Richarð. Geplaatst 8 maart 2015 Share Geplaatst 8 maart 2015 NEF Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 12 maart 2015 Auteur Share Geplaatst 12 maart 2015 [twitter]576075343020355584[/twitter] :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 12 maart 2015 Share Geplaatst 12 maart 2015 Om de schulden te dekken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 12 maart 2015 Auteur Share Geplaatst 12 maart 2015 Nee, om te laten zien dat je ook prijzen eerlijk kunt winnen, in plaats van dat je ze moet stelen bij de rivaal. Al is dat ergens ook wel weer logisch als je enige gewonnen prijs van na de oorlog een Bronzen Stier is (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 12 maart 2015 Share Geplaatst 12 maart 2015 [twitter]576075343020355584[/twitter] :mrgy: Hehe nice :D Je gaat het hoop ik toch wel halen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 12 maart 2015 Share Geplaatst 12 maart 2015 Heerlijk :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 12 maart 2015 Auteur Share Geplaatst 12 maart 2015 Hehe nice :D Je gaat het hoop ik toch wel halen? Sowieso (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 13 maart 2015 Share Geplaatst 13 maart 2015 Geniaal bedacht hoor dat shirtje :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 13 maart 2015 Share Geplaatst 13 maart 2015 Geniaal bedacht hoor dat shirtje :D Ik zie een markt, Randy. Wat jij? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 13 maart 2015 Share Geplaatst 13 maart 2015 Ben je te laat mee denk. Bestaan namelijk al langer. Heb er zelf één met pagina 819 toen NAC na 6 wedstrijden bovenaan stond. Wel een bazending natuurlijk.(d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 23 maart 2015 Auteur Share Geplaatst 23 maart 2015 Lam verlengt contract, vijf spelers vertrekken De optie in het contract met Thomas Lam wordt gelicht. Hierdoor staat de nieuwbakken Fins-international tot medio 2016 in Zwolle onder contract. De verdediger speelde dit seizoen reeds 24 wedstrijden in de Eredivisie en driemaal in de KNVB Beker. In deze duels wist Lam zes keer het net te vinden. De opties in de contracten van Mahmudov, Bjelica, Ferfelis, Pereira en Moro worden niet gelicht. Dit houdt in dat PEC Zwolle komende zomer afscheid neemt van deze vijf spelers. Goede zaak van Lam, die kun je d'r prima bij hebben. Mahmudov en Ferfelis kwamen gewoon tekort en Pereira heeft tegen Twente laten zien dat hij (nog) niet geschikt is voor Eredivisie niveau. Moro vind ik persoonlijk jammer, die kerel kon als invaller nog wel wat brengen. Helemaal als je ziet hoe Lukoki soms staat te spelen :cab: Van Bjelica vind ik het ook apart, kreeg een basisplek tegen NAC, speelde toen sterk maar heeft daarna eigenlijk nooit meer een kans gehad. Zonde. [MENTION=28281]lennard95[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 23 maart 2015 Share Geplaatst 23 maart 2015 Goede zaak van Lam, die kun je d'r prima bij hebben. Mahmudov en Ferfelis kwamen gewoon tekort en Pereira heeft tegen Twente laten zien dat hij (nog) niet geschikt is voor Eredivisie niveau. Moro vind ik persoonlijk jammer, die kerel kon als invaller nog wel wat brengen. Helemaal als je ziet hoe Lukoki soms staat te spelen :cab: Van Bjelica vind ik het ook apart, kreeg een basisplek tegen NAC, speelde toen sterk maar heeft daarna eigenlijk nooit meer een kans gehad. Zonde. [MENTION=28281]lennard95[/MENTION]; Van Moro, Bjelica en Pereira had ik ook wel verwacht dat ze zouden blijven. Al weet ik niet hoe oud Pereira is, het kan dat m'n geheugen me in de steek laat en dat hij ouder is dan ik verwacht had hehe. Maar inderdaad, Lukoki is soms echt dramatisch, alsjeblieft zeg :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 23 maart 2015 Share Geplaatst 23 maart 2015 Als NEF maar blijft. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 23 maart 2015 Share Geplaatst 23 maart 2015 Goede zaak van Lam, die kun je d'r prima bij hebben. Mahmudov en Ferfelis kwamen gewoon tekort en Pereira heeft tegen Twente laten zien dat hij (nog) niet geschikt is voor Eredivisie niveau. Moro vind ik persoonlijk jammer, die kerel kon als invaller nog wel wat brengen. Helemaal als je ziet hoe Lukoki soms staat te spelen :cab: Van Bjelica vind ik het ook apart, kreeg een basisplek tegen NAC, speelde toen sterk maar heeft daarna eigenlijk nooit meer een kans gehad. Zonde. [MENTION=28281]lennard95[/MENTION]; Ff tippen aan Cees Bruinink dat Bjelica gratis weg mag (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 23 maart 2015 Share Geplaatst 23 maart 2015 Brama vertrekt ook, hij heeft het aanbod van PEC naast zich neergelegd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 23 maart 2015 Auteur Share Geplaatst 23 maart 2015 Van Moro, Bjelica en Pereira had ik ook wel verwacht dat ze zouden blijven. Al weet ik niet hoe oud Pereira is, het kan dat m'n geheugen me in de steek laat en dat hij ouder is dan ik verwacht had hehe. Maar inderdaad, Lukoki is soms echt dramatisch, alsjeblieft zeg :cab: Pereira is 20 of 21, hij komt volgens mij uit 1994. Maar ben benieuwd wat ze volgend jaar centraal achterin willen gaan doen. Bijna alles gaat weg, Pereira en Bjelica transfervrij, vd Werff naar Vitesse, Broerse stopt en Sainsbury kan ook zomaar vertrekken. Nijkamp heeft weer genoeg werk te doen (d) Als NEF maar blijft. ;) NEF speelt volgend jaar gewoon bij onze sattelietclub Real Madrid. Ff tippen aan Cees Bruinink dat Bjelica gratis weg mag (d) Haha terecht, blijf het zonde vinden van die jongen. Had je best nog een jaartje d'r bij kunnen houden. Brama vertrekt ook, hij heeft het aanbod van PEC naast zich neergelegd Ergens wel weer logisch en met Rienstra en Saymak op het middenveld valt hij ook een beetje buiten de boot. Moeten ze natuurlijk wel allebei blijven ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 24 maart 2015 Share Geplaatst 24 maart 2015 Wat betreft Brama vind ik het best dom eerlijk gezegd. Zowel van PEC, als Brama zelf. Als PEC zijnde had ik hem contract voor kortere periode aangeboden, of met buitenland clausule. Als Brama zijnde had ik gezegd akkoord te zijn met een buitenland clausule. Weet niet in hoeverre dit mogelijk is, maar zie niet in waarom het niet zou kunnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 24 maart 2015 Share Geplaatst 24 maart 2015 Mee eens inderdaad. Wat is er voor Brama erg om bij PEC te blijven? Hij kan toch op elk moment weg. Nou ja, ze zullen vast hun redenen hebben. Voor PEC natuurlijk niet ideaal als hij onverwacht weggaat terwijl ze geen vervanger kunnen halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 24 maart 2015 Auteur Share Geplaatst 24 maart 2015 Denk dat je centraal op het middenveld op dit moment niet echt vervangers nodig hebt. Rienstra en Saymak staan er terwijl Rick Dekker zich ook goed ontwikkeld, die zal komend seizoen een stuk meer gaan spelen gok ik. Misschien nog een jeugdspeler (desnoods aangetrokken zoals Dekker, Marinus e.d.) voor de breedte toevoegen lijkt me meer dan genoeg. Namen die trouwens worden genoemd zijn Vincent Janssen (Almere City) en Moreno Rutten (Den Bosch). Eerste was in de winterstop ook al in beeld als spits, de laatstgenoemde is een verdediger met een aflopend contract van wat ik begrijp. Dacht eerst dat het een centrale verdediger is, maar blijkbaar speelt hij rechtsback bij Den Bosch en wil hij zich ook op de backposities of centraal op het middenveld richten. Als dat zo is zie ik niet echt de noodzaak om hem te halen aangezien we op rechts al van Polen hebben met Kingsley Ehizibue en eventueel Thomas Lam achter de hand. Die kerel centraal achterin zetten lijkt me ook geen optie gezien zijn lengte (1m76). Komen in ieder geval weer interessante tijden aan (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Snipes Geplaatst 24 maart 2015 Share Geplaatst 24 maart 2015 Ben benieuwd wie er volgend seizoen op doel staat. Zal Hahn nog een jaartje blijven? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 24 maart 2015 Share Geplaatst 24 maart 2015 (bewerkt) Kurto ophalen. :D [MENTION=15369]Christian.[/MENTION]; [TWITTER]580449023485673472[/TWITTER] 24 maart 2015 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 24 maart 2015 Share Geplaatst 24 maart 2015 Zou ik eerder bij Mulder een poging wagen, al zal hij wel naar Twente of AZ gaan denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 24 maart 2015 Auteur Share Geplaatst 24 maart 2015 Hoorde vanmiddag ook een opvallende naam. Niet concreet PEC Zwolle als club, maar het ging om Jak Alnwick van Newcastle United (nu op huurbasis bij Bradford City). Schijnt dat er concrete interesse voor hem is geweest door een club uit de Eredivisie, al werd er geen naam genoemd. Maar met een beetje doorredeneren kom je dan terecht bij AZ of PEC Zwolle. Heeft zelf al aangegeven graag richting de Eredivisie te willen, mede door goede verhalen van de Nederlanders bij Newcastle. Maar goed, is allemaal ook nog koffiedik kijken. Kan me alleen niet'voorstellen dat Hahn nog een jaar blijft, wat overigens echt zonde zou zijn voor die jongen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 24 maart 2015 Share Geplaatst 24 maart 2015 Keepte aantal weken wel aardig bij Newcastle toen veel keepers blessie waren, maar ja dat is wel weer huur gok ik :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 24 maart 2015 Auteur Share Geplaatst 24 maart 2015 Keepte aantal weken wel aardig bij Newcastle toen veel keepers blessie waren, maar ja dat is wel weer huur gok ik :( Aflopend contract. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten