Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Veldrijden

King XVI

Aanbevolen berichten

Jammer voor Sanne Cant, een heel seizoen zeer goed zijn en nu jammer genoeg haar meerdere moeten erkennen in een supersterke De Jong. Ook Mani was in mijn ogen een tikkeltje sterker dan Cant vandaag.

Over die Vandendriessche: Als dit waar blijkt te zijn dan is dat werkelijk een grote schande. Ook heel jammer dat zoiets net voorvalt bij het eerste beloftenWK voor vrouwen. Nu ja, karma is a bitch, ze moest opgeven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

;e

Om Planckaert te citeren toen hij een keer bij Tour du Jour was: 'Als later blijkt dat er koersen zijn gereden met motortjes in de fiets, dan stop ik direct met kijken van wielrennen'.

Nou is dit 1 geval en denk niet dat het grootschalig voorkomt hoor, maar dit is wel diep triest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vraag me wel af wat je in vredesnaam bij het veldrijden moet met een motortje? Het lijkt me toch helemaal niet praktisch met al dat draaien, keren, optrekken en afremmen. Los van wat een 19-jarige bij een beloftenrace überhaupt met zo'n hulpmiddel moet.

Edit: Kennelijk wel EK-kampioene bij dat onderdeel. Dan wel slecht gepresteerd.

bewerkt door Viktor
Link naar opmerking
Deel via andere websites

http://sporza.be/cm/sporza/wielrennen/veldrijden/1.2559814

Wat een voorbarige reactie is dit ;e Nadenken voor je iets zegt aub. Die fiets werd niet eens gebruikt en best naief om als bondscoach meteen alles als waarheid aan te nemen.

Dus jij gelooft die vader van dat meisje? Ik plaats daar ook mijn vraagtekens bij, misschien gaf ze wel "bewust" op(heb de wdstrijd niet gezien dus kan daar niet over oordelen).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oei, dat is niet best. Vreemd verhaal ook, lijkt me sterk dat zoiets voor het eerst bij U23 gebruikt wordt, maar kan natuurlijk wel.

En Viktor, als het trapondersteuning is heb je daar met al dat optrekken juist veel aan lijkt mij.

Daar was ik inmiddels ook achter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het eerder ongeloofwaardig van die fiets als die toch niet gebruikt is. Waarom zou een Belgisch- en Europees kampioene gebruiken maken van zo'n fiets? En dan nog een meisje van 19. Dat lijkt me zeer sterk.

Misschien was ze een proefkonijn van een manager oid. Om te kijken of dit bij een controle op zou vallen. Kwam ze er mee weg dan kun je t ook bij een grotere ren(st)er proberen. Wordt ze betrapt dan is het maar een jeugdrenster en is er niets aan verloren. Dit verzin ik hier overigens ter plekke en baseer ik helemaal nergens op

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Schijnt dat haar broer een EPO-schorsing uitzit. Lijkt dan meer op druk vanuit ouders of directe omgeving. Weet niet in hoeverre daar al professioneel management op zit.

Las ook dat ze bij de Koppenbergcross de beklimming van de Koppenberg 5% sneller deed dan alle andere vrouwen, 21 sec trager dan Nys.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Over het hele seizoen bekeken natuurlijk de terechte wereldkampioen en ook vandaag de beste. Snap alleen niet wat sommige toeschouwers bezield om een uur lang Van der Poel en Van der Haar uit te joelen. Heb me daar wel aan zitten ergeren. Maar goed, dat volk heb je overal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites