lennard95 Geplaatst 13 februari 2014 Share Geplaatst 13 februari 2014 Ja echt he, Zag een keer een aflevering moesten ze een nieuwe jachthut bouwen en die ouwe slopen zat die oude vol met ongedierte hun oplossing: opblazen die handel . Briljant programma . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 13 februari 2014 Share Geplaatst 13 februari 2014 Ja echt he, Zag een keer een aflevering moesten ze een nieuwe jachthut bouwen en die ouwe slopen zat die oude vol met ongedierte hun oplossing: opblazen die handel . Briljant programma . Had in de USA wat afleveringen gezien maar nooit meer aan gedacht. Gelukkig kwam me maat die mee was er vorige week weer mee :-D Meteen maar alles gedownload :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 14 februari 2014 Share Geplaatst 14 februari 2014 Spoiler alert met die test. :( Oeps, dat had inderdaad verborgen moeten zijn. Heb het aangepast. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 14 februari 2014 Share Geplaatst 14 februari 2014 Oeps, dat had inderdaad verborgen moeten zijn. Heb het aangepast. Maakt niet uit joh, ik ga die laatste aflevering toch nooit kijken. Net iets te soapy voor mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 19 februari 2014 Share Geplaatst 19 februari 2014 Vanavond beginnen aan The Shield.. :) Ben benieuwd, heb er zeer goede verhalen over gehoord en dan met name dat het steeds beter wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 19 februari 2014 Share Geplaatst 19 februari 2014 Nou veel plezier, topserie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 19 februari 2014 Share Geplaatst 19 februari 2014 Ben begonnen aan Mad Men, vind het wel leuk tot nu toe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 21 februari 2014 Share Geplaatst 21 februari 2014 Klaar met Gossip Girl. Misschien een beetje een zoetsappig einde, maar wat mij betreft wel het perfecte einde. (d) [tekst]Gewoon iedereen bij elkaar als happy family. Hoe cliché, maar toch het beste denk ik zo. En dat Dan al die tijd GG was, goh. Ik heb er eigenlijk geen moment aan gedacht. [/tekst] Nu op naar wat anders. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 22 februari 2014 Share Geplaatst 22 februari 2014 Eergisteren aan Shameless begonnen, wat een bazenserie zeg :< :< direct seizoen 1 er door geknald in 2 dagen. Echt zo'n serie die je nonstop kan kijken zonder beu te worden. Daarnaast ook al die vrouwen die meedoen, nooit verkeerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 23 februari 2014 Share Geplaatst 23 februari 2014 Heroes lives: NBC helped kickstart the superhero TV trend in 2006 with Heroes, an X-Men-ish action-drama about a group of people with superhuman powers. Now the network is bringing back the show for a 13-episode event series to air in 2015. Original series creator Tim Kring is on board to run the show. Titled Heroes Reborn, the project is billed as a stand-alone story; the characters have not yet been announced. “The enormous impact Heroes had on the television landscape when it first launched in 2006 was eye-opening,” said NBC Entertainment President Jennifer Salke. “Shows with that kind of resonance don’t come around often and we thought it was time for another installment. We’re thrilled that visionary creator Tim Kring was as excited about jumping back into this show as we were and we look forward to all the new textures and layers Tim plans to add to his original concept. Until we get closer to air in 2015, the show will be appropriately shrouded in secrecy, but we won’t rule out the possibility of some of the show’s original cast members popping back in.” The news seems to echo Fox rebooting its action franchise 24 for a limited series to launch this May, though NBC has long been fond of recycling prior TV hits — there have been short-lived new version of Bionic Woman, American Gladiators, Knight Rider, and the network had also developed (but not aired) new editions of Wonder Woman and Murder She Wrote. Reviving Heroes, which was canceled four years ago, might be met with some mixed feelings by the show’s fans, however. The show got off to a strong start in both ratings and acclaim (averaging 14.5 million viewers its first season), then was widely considered to have creatively collapsed into a confused muddle and became a serialized TV cautionary tale. But with broadcast drama TV ratings on the decline, networks are increasingly turning to event series to grab attention, and brands that were cancelled years ago now seem like potential hits even if they only deliver a large percentage of their previous audience. Plus, Heroes performed well on DVD, having sold more than 10 million units. Heroes might be coming back onto a field with plenty of competition, depending on how many current superhero projects get renewed or greenlit. There’s The CW’s Arrow, its spinoff The Flash, Fox’s Batman prequel in the pipeline Gotham and ABC’s Marvel’s Agents of SHIELD . Ben benieuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 25 februari 2014 Share Geplaatst 25 februari 2014 Eergisteren aan Shameless begonnen, wat een bazenserie zeg :< :< direct seizoen 1 er door geknald in 2 dagen. Echt zo'n serie die je nonstop kan kijken zonder beu te worden. Daarnaast ook al die vrouwen die meedoen, nooit verkeerd.De Britse of Amerikaanse versie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 4 maart 2014 Share Geplaatst 4 maart 2014 Niemand hier die de The Vampire Diaries kijkt? Inmiddels halverwege seizoen 5 en moet nu iedere week op een aflevering wachten. Ik vind het echt een heerlijke serie. Wie gaat afhaken omdat hij een soort Twilight serie gaat zien, niet getreurd; dit is echt 100.000 keer beter. Genoeg redenen(Nina Dobrev, Claire Holt en Caroline) om te kijken. Heerlijke serie. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 4 maart 2014 Share Geplaatst 4 maart 2014 Nou ik ga eens met wat series beginnen, kijk ik even wat ik leuk vind en door wil zetten, heb deze op mijn lijstje staan: True Detective 3 Days (Koreaanse serie) Death Note (Anime) Gash Bell (Anime, ben ik in 2011 al mee begonnen maar pas op 30 episodes van de 120 ofzo) Luther Aqua Teen Hunger Force (soort cartoon, ken ik dankzij Dangerdoom album, Josh Homme heeft er ook eens een theme voor geschreven) Ga denk ik door elkaar heen wat episodes kijken en dan wat ik het interessantste vind zal ik automatisch het meest kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 4 maart 2014 Share Geplaatst 4 maart 2014 Ik ben ook voor het eerst sinds lang geen serie meer aan het kijken na het afronden van zowel The Wire als Arrested Development. Nu een beetje rustig aan het kijken wat ik nu eerst ga kijken. The West Wing, Deadwood en Treme zijn kanshebbers, maar moet ook een aantal series nog eens oppakken waar ik na een paar seizoenen ben gestopt, zoals House en Dexter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 4 maart 2014 Share Geplaatst 4 maart 2014 Deadwood _O_ Zo ontzettend jammer dat daar geen vervolg aan gegeven is. Was nog even sprake van twee films, maar dat lijkt ook niet meer te gebeuren :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 4 maart 2014 Share Geplaatst 4 maart 2014 Niemand hier die de The Vampire Diaries kijkt? Inmiddels halverwege seizoen 5 en moet nu iedere week op een aflevering wachten. Ik vind het echt een heerlijke serie. Wie gaat afhaken omdat hij een soort Twilight serie gaat zien, niet getreurd; dit is echt 100.000 keer beter. Genoeg redenen(Nina Dobrev, Claire Holt en Caroline) om te kijken. Heerlijke serie. _O_ Kijk weleens wat afleveringen mee met m'n vriendin der zusje, Nina Dobrev en die blonde zijn zo fucking lekker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 4 maart 2014 Share Geplaatst 4 maart 2014 Betty in Mad Men is echt fucking mooi he, misschien wel de mooiste vrouw die ik ooit in een serie heb gezien. Oi oi oi _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 5 maart 2014 Share Geplaatst 5 maart 2014 Klasse Strootje. Niet voor niets staat January Jones elk hoog in mijn vrouwenlijstje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 11 maart 2014 Share Geplaatst 11 maart 2014 Vandaag twee afleveringen van dat From Russia With Love van RTL5 gezien :-D Lachen, gieren, brullen en heeeeeel veeeeel facepalmen :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 11 maart 2014 Share Geplaatst 11 maart 2014 Welke site gebruiken jullie voor subs? Na bierdopje, is ook subscene offline :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 11 maart 2014 Share Geplaatst 11 maart 2014 Subtitleseeker verzamelt het van heel veel sites in vrijwel alle talen (indien beschikbaar uiteraard). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 11 maart 2014 Share Geplaatst 11 maart 2014 Gewoon per episode google ik altijd even, kom je vaak op sites als Subtitleseeker en TVsubtitles.net. Engelse subtitles zijn vaak vrijwel gelijk nadat de episode te downloaden valt te krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 11 maart 2014 Share Geplaatst 11 maart 2014 Vandaag twee afleveringen van dat From Russia With Love van RTL5 gezien :-D Lachen, gieren, brullen en heeeeeel veeeeel facepalmen :-D Had ik ook zitten kijken,een oom kent die 2 gasten uit Vorden. :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 11 maart 2014 Share Geplaatst 11 maart 2014 Welke site gebruiken jullie voor subs? Na bierdopje, is ook subscene offline :( Een tijdje terug kwam [MENTION=4542]Simonsav[/MENTION]; met BSPlayer, die zoekt automatisch subs bij wat je afspeelt. Gebruik het nu zelf ook voor series, erg handig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 11 maart 2014 Share Geplaatst 11 maart 2014 Vandaag met Hannibal begonnen, vond de eerste twee episodes een beetje vreemd. Lees er toch veel goede reacties over, dus de komende dagen maar even kijken hoe het verhaal zich verder ontwikkelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten