Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Hardlopen

Arsène

Aanbevolen berichten

45 minuten geleden zei Beppu:

Rip 007Mark, 10/07/1996 - 20/10/2024.

Hij was korfballer, een renner, een kameraad, een zonnepanelencharlatan, een coëfficiëntenliefhebber, maar bovenal: een zeer gewaardeerd user en een vriend. Sterkte aan de familie, @PJHoutman@MisterX en andere betrokkenen. 

Beppu wat is je 06? Ik wil wel tegen iemand over Wellenreuther kunnen zeiken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei Beppu:

Thierry heeft geen succes nodig. Wat een zieke machine is dat. Schijnt naast het rennen ook gewoon elk weekend plaatjes te draaien tot de vroege uurtjes. Hoe combineert die gozer het toch allemaal..

Rennend naar de discotheek = key.

Dank mannen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Rogier.:

Hoe ben jij zichtbaar @007mark? Sta waarschijnlijk langs de kant, dus als het even kan schreeuw ik jullie graag voorwaarts.

Grote kans dat ik een lichtgroen shirt aan doe, net als tijdens de Dam tot Dam. In spoiler daar een foto van.

Ben uiteraard in de app ook te volgen. Mijn startnummer is 28831.

Spoiler

image.png.f9ed113d9fb83ec839db3c9e74193b2e.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Succes beide heren!

Ondertussen loop ik weer netjes achteraan bij de vrouwen van 50. :D 7:30/km of zo

Maar goed 5 km tijdens de Campus Run in ongeveer 38 minuten, wat eigenlijk precies was, wat ik verwachtte. Als ik niet ga rennen hoe wordt ik dan veel gezonder? Dus het is goed zo. Ben wel veel slechter geworden, dus nu is het tijd om weer veel beter te worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites