Arsène Geplaatst 9 januari 2014 Share Geplaatst 9 januari 2014 Tja, dat soort dingen gebeuren he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 9 januari 2014 Share Geplaatst 9 januari 2014 Fuck al die meiden daarin! Chuck Bass. _O_ Wat een eindbaas, echt geweldig! - Calm yourselves ladies. I'm Chuck Bass, I got this. - There's something wrong with that level of perfection. It needs to be violated.. Ja Chuck is echt een koning _O_ Bijna klaar met seizoen twee btw. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 10 januari 2014 Share Geplaatst 10 januari 2014 Niemand hier die Person of Interest volgt? Net 4 héél goeie afleveringen geweest, ben sinds vandaag mee. Makkelijke serie om te volgen, zit ook goed in elkaar. Nouja, eigenlijk is ie soms niet zo makkelijk om te volgen ;c Sommige afleveringen zijn echt diepzinniger dan de standaardroutine die in het verhaal zit. Late reactie, zat even terug te bladeren ;c Maar ja, ik kijk het. Zit redelijk ver in seizoen 1 nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
José Geplaatst 11 januari 2014 Share Geplaatst 11 januari 2014 Aangezien bierdopje geen ondertitels meer heeft, weet iemand een andere site waar je makkelijk NL subs kan downloaden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 11 januari 2014 Share Geplaatst 11 januari 2014 TV-series #3 Aangezien bierdopje geen ondertitels meer heeft, weet iemand een andere site waar je makkelijk NL subs kan downloaden? Opensubtitles.org Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 14 januari 2014 Share Geplaatst 14 januari 2014 Aangezien bierdopje geen ondertitels meer heeft, weet iemand een andere site waar je makkelijk NL subs kan downloaden? http://www.podnapisi.net/ En wat is Lilyhammer een bazenserie zeg, Steven Van Zandt schittert hier hoor _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 14 januari 2014 Share Geplaatst 14 januari 2014 http://www.podnapisi.net/ En wat is Lilyhammer een bazenserie zeg, Steven Van Zandt schittert hier hoor _O_ Speelt hij 'Silvio' of op een andere manier? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 14 januari 2014 Share Geplaatst 14 januari 2014 Speelt hij 'Silvio' of op een andere manier? Speelt met de manieren van een mobster ja, een slechte zaak is het zeker niet. Genieten hoe hij op zijn manier zijn leven in Lillehammer opbouwt maar tegelijk zijn verleden hem achtervolgt. :mrgy: Gewoon kijken zou ik zeggen, het is wel nog maar 2 seizoenen ver. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 14 januari 2014 Share Geplaatst 14 januari 2014 Dan ga ik ff kijken. Thanks. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarnixGoalder Geplaatst 14 januari 2014 Share Geplaatst 14 januari 2014 Oohnee, dat programma van Britt & Ymke is weer op TV. Nee toch... :wall: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 15 januari 2014 Share Geplaatst 15 januari 2014 Late reactie, zat even terug te bladeren ;c Maar ja, ik kijk het. Zit redelijk ver in seizoen 1 nu. Top. Seizoen 3 is zeer sterk, momenteel een van de betere, zoniet beste serie die ik aan het volgen ben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 15 januari 2014 Share Geplaatst 15 januari 2014 Oohnee' date=' dat programma van Britt & Ymke is weer op TV. Nee toch... :wall:[/quote'] Gaat helemaal nergens over he, heerlijk :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 15 januari 2014 Share Geplaatst 15 januari 2014 Ik heb het ook gezien ja, eigenlijk bij gebrek aan beter maar ik vind het wel vermakelijk. Ze zijn ook echt zo bang voor die baas terwijl hij nog hartstikke soft voor ze is. :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 15 januari 2014 Share Geplaatst 15 januari 2014 Ik zit er al even over te denken een serie top x (ik denk 25 om kwaliteit boven kwantiteit te laten gaan) te hosten. Hoe denken jullie daarover? En anders kijk ik wel hoe het loopt. Dus eigenlijk is dit meer een vooraankondiging dat 'ie eraan zit te komen. ;sm; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 15 januari 2014 Share Geplaatst 15 januari 2014 Gaat helemaal nergens over he, heerlijk :D High fünf. :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 15 januari 2014 Share Geplaatst 15 januari 2014 Hoe ik daar over denk? Ligt eraan welke op 1 komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 15 januari 2014 Share Geplaatst 15 januari 2014 Kan die Chinese nou opeens Engels in Lost ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 16 januari 2014 Share Geplaatst 16 januari 2014 Daarnet ff tussen het leren door beginnen kijken naar Brooklyn nine nine. Echt geniale serie zeg, echt mijn humor. Samberg is echt ook zo'n baas en die Amy : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 16 januari 2014 Share Geplaatst 16 januari 2014 Hoe ik daar over denk? Ligt eraan welke op 1 komt. Dat zal wel een gehypte serie als Breaking Bad worden ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 16 januari 2014 Share Geplaatst 16 januari 2014 (bewerkt) Zo. Na E01 van True Detective weer zin om wat series te volgen. Was ook al begonnen aan Misfits S05, maar nu gelijk ff Luther, Forbrydelsen, en Sherlock in de download gezet. Twijfel over nog een serie erbij gelijk, denk dat het dan Top of the Lake wordt. Luther. Aangezet. Nu op pauze om even na te denken of ik dit nog een kans geef. Wat erg. Slaat nergens op joh, [tekst] 2 mensen vermoord, dochter belt politie. Dhr. Jomanda zit in een verhoorkamer met d'r, doet alsof hij gaapt en loopt dan de kamer uit. Zegt tegen z'n collega's dat zij het heeft gedaan omdat ze niet gaapte toen hij dat deed. [/tekst] So fucking done. En dat krijgt dan een 8.7 op IMDB. Mag hopen dat die scores dan van 7 tot 25 lopen? 16 januari 2014 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 16 januari 2014 Share Geplaatst 16 januari 2014 Luther is zo zieke serie juist :< Goh, Idris Elba _O_. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 16 januari 2014 Share Geplaatst 16 januari 2014 Ik zit er al even over te denken een serie top x (ik denk 25 om kwaliteit boven kwantiteit te laten gaan) te hosten. Hoe denken jullie daarover? Dat ik dan eindelijk een goede incentive heb om The Wire eens uit te kijken, dus zeker doen :D :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 16 januari 2014 Share Geplaatst 16 januari 2014 Luther is zo zieke serie juist :< Goh, Idris Elba _O_. Ja. Verder gekeken. Viel me nog mee. Blijf hem wel kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 16 januari 2014 Share Geplaatst 16 januari 2014 Dat ik dan eindelijk een goede incentive heb om The Wire eens uit te kijken, dus zeker doen :D :cab: Cool, dan stel ik de deadline wel in 2 maanden na het starten. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 16 januari 2014 Share Geplaatst 16 januari 2014 25 is wel veel. Denk dat de meesten geen 25 series hebben gezien. Ik iig niet. Afgelopen 3 jaar vrij veel gekeken(dus wel wat jaren gemist), maar kom denk ik net aan 10. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten