Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

TV-series #3

Vegas

Aanbevolen berichten

Staat veel vreemds tussen. The Good Wife en The Office UK achter Buffy the Vampire Slayer en Homeland, Seinfeld is al genoeg genoemd. ER staat achter X-Files, Hill Street Blues en 30 Rock. OZ komt achter Family Ties (WTF!) en Band of Brothers staat pas op 88. Verder doet de UK blijkbaar mee, maar dan alleen voor wat (toegegeven: goede) comedies. Cold feet, Coupling, Mr. Bean, Dad's Army, Keeping up Appearences, Are you being served, absolutely fabulous, blackadder en only fools and horses ontbreken echter, net als Downton Abbey, Spooks, Silent Witness, Dr. Who en Waking the Dead.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 2,5k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Klopt, na 2 seizoenen ben ik er zelf mee gekapt.

Ja. Ik heb 1 nu net klaar. Die Annie.. brr... wat irriteer ik me kapot aan 't acteerniveau. Silver is inderdaad heel gaaf & jammer dat die oma eruit is gegaan. Kon ik ook nog wel even om lachen.

Maar eens kijken wat ik nu ga oppakken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je de nieuwe OC / OTH vindt ben je men held

Ik denk dat ik maar binnenkort The OC weer in de herkijk gooi. :cab: Maar zal blijven zoeken!

Niet nieuw en weinig afleveringen, maar Life as we know it is wel de moeite waard. Missy Peregrym :love:

Life as we know it heeft toch maar een afleveringje of 14? Vind ik niet echt de moeite waard.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja. Ik heb 1 nu net klaar. Die Annie.. brr... wat irriteer ik me kapot aan 't acteerniveau. Silver is inderdaad heel gaaf & jammer dat die oma eruit is gegaan. Kon ik ook nog wel even om lachen.

Maar eens kijken wat ik nu ga oppakken.

Gossip Girl is ook wel aardig als je iets in die richting van 90210 zoekt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=33]Pieter[/MENTION]; ken je de serie Skins? Zo ja. Aanrader?

ben dan wel geen Pieter, maar ken de serie wel. Het is eigenlijk een soort soap die ze ook RL hadden kunnen filmen met steeds wisselende karakter in de hoofdrol. Als je 1 seizoen gezien hebt an heb je ze eigenlijk allemaal gezien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Code 37 allemaal gezien afgelopen paar dagen. Pff die serie had een potentie man, eigenlijk waren eerste twee seizoenen erg goed. Verneukt door het persoonlijke verhaal van Hannah, veel te vaag en te prominent. Waren wel 4 super personages.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klaar met Revenge season 2:

[spoiler=Spoiler]Erg jammer dat het zo moet eindigen. 2 redelijk vaak voorkomende personen er zomaar uit, al weet je al een beetje dat in een serie als deze van alles kan gebeuren. Vond zowel Declan als 'Amanda' wel leuke personen en misschien is Aiden ook nog dood, één van de grotere bazen van de serie. Denk dat ze expres zijn lichaam nog niet hebben laten zien en dat stukje met Daniel expres hebben gedaan, zodat ze nog 2 kanten op kunnen: óf Aiden is dood, óf Aiden leeft nog, maar is (zwaar)gewond. Hoop wel dat Jack een echte badass wordt in seizoen 3, Graysons hebben toch even zijn vrouw en broertje vermoord. Wel jammer dat ik/we moet(en) wachten tot eind september voor de eerstvolgende aflevering :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites