Hansje Geplaatst 6 mei 2014 Share Geplaatst 6 mei 2014 Is het weer Van de Veire dit jaar dan schakel ik misschien wel in :D Yes, en hij is op dreef vind ik :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 6 mei 2014 Share Geplaatst 6 mei 2014 Punten pakken met je uiterlijk tot de max. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 6 mei 2014 Share Geplaatst 6 mei 2014 Azerbeidzjan. :love: [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; Goede zaak he. :love: Vraag me af of al die chicks daar zo heet zijn, of alleen een kleine delegatie die ze elk jaar naar songfestivals sturen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 6 mei 2014 Share Geplaatst 6 mei 2014 Dat Oekraïense vrouwtje ziet er wel leuk uit zeg. (Y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 6 mei 2014 Share Geplaatst 6 mei 2014 Ja hallo Oekraïne :< Nu onzen dikken, contrast kan niet groter :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 6 mei 2014 Share Geplaatst 6 mei 2014 Je kan ook bij ons kijken :LO: Ben onderweg. Nadat Janntje Smit om zei eigen grap -als je het al zo wilt noemen- ging lachen, was ik er wel helemaal klaar mee. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 6 mei 2014 Share Geplaatst 6 mei 2014 Beeeeeeeeeelgiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeee. Met dat vervelend nummer, bah. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 6 mei 2014 Share Geplaatst 6 mei 2014 Beb ingeschakeld tijdens Rusland. Goed nummer wel, net als Azerbaidzjan en Oekraine België, mooi nummer en goed gezongen. Hoog niveau deze halve finale. Nederland gaat het denk niet redden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 6 mei 2014 Share Geplaatst 6 mei 2014 Leuk om naast de tv de hashtag #ESF14 ernaast te houden. Komen heerlijke tweets voorbij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 6 mei 2014 Share Geplaatst 6 mei 2014 Dat Engels, raap me op :') Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 6 mei 2014 Share Geplaatst 6 mei 2014 Leuk om naast de tv de hashtag #ESF14 ernaast te houden. Komen heerlijke tweets voorbij Nico dijkshoorn is ook weer bezig hoor :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 6 mei 2014 Share Geplaatst 6 mei 2014 Dat Engels, raap me op :') Modder :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 6 mei 2014 Share Geplaatst 6 mei 2014 Die Belg.... :r Lekker vals af en toe, als je het dan niet van je looks moet hebben zorg dan tenminste dat je perfect zingt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 6 mei 2014 Share Geplaatst 6 mei 2014 Idd, lees hier goed gezongen? :cab: Redelijk vals. Wel één van de betere nummers al zegt dat genoeg over het niveau :-D dubstep :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 6 mei 2014 Share Geplaatst 6 mei 2014 Dubstep op Eurosong, nou hebben we wel alles gehad :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 6 mei 2014 Share Geplaatst 6 mei 2014 Dijkshoorn op Twitter :r Ge-ni-aal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 6 mei 2014 Share Geplaatst 6 mei 2014 Enige zangeres van San Marino, ben benieuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 6 mei 2014 Share Geplaatst 6 mei 2014 LIBERTAS! Hup San Marino #twexit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 6 mei 2014 Share Geplaatst 6 mei 2014 Gaan we weer _O_ Zalig dat Pilou Asbaek presenteert, gave acteur is dat :D Zit wel een beetje nep te doen met dat lachje van 'm :S In Borgen en Kapringen vond ik 'm ook wel cool ja. Ik vind de NL'se inzending trouwens stiekem ook wel goed, na een paar keer luisteren ben ik het zeker gaan waarderen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 6 mei 2014 Share Geplaatst 6 mei 2014 EPIC SAX GUY Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 6 mei 2014 Share Geplaatst 6 mei 2014 Dijkshoorn op Twitter :r Ge-ni-aal Een lied over zijn moeder, die hem met behulp van drie man te vondeling legde Deze is wel fraai vind ik :-D, sowieso nog wel een paar mooie ertussen ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 6 mei 2014 Share Geplaatst 6 mei 2014 Die zilver'vrouw' uit Oekraine ;e. Stuur een foto naar Poetin en de oorlog in Oekraine is voorbij. Dat soort volk wil je toch niet als inwoner. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 6 mei 2014 Share Geplaatst 6 mei 2014 "Heeft een jurk aan waar iemand een paar stukken van heeft gebeten" raap me op :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 6 mei 2014 Share Geplaatst 6 mei 2014 Ik ben voorstander van Portugal nog een ronde door te laten gaan(y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 6 mei 2014 Share Geplaatst 6 mei 2014 Die filmpjes om de kandidaat aan te kondigen, tof hoor :thumb: Leuke jurk, lelijk wijf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten