Hwb Geplaatst 4 juni 2013 Share Geplaatst 4 juni 2013 Staat veel vreemds tussen. The Good Wife en The Office UK achter Buffy the Vampire Slayer en Homeland, Seinfeld is al genoeg genoemd. ER staat achter X-Files, Hill Street Blues en 30 Rock. OZ komt achter Family Ties (WTF!) en Band of Brothers staat pas op 88. Verder doet de UK blijkbaar mee, maar dan alleen voor wat (toegegeven: goede) comedies. Cold feet, Coupling, Mr. Bean, Dad's Army, Keeping up Appearences, Are you being served, absolutely fabulous, blackadder en only fools and horses ontbreken echter, net als Downton Abbey, Spooks, Silent Witness, Dr. Who en Waking the Dead. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 4 juni 2013 Share Geplaatst 4 juni 2013 1 grote grap die lijst. The Shield zo laag, The Unit en Strike Back er helemaal niet in? Prison Break ook niet of heb ik er overheen gekeken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 4 juni 2013 Share Geplaatst 4 juni 2013 Sopranos op 1. Mooie lijst. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 5 juni 2013 Share Geplaatst 5 juni 2013 ER staat achter X-Files X-Files is dat ook de coolste serie ooit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 13 juni 2013 Share Geplaatst 13 juni 2013 Weekje geleden begonnen met New Girl, niet hoogstaand maar kijkt makkelijk weg en is gewoonweg vermakelijk. Heerlijk hoe onhandig Tess, Zoe Deschanel (:love:), is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 14 juni 2013 Share Geplaatst 14 juni 2013 Ik kijk 90210. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 18 juni 2013 Share Geplaatst 18 juni 2013 [MENTION=23287]Hwb[/MENTION]; Revenge is weer begonnen he :huhu: Net5 zendt het tweede seizoen nu uit. Eerste twee afleveringen geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 22 juni 2013 Share Geplaatst 22 juni 2013 TV-series #3 Wat is er gebeurd met Vikings? Komen er nog wel nieuwe seizoenen aan of niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 25 juni 2013 Share Geplaatst 25 juni 2013 Ik kijk 90210. ;c Keek ik altijd. Silver _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 25 juni 2013 Share Geplaatst 25 juni 2013 Keek ik altijd. Silver _O_ Ik vind het serieus een hele hele hele matige serie. :cab: Had echt iets gehoopt á la The OC of One Tree Hill. Maar helaas. Niks voor mij dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 25 juni 2013 Share Geplaatst 25 juni 2013 Ik vind het serieus een hele hele hele matige serie. :cab: Had echt iets gehoopt á la The OC of One Tree Hill. Maar helaas. Niks voor mij dit. Klopt, na 2 seizoenen ben ik er zelf mee gekapt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 25 juni 2013 Share Geplaatst 25 juni 2013 Klopt, na 2 seizoenen ben ik er zelf mee gekapt. Ja. Ik heb 1 nu net klaar. Die Annie.. brr... wat irriteer ik me kapot aan 't acteerniveau. Silver is inderdaad heel gaaf & jammer dat die oma eruit is gegaan. Kon ik ook nog wel even om lachen. Maar eens kijken wat ik nu ga oppakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 26 juni 2013 Share Geplaatst 26 juni 2013 Als je de nieuwe OC / OTH vindt ben je men held Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 26 juni 2013 Share Geplaatst 26 juni 2013 Samuel L. Jackson. _O_ OuoZqLyMMI4 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 26 juni 2013 Share Geplaatst 26 juni 2013 Als je de nieuwe OC / OTH vindt ben je men held Niet nieuw en weinig afleveringen, maar Life as we know it is wel de moeite waard. Missy Peregrym :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 26 juni 2013 Share Geplaatst 26 juni 2013 Samuel L. Jackson. _O_ OuoZqLyMMI4 Beste scene ooit op tv! Die kop van Skyler aan het eind is onbetaalbaar :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 27 juni 2013 Share Geplaatst 27 juni 2013 Als je de nieuwe OC / OTH vindt ben je men held Ik denk dat ik maar binnenkort The OC weer in de herkijk gooi. :cab: Maar zal blijven zoeken! Niet nieuw en weinig afleveringen, maar Life as we know it is wel de moeite waard. Missy Peregrym :love: Life as we know it heeft toch maar een afleveringje of 14? Vind ik niet echt de moeite waard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 27 juni 2013 Share Geplaatst 27 juni 2013 Ja. Ik heb 1 nu net klaar. Die Annie.. brr... wat irriteer ik me kapot aan 't acteerniveau. Silver is inderdaad heel gaaf & jammer dat die oma eruit is gegaan. Kon ik ook nog wel even om lachen. Maar eens kijken wat ik nu ga oppakken. Gossip Girl is ook wel aardig als je iets in die richting van 90210 zoekt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 28 juni 2013 Share Geplaatst 28 juni 2013 [MENTION=33]Pieter[/MENTION]; ken je de serie Skins? Zo ja. Aanrader? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 28 juni 2013 Share Geplaatst 28 juni 2013 [MENTION=33]Pieter[/MENTION]; ken je de serie Skins? Zo ja. Aanrader? ben dan wel geen Pieter, maar ken de serie wel. Het is eigenlijk een soort soap die ze ook RL hadden kunnen filmen met steeds wisselende karakter in de hoofdrol. Als je 1 seizoen gezien hebt an heb je ze eigenlijk allemaal gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 28 juni 2013 Share Geplaatst 28 juni 2013 :D Thnx Rich. Ook niet bijster enthousiast dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 28 juni 2013 Share Geplaatst 28 juni 2013 Om de 2 seizoenen wordt de ast veranderd en het is echt brits. Dus allemaal loco gaan enzovoort en soms een maatschappelijk thema. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 10 juli 2013 Share Geplaatst 10 juli 2013 Code 37 allemaal gezien afgelopen paar dagen. Pff die serie had een potentie man, eigenlijk waren eerste twee seizoenen erg goed. Verneukt door het persoonlijke verhaal van Hannah, veel te vaag en te prominent. Waren wel 4 super personages. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 15 juli 2013 Share Geplaatst 15 juli 2013 Klaar met Revenge season 2: [spoiler=Spoiler]Erg jammer dat het zo moet eindigen. 2 redelijk vaak voorkomende personen er zomaar uit, al weet je al een beetje dat in een serie als deze van alles kan gebeuren. Vond zowel Declan als 'Amanda' wel leuke personen en misschien is Aiden ook nog dood, één van de grotere bazen van de serie. Denk dat ze expres zijn lichaam nog niet hebben laten zien en dat stukje met Daniel expres hebben gedaan, zodat ze nog 2 kanten op kunnen: óf Aiden is dood, óf Aiden leeft nog, maar is (zwaar)gewond. Hoop wel dat Jack een echte badass wordt in seizoen 3, Graysons hebben toch even zijn vrouw en broertje vermoord. Wel jammer dat ik/we moet(en) wachten tot eind september voor de eerstvolgende aflevering :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 21 juli 2013 Share Geplaatst 21 juli 2013 [MENTION=18698]Teemong.[/MENTION]; hoe bevalt The Shield tot dusver? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten