Thierryvane Geplaatst 14 oktober Share Geplaatst 14 oktober 6 minuten geleden zei 007mark: Laatste training voor de Amsterdam Marathon van aanstaande zondag. Spanning begint al een beetje te komen Is toch mijn eerste, dus geen idee wat ik die laatste kilometers allemaal ga voelen. Loop je de hele of halve? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 14 oktober Share Geplaatst 14 oktober 42 minuten geleden zei Thierryvane: Loop je de hele of halve? De hele. Halve heb ik vorig jaar 2x gedaan (niet van dit evenement overigens) Start om 09.23. Hoelaat start jij? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 14 oktober Share Geplaatst 14 oktober Rip 007Mark, 10/07/1996 - 20/10/2024. Hij was korfballer, een renner, een kameraad, een zonnepanelencharlatan, een coëfficiëntenliefhebber, maar bovenal: een zeer gewaardeerd user en een vriend. Sterkte aan de familie, @PJHoutman, @MisterX en andere betrokkenen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 14 oktober Share Geplaatst 14 oktober 10 minuten geleden zei 007mark: De hele. Halve heb ik vorig jaar 2x gedaan (niet van dit evenement overigens) Start om 09.23. Hoelaat start jij? Lekker man. DRS open en gaan! Start om 09:05. Echt fucking hyped. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 14 oktober Share Geplaatst 14 oktober 45 minuten geleden zei Beppu: Rip 007Mark, 10/07/1996 - 20/10/2024. Hij was korfballer, een renner, een kameraad, een zonnepanelencharlatan, een coëfficiëntenliefhebber, maar bovenal: een zeer gewaardeerd user en een vriend. Sterkte aan de familie, @PJHoutman, @MisterX en andere betrokkenen. Beppu wat is je 06? Ik wil wel tegen iemand over Wellenreuther kunnen zeiken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arles Geplaatst 14 oktober Share Geplaatst 14 oktober Succes! @007mark Hoopte zelf wellicht nog de halve te kunnen doen, maar door liesproblemen helaas niet goed door kunnen trainen. Volgend jaar dan maar! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 oktober Share Geplaatst 14 oktober Succes en veel plezier @007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 14 oktober Share Geplaatst 14 oktober Veel succes markie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 14 oktober Share Geplaatst 14 oktober Succes mannen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 14 oktober Share Geplaatst 14 oktober Dank allemaal! @Beppu Ik zal mijn familie laten bellen als ze geen inspiratie hebben voor het krantenartikel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 15 oktober Share Geplaatst 15 oktober Waarom moedigt iedereen alleen Markie aan, onze Thier gaat ook deze strijd aan. Succes mannen, wellicht dat ik een van jullie nog wel spot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 15 oktober Share Geplaatst 15 oktober Thierry heeft geen succes nodig. Wat een zieke machine is dat. Schijnt naast het rennen ook gewoon elk weekend plaatjes te draaien tot de vroege uurtjes. Hoe combineert die gozer het toch allemaal.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arles Geplaatst 15 oktober Share Geplaatst 15 oktober Ha, even gemist. Succes zondag! @Thierryvane Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 15 oktober Share Geplaatst 15 oktober 15 minuten geleden zei Beppu: Thierry heeft geen succes nodig. Wat een zieke machine is dat. Schijnt naast het rennen ook gewoon elk weekend plaatjes te draaien tot de vroege uurtjes. Hoe combineert die gozer het toch allemaal.. Rennend naar de discotheek = key. Dank mannen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 15 oktober Share Geplaatst 15 oktober Thierry, te herkennen aan het Duitse voetbalshirt in de kopgroep. Pik je er zo uit tussen die Keniaantjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 15 oktober Share Geplaatst 15 oktober (bewerkt) Startnummer 22464 (volledig in het zwart) voor de spotters! 15 oktober bewerkt door Thierryvane Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 15 oktober Share Geplaatst 15 oktober Hoe ben jij zichtbaar @007mark? Sta waarschijnlijk langs de kant, dus als het even kan schreeuw ik jullie graag voorwaarts. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 15 oktober Share Geplaatst 15 oktober 4 uur geleden zei Rogier.: Hoe ben jij zichtbaar @007mark? Sta waarschijnlijk langs de kant, dus als het even kan schreeuw ik jullie graag voorwaarts. Grote kans dat ik een lichtgroen shirt aan doe, net als tijdens de Dam tot Dam. In spoiler daar een foto van. Ben uiteraard in de app ook te volgen. Mijn startnummer is 28831. Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 15 oktober Share Geplaatst 15 oktober 6 uur geleden zei Rogier.: Hoe ben jij zichtbaar @007mark? Sta waarschijnlijk langs de kant, dus als het even kan schreeuw ik jullie graag voorwaarts. Volgens mij doet er maar één iemand van 1 meter 10 mee bij de volwassenen, dus moet prima te doen zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 16 oktober Share Geplaatst 16 oktober Welke app moeten we hiervoor hebben mannen? @007mark @Thierryvane Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 16 oktober Share Geplaatst 16 oktober 1 uur geleden zei ReneLeBlanc: Welke app moeten we hiervoor hebben mannen? @007mark @Thierryvane https://www.tcsamsterdammarathon.nl/race-app Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 16 oktober Share Geplaatst 16 oktober ik las scamsterdam Heel veel succes @Thierryvane en @007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 oktober Share Geplaatst 16 oktober Natuurlijk ook heel veel succes voor @Thierryvane Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 17 oktober Share Geplaatst 17 oktober Succes beide heren! Ondertussen loop ik weer netjes achteraan bij de vrouwen van 50. 7:30/km of zo Maar goed 5 km tijdens de Campus Run in ongeveer 38 minuten, wat eigenlijk precies was, wat ik verwachtte. Als ik niet ga rennen hoe wordt ik dan veel gezonder? Dus het is goed zo. Ben wel veel slechter geworden, dus nu is het tijd om weer veel beter te worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 18 oktober Share Geplaatst 18 oktober Succes morgen mannen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten