Carolo19 Geplaatst 30 januari 2016 Share Geplaatst 30 januari 2016 Jammer voor Sanne Cant, een heel seizoen zeer goed zijn en nu jammer genoeg haar meerdere moeten erkennen in een supersterke De Jong. Ook Mani was in mijn ogen een tikkeltje sterker dan Cant vandaag. Over die Vandendriessche: Als dit waar blijkt te zijn dan is dat werkelijk een grote schande. Ook heel jammer dat zoiets net voorvalt bij het eerste beloftenWK voor vrouwen. Nu ja, karma is a bitch, ze moest opgeven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 30 januari 2016 Share Geplaatst 30 januari 2016 ;e Om Planckaert te citeren toen hij een keer bij Tour du Jour was: 'Als later blijkt dat er koersen zijn gereden met motortjes in de fiets, dan stop ik direct met kijken van wielrennen'. Nou is dit 1 geval en denk niet dat het grootschalig voorkomt hoor, maar dit is wel diep triest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 30 januari 2016 Share Geplaatst 30 januari 2016 (bewerkt) Ik vraag me wel af wat je in vredesnaam bij het veldrijden moet met een motortje? Het lijkt me toch helemaal niet praktisch met al dat draaien, keren, optrekken en afremmen. Los van wat een 19-jarige bij een beloftenrace überhaupt met zo'n hulpmiddel moet. Edit: Kennelijk wel EK-kampioene bij dat onderdeel. Dan wel slecht gepresteerd. 30 januari 2016 bewerkt door Viktor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 30 januari 2016 Share Geplaatst 30 januari 2016 Oei, dat is niet best. Vreemd verhaal ook, lijkt me sterk dat zoiets voor het eerst bij U23 gebruikt wordt, maar kan natuurlijk wel. En Viktor, als het trapondersteuning is heb je daar met al dat optrekken juist veel aan lijkt mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 30 januari 2016 Share Geplaatst 30 januari 2016 http://sporza.be/cm/sporza/wielrennen/veldrijden/1.2559814 Wat een voorbarige reactie is dit ;e Nadenken voor je iets zegt aub. Die fiets werd niet eens gebruikt en best naief om als bondscoach meteen alles als waarheid aan te nemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 30 januari 2016 Share Geplaatst 30 januari 2016 http://sporza.be/cm/sporza/wielrennen/veldrijden/1.2559814 Wat een voorbarige reactie is dit ;e Nadenken voor je iets zegt aub. Die fiets werd niet eens gebruikt en best naief om als bondscoach meteen alles als waarheid aan te nemen. Dus jij gelooft die vader van dat meisje? Ik plaats daar ook mijn vraagtekens bij, misschien gaf ze wel "bewust" op(heb de wdstrijd niet gezien dus kan daar niet over oordelen). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 30 januari 2016 Share Geplaatst 30 januari 2016 Ik vind het eerder ongeloofwaardig van die fiets als die toch niet gebruikt is. Waarom zou een Belgisch- en Europees kampioene gebruiken maken van zo'n fiets? En dan nog een meisje van 19. Dat lijkt me zeer sterk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 30 januari 2016 Share Geplaatst 30 januari 2016 Oei, dat is niet best. Vreemd verhaal ook, lijkt me sterk dat zoiets voor het eerst bij U23 gebruikt wordt, maar kan natuurlijk wel. En Viktor, als het trapondersteuning is heb je daar met al dat optrekken juist veel aan lijkt mij. Daar was ik inmiddels ook achter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Curly Geplaatst 30 januari 2016 Share Geplaatst 30 januari 2016 Ik vind het eerder ongeloofwaardig van die fiets als die toch niet gebruikt is. Waarom zou een Belgisch- en Europees kampioene gebruiken maken van zo'n fiets? En dan nog een meisje van 19. Dat lijkt me zeer sterk. Misschien was ze een proefkonijn van een manager oid. Om te kijken of dit bij een controle op zou vallen. Kwam ze er mee weg dan kun je t ook bij een grotere ren(st)er proberen. Wordt ze betrapt dan is het maar een jeugdrenster en is er niets aan verloren. Dit verzin ik hier overigens ter plekke en baseer ik helemaal nergens op Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 31 januari 2016 Share Geplaatst 31 januari 2016 Schijnt dat haar broer een EPO-schorsing uitzit. Lijkt dan meer op druk vanuit ouders of directe omgeving. Weet niet in hoeverre daar al professioneel management op zit. Las ook dat ze bij de Koppenbergcross de beklimming van de Koppenberg 5% sneller deed dan alle andere vrouwen, 21 sec trager dan Nys. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 31 januari 2016 Share Geplaatst 31 januari 2016 TOUPALIK :-D :-D :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hixxo Geplaatst 31 januari 2016 Share Geplaatst 31 januari 2016 Wat slecht dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 31 januari 2016 Share Geplaatst 31 januari 2016 Iserbyt heerser _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 31 januari 2016 Share Geplaatst 31 januari 2016 Tot zo ver de meerderheid van de Belgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 31 januari 2016 Share Geplaatst 31 januari 2016 Tot zo ver jouw uitspraak ;c Heerlijke cross tot nog toe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 31 januari 2016 Share Geplaatst 31 januari 2016 Bizar moment zeg met Van Aert en Van der Poel :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bingbangboem Geplaatst 31 januari 2016 Share Geplaatst 31 januari 2016 Sterk, Van Aert. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 31 januari 2016 Share Geplaatst 31 januari 2016 Van Aert _O_ Wat was die goed vandaag zeg. Wat een geweldige wedstrijd overigens :< Heerlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 31 januari 2016 Share Geplaatst 31 januari 2016 Hele mooie race zeg. Van Aert _O_ Schitterend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 31 januari 2016 Share Geplaatst 31 januari 2016 Over het hele seizoen bekeken natuurlijk de terechte wereldkampioen en ook vandaag de beste. Snap alleen niet wat sommige toeschouwers bezield om een uur lang Van der Poel en Van der Haar uit te joelen. Heb me daar wel aan zitten ergeren. Maar goed, dat volk heb je overal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 31 januari 2016 Share Geplaatst 31 januari 2016 Geef Van der Poel dan eerst een handdoekje voor hij in die studio komt :cab: Zit daar helemaal vol modder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 31 januari 2016 Share Geplaatst 31 januari 2016 Veldrijden trekt nu ook niet bepaald de crème de la crème van de maatschappij aan :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 31 januari 2016 Share Geplaatst 31 januari 2016 Geef Van der Poel dan eerst een handdoekje voor hij in die studio komt :cab: Zit daar helemaal vol modder. Heeft ie geweigerd ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 31 januari 2016 Share Geplaatst 31 januari 2016 Altijd zonde als een veldrit beslist wordt in een loopfase. Wel zeer knappe zege van Van Aert. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Triss Geplaatst 2 februari 2016 Share Geplaatst 2 februari 2016 http://m.ad.nl/ad/m/nl/1018/Wielrennen/article/detail/4236883/2016/02/02/Van-der-Poel-bespuugd-door-Belgische-wielerfans.dhtml?originatingNavigationItemId=1001 Gelukkig hebben ze hun Belgische winnaar.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten