Viktor Gepost February 3, 2016 Share Gepost February 3, 2016 Lekkere familie van die Femke ;e http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-jabbeke/-die-familie-deinst-voor-niets-terug-a2603590/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Viktor Gepost May 12, 2016 Share Gepost May 12, 2016 Lars vd Haar na dit seizoen van Giant-Alpecin naar Telenet-Fidea, de ploeg van Sven Nys. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FC-Breda Gepost November 27, 2016 Share Gepost November 27, 2016 Van der Poel weer de grote baas van het weekend. Ontpopt zich toch ook steeds meer als een klasse beter dan Van Aert. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sophomore Gepost December 29, 2016 Share Gepost December 29, 2016 Mathieu van der Poel is tijdens de Azencross in Loenhout zwaar ten val gekomen, naar het leek op zijn rechtersleutelbeen. De Nederlands kampioen lag op dat moment tweede en kwam ten val na een jump over een bultje. Hij bleef minutenlang liggen en werd per brancard afgevoerd. http://www.wielerflits.nl/nieuws/225155/van-der-poel-valt-zwaar-en-afgevoerd-per-brancard.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Triss Gepost January 29, 2017 Share Gepost January 29, 2017 Wat een kut parcours met die steentjes eronder, voor een WK. 5x lek rijden in 6 rondjes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bruins Gepost January 29, 2017 Share Gepost January 29, 2017 Jammer dat degene die veruit de sterkste was niet won. Die laatste keer lek deed 't 'm. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lenstra Gepost December 23, 2020 Share Gepost December 23, 2020 Al jaren niemand meer gereageerd hier, maar iemand die toevallig vandaag ook genoten heeft van de cross? Is toch mooi om van Aert & van der Poel te zien strijden, bijzondere twist vandaag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FlyD Gepost December 24, 2020 Share Gepost December 24, 2020 Vorige zondag heb ik vooral genoten van de prachtige cross in Namen. Ongekend hoe diep MvdP daar kon gaan om toch te winnen. Vandaag was het jammer dat het deels beslist wordt door een lekke band, maar de manier waarop Van Aert terug kon komen en na de lekke band weg bleef geeft wel aan dat hij goed is. Dat kan nog mooie duels opleveren, met hopelijk een spannend WK als hoogtepunt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lenstra Gepost December 27, 2020 Share Gepost December 27, 2020 Op 24-12-2020 om 11:25 zei FlyD: Vorige zondag heb ik vooral genoten van de prachtige cross in Namen. Ongekend hoe diep MvdP daar kon gaan om toch te winnen. Vandaag was het jammer dat het deels beslist wordt door een lekke band, maar de manier waarop Van Aert terug kon komen en na de lekke band weg bleef geeft wel aan dat hij goed is. Dat kan nog mooie duels opleveren, met hopelijk een spannend WK als hoogtepunt. Ja dat was bizar. Ik had MvdP al drie keer afgeschreven in Namen. Zou heel mooi zijn als we nog meer van dat soort potjes gaan zien. Ik hoop ook dat Vanthourenhout nog aan kan haken. Vanmiddag wordt het ook een zware cross met dit weer. Gaat wel door las ik. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost December 27, 2020 Share Gepost December 27, 2020 Gister was er uiteindelijk weinig concurrentie voor Mathieu helaas. Pidcock na de eerste bocht helemaal achteraan, Wout lek en Iserbyt die eind van de tweede ronde uitviel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lenstra Gepost December 27, 2020 Share Gepost December 27, 2020 1 minuut geleden zei 007mark: Gister was er uiteindelijk weinig concurrentie voor Mathieu helaas. Pidcock na de eerste bocht helemaal achteraan, Wout lek en Iserbyt die eind van de tweede ronde uitviel. Ja zonde van Iserbyt he. Die heeft zich nu niet echt kunnen meten door die val en in Namen lag z'n ketting eraf. Einde seizoen voor hem? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost December 27, 2020 Share Gepost December 27, 2020 13 minuten geleden zei Abe: Ja zonde van Iserbyt he. Die heeft zich nu niet echt kunnen meten door die val en in Namen lag z'n ketting eraf. Einde seizoen voor hem? Geen breuken vastgesteld, dus ziet er minder erg uit dan het in eerst instantie leek. https://sporza.be/nl/2020/12/27/iserbyt-blijft-optimistisch-na-nachtje-slapen-ik-wil-erbij-zijn-in-baal~1609063562355/ 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lenstra Gepost December 28, 2020 Share Gepost December 28, 2020 Mooi dat Wout gister zóveel sterker was dan MvdP. Ik ben niet per se een grote Wout fan, maar ik ben wel fan van een beetje een spannend seizoen. Hoop dat er nog wat mooie crossen komen waar ze weer lang samen opgaan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts