Bruins Geplaatst 6 mei 2014 Share Geplaatst 6 mei 2014 :r dit jurkje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 6 mei 2014 Share Geplaatst 6 mei 2014 Door zo'n jurkje proberen de finale te bereiken, wat doorzichtig zeg. Ilse :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 6 mei 2014 Share Geplaatst 6 mei 2014 Die vent zn micro staat af? Hoor alleen haar zingen :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 6 mei 2014 Share Geplaatst 6 mei 2014 Die hoed :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 6 mei 2014 Share Geplaatst 6 mei 2014 Zo slecht vind ik het niet, vind het prima te pruimen eigenlijk in tegenstelling tot veel nummers vanavond Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 6 mei 2014 Share Geplaatst 6 mei 2014 Lameste gitaarsolo ooit :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 6 mei 2014 Share Geplaatst 6 mei 2014 Ilse (k) Heel mooi gedaan!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 6 mei 2014 Share Geplaatst 6 mei 2014 Meh, matig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 6 mei 2014 Share Geplaatst 6 mei 2014 kerftzerbeidjan: jan smit: dit was verreweg de beste uitvoering die we vandaag gezien hebben [10:11 PM] kerftzerbeidjan: IM DONE, IM FUCKING DONE ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 6 mei 2014 Share Geplaatst 6 mei 2014 Ik vind het maar een saai, tam, laf, 13 in een dozijn liedje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 6 mei 2014 Share Geplaatst 6 mei 2014 kerftzerbeidjan: jan smit: dit was verreweg de beste uitvoering die we vandaag gezien hebben [10:11 PM] kerftzerbeidjan: IM DONE, IM FUCKING DONE ;e Over chauvinisme gesproken inderdaad :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 6 mei 2014 Share Geplaatst 6 mei 2014 Ik vind het maar een saai, tam, laf, 13 in een dozijn liedje. Klopt en dat is al heel wat op het Songfestival :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 6 mei 2014 Share Geplaatst 6 mei 2014 kerftzerbeidjan: jan smit: dit was verreweg de beste uitvoering die we vandaag gezien hebben [10:11 PM] kerftzerbeidjan: IM DONE, IM FUCKING DONE ;e Jan Smit en überhaupt het gros van de Nederlandse artiesten moeten ze dan met ze alle even van een gebouw gooien ofzo of in containers op zee dumpen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 6 mei 2014 Share Geplaatst 6 mei 2014 Montenegro met een typische Yugo-ballad, not bad though. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 6 mei 2014 Share Geplaatst 6 mei 2014 Jan Smit en überhaupt het gros van de Nederlandse artiesten moeten ze dan met ze alle even van een gebouw gooien ofzo of in containers op zee dumpen. Nee, 24 uur een koptelefoon met muziek van Dries Roelvink moet afdoende zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 6 mei 2014 Share Geplaatst 6 mei 2014 Albanië, Is best een aardig liedje, veel jurypunten :) Wel heel erg op het randje...wordt de verrassing van de eerste halve finale, neemt de bookmakers' plaats van België in.. Armenië, Een van de beste liedjes van het songfestival, geen punten van Azerbeidzjan Azerbeidzjan, In de as van de televotemazzelaars, gaat ook zeker door, goed liedje Estland, Niet echt bijster interessant, ik hou van echte Estische liedjes, nu 12 in een dozijn, gaat net genoeg zijn. Hongarije, goed liedje, sowieso finale Moldavië, Ook in de as van de televoting, gaat door, want een goed liedje. Nederland, Ik vond het eerst heel saai, staging gaat daarentegen heel goed zijn, haalt daarom toch de finale. Liedje is natuurlijk erg mooi. Rusland, eigenlijk vind ik het helemaal niets, hopelijk gaan landen als Hongarije ze 0 punten geven en vliegen ze eruit ten koste van San Marino ofzo. Gaat vast niet gebeuren... Zweden, goed gezongen, makkelijk naar de finale. Oekraïne, tick tock, gaat naar de finale, maar ik hou hier dus niet van gvd. van die nietszeggende popliedjes, haal ze eruit voor morgen... Dat is de verwachting. Niet mijn hoop Rusland mag er nog wel uit, Oekraïne vind ik ook niet echt fantastisch. Ik gun het San Marino wel en ook Montenegro, die laatste maakt nog wel een kansje San Marino niet echt. Voor België: Je moeder haalt de finale...België kan de finale halen op sentiment van de Europeanen over hun moeder. Ik vind haar heel aardig, maar ik ga nog niet België stemmen om die reden. Ik denk dat mensen in Hongarije en Moldavië niet eens echt weten wat een mother is . Dus tsja, misschien is het modder??? Andere landen die nog meedoen zijn IJsland, Letland en Portugal. De striphelden, koekenbakkers en slechte Belle Perez doen ook nog mee. Maar goed echt belachelijk slecht is het allemaal niet... Toppers, Sieneke of Ierse kippen doen nog niet mee. Armenië was echt veel minder dan ik had gedacht, zou er nog wel eens uit kunnen vliegen. Ik vraag me af hoe die Estische dame met haar benen in haar nek op de kop nog zo kan zingen. Best wel knap. Montenegro was toch echt behoorlijk goed en gaat door, waarschijnlijk alsnog ten koste van Albanië... Maar liever nog Rusland of Armenië :P Want ja Armenië was dus echt niet goed :o Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 6 mei 2014 Share Geplaatst 6 mei 2014 Vond Armenië echt veruit het beste. Verder Zweden, Hongarije, San Marino, Oekraïne, Portugal, Estonië, Azerbeidzjan, Rusland en Moldova. Estland bedoel ik uiteraard. :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bottle Geplaatst 6 mei 2014 Share Geplaatst 6 mei 2014 Letland en IJsland FTW! :mrgy: Sowieso altijd fan van de acts die het songfestival het minst serieus nemen, volgend jaar gewoon een komische act i.p.v. die troep die we gewend zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 6 mei 2014 Share Geplaatst 6 mei 2014 :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 6 mei 2014 Share Geplaatst 6 mei 2014 Portugal niet? ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 6 mei 2014 Share Geplaatst 6 mei 2014 Kun je die NL commentators uitzetten, door hun gun ik het NL totaal niet om door te gaan. Met hun sympathieke votes, blabla. Muzikale eigenheid van NL door, kwaliteit wint altijd, mooie muziek wordt beloond. Hou fucking op joh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 6 mei 2014 Share Geplaatst 6 mei 2014 :-D gingen helemaal los. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 6 mei 2014 Share Geplaatst 6 mei 2014 Cake to bake :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 6 mei 2014 Share Geplaatst 6 mei 2014 Walen buiten weg met het ps-model onafhankelijkhed nu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 6 mei 2014 Share Geplaatst 6 mei 2014 Haha, ze hebben het over de zogenaamde kenners terwijl ze er zelf de ballen van snappen joh. Chauvinistisch zooitje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten