplaatst 23 mei 2015 Muziek is toch ook gewoon herkenning. Het is altijd handig als je je liedje in de halve finale al een keer heb mogen laten horen. Ach, Zweden weer. Beetje zelfde sound als Loreen vind ik het. Een degelijk nummer en ik gun het hen meer dan Rusland. Maar België en Australië waren meer uitgesproken en ook mijn favorieten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 23 mei 2015 Share Geplaatst 23 mei 2015 Wint er nu serieus iemand die homosexualiteit onnatuurlijk noemde? Djeez. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 23 mei 2015 Share Geplaatst 23 mei 2015 Ruslands burenbron was een beetje opgedroogd. Oostenrijk is alleen niet een dik betalend land. ;c Je vergeet overigens ook Australië, betalen natuurlijk ook dik om te mogen meedoen, twee keer in de halve finales te stemmen en meteen in de finale te staan Doelde eigenlijk op de traditioneel betalende landen. Engeland, Frankrijk, Duitsland etc. Australië en Italië scoorden wel gewoon goed. Al is dat bij Italië ook voor het eerst in jaren. Dat Oostenrijk niet betaald weet ik. Dat stukje over die 0 punten stond eigenlijk los van die zin daarvoor :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 23 mei 2015 Share Geplaatst 23 mei 2015 Italië deed ook jarenlang niet mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 23 mei 2015 Share Geplaatst 23 mei 2015 Ik had nog de hoop dat Italië hem ging winnen :( Ik vind Zweden en Rusland beiden mwa. Maar goed dan maar Zweden hé. Had liever België zien winnen, maar helaas kaassouflé Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 23 mei 2015 Share Geplaatst 23 mei 2015 Tjonge die Poolse die de punten gaf. Heb genoten zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 23 mei 2015 Share Geplaatst 23 mei 2015 Had het die Russische meid meer gegund, maar Zweedse zanger zag er ook uit als een sympathieke vent en een bovendien gewoon een lekker nummer. Komt me té bekend voor trouwens, lijkt op een nummer van David Guetta maar ook op een ander nummer dat ik niet voor de geest kan halen. :cab: Overigens, wat moet dat kut voelen zeg. Win je een jaar geleden het songfestival en een jaar later eindig je met 0 punten. :r Niet eens zo'n heel verkeerd nummer van Oostenrijk trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 24 mei 2015 Share Geplaatst 24 mei 2015 Wint er nu serieus iemand die homosexualiteit onnatuurlijk noemde? Djeez. Dit lees ik dus achteraf pas. Al verbaast het me niks gezien de religieus geladen tekst van dit nummer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 24 mei 2015 Share Geplaatst 24 mei 2015 (bewerkt) Eurovision Songfestival Had het die Russische meid meer gegund, maar Zweedse zanger zag er ook uit als een sympathieke vent en een bovendien gewoon een lekker nummer. Komt me té bekend voor trouwens, lijkt op een nummer van David Guetta maar ook op een ander nummer dat ik niet voor de geest kan halen. :cab: Overigens, wat moet dat kut voelen zeg. Win je een jaar geleden het songfestival en een jaar later eindig je met 0 punten. :r Niet eens zo'n heel verkeerd nummer van Oostenrijk trouwens. Combi van Lovers on the Sun en dat Hey Brother, wat mij betreft. Waren nog veel andere nummers die ergens op leken. Doen ze goed. Dan denk je het te herkennen en dan waardeer je het al een stuk meer -> stemmen Vond Italië wel echt goed trouwens. Goede stemmen. België had, in de tweede kijkbeurt, ook wel wat (al mag ie wat minder Stromae imiteren). Estland wel een leuk nummer, en een lekker wijf. Australië een prima radionummer. De rest was eigenlijk enorme troep. Al hadden Montenegro en Roemenië ook wel iets. 24 mei 2015 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 24 mei 2015 Share Geplaatst 24 mei 2015 Duitsland en Oostenrijk vaak 11e op de lijsten, dus wel maf dat dat overal is gebeurd :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 24 mei 2015 Share Geplaatst 24 mei 2015 Discussie over wie er volgend jaar Nederland moet vertegenwoordigen zal ook wel weer oplaaien de komende weken. Ik doe dan ook maar een duit in het zakje. Zou graag Dotan willen zien als deelnemer. Weer terug naar het gevoel wat Anouk en The Common Linnets ook wilde uitdragen. Dicht bij jezelf blijven en gewoon een goed nummer neerzetten. Denk dat Dotan daar een goede optie voor is. Moet hij wel zelf willen natuurlijk. Hoor net op de radio dat Trijntje 14e was in de halve finale :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 24 mei 2015 Share Geplaatst 24 mei 2015 Caro Emerald zou ook een goede zijn denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 24 mei 2015 Share Geplaatst 24 mei 2015 Als je wil winnen, moet je O'G3NE sturen. Al zie ik zelf inderdaad liever Dotan of Alain Clarke. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 24 mei 2015 Share Geplaatst 24 mei 2015 Bah Alain Clarke hoop ik niet, dan kan ik een jaar lang geen tv kijken. Krijg je die vervelende vent overal te zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaspeeer123 Geplaatst 24 mei 2015 Share Geplaatst 24 mei 2015 Nummer van Zweden vind ik degelijk maar niet wauw. Van mij mocht gisteren Australië winnen. Met België als outsider. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 24 mei 2015 Share Geplaatst 24 mei 2015 Caro Emerald zou ook een goede zijn denk ik. Volgens mij heeft Engeland dit jaar wel bewezen dat Caro Emerald muziek niet werkt op dit festival toch? ;c O'G3NE niet zeg. Vind dat zulke verschrikkelijke muziek, echt van die langdradige zeiknummers. Ik zou graag een keer zien dat wij eens iets proberen wat Zweden deed, wij hebben hier in Nederland zoveel goede DJ's. Die moeten toch wel iets leuks kunnen schrijven. Of ik zou graag iets zien in de trant van Dotan of Kensington inderdaad. Kensington gaat het natuurlijk nooit doen, maar dan gewoon iets in de trant van die muziek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 24 mei 2015 Share Geplaatst 24 mei 2015 Kensington ben ik ook fan van, maar ik vind het feit dat alle muziek op tape staat zo'n dooddoener. Staan ze daar voor niets met die instrumenten. Daar zijn ze te goed voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 24 mei 2015 Share Geplaatst 24 mei 2015 Bo Saris of Waylon. Dinand Woesthoff zou ook nog kunnen. Geen sloom kutliedje, iets met vocal power, rock/soul.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 24 mei 2015 Share Geplaatst 24 mei 2015 https://www.facebook.com/jvtnaareurovision?fref=photo ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Utotri Geplaatst 25 mei 2015 Share Geplaatst 25 mei 2015 Zweden was de logische winnaar, maar 'het volk' stemde de kitschpartij van Italie helaas. Maar goed, het is wat het is en gelukkig waren de juries daar om die onzin te stoppen. Ikzelf was vooral fan van in mindere mate Belgie, maar vooral het fantastische Letland. Noorwegen kon me ook ontzettend bekoren en Montenegro eveneens, maar ik ben altijd een sucker voor die Balkanballads. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten