MD. Geplaatst 31 december 2011 Share Geplaatst 31 december 2011 42 bedoel je ? ;) Nee echt 32. Zo heet het Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vincent Geplaatst 15 januari 2012 Share Geplaatst 15 januari 2012 Vanmiddag 10 KM Vondelparkloop gedaan. Tijd van 49:19 gelopen. PR is in een jaar tijd van net iets boven het uur dus ruim 10 minuten naar beneden gegaan hehe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 30 januari 2012 Share Geplaatst 30 januari 2012 Ik krijg geregeld last bij het hardlopen van een spier in mijn scheenbeen, geen idee hoe je het noemt. Heb dat ook vaak gehad toen ik nog voetbalde, jaar of 10 geleden. Iemand een idee dit kan komen? Ik heb er eigenlijk alleen last van in mijn linkerbeen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 30 januari 2012 Share Geplaatst 30 januari 2012 Thanks, daar kan ik wel wat rekoefeningen bij vinden die het misschien wat kunnen vergemakkelijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 5 februari 2012 Share Geplaatst 5 februari 2012 Vandaag de laatste van vier crossen voor het Nationaal Crosscircuit gehad, ging wel weer goed. 12e in totaal en 9e Nederlander. In het klassement van het Nationaal Crosscircuit uiteindelijk vijfde geworden, helaas net buiten het podium. De nummers 1,2 en 3 kregen respectievelijk 750, 500 en 250 euro. Maar die jongens waren toch wel iets te snel, de nummer vier en ik waren aan elkaar gewaagd. Hij heeft drie van mij gewonnen en ik een keer van hem. Maar zat telkens dicht bij hem in de buurt, altijd mooie duels. Nu blessurevrij blijven en op naar het baanseizoen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 14 februari 2012 Share Geplaatst 14 februari 2012 Vraagje: Ga samen met een goeie vriendin van mij trainen voor een wedstrijd hier in de omgeving. Alleen wil ik mijn trainingsprestaties bijhouden. Welke iPhone app kan ik dan het beste gebruiken? Standaard staat er Nike+ iPod op. Maar ik ken bijv. ook runkeeper. Iemand een idee welke het beste is? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edwin Geplaatst 14 februari 2012 Share Geplaatst 14 februari 2012 Ik gebruikte eerst MapMyRun, ook wel een goeie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mentos Geplaatst 14 februari 2012 Share Geplaatst 14 februari 2012 Nog mensen die mee gaan doen aan de Batavierenrace? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 14 februari 2012 Share Geplaatst 14 februari 2012 Ik gebruikte eerst MapMyRun, ook wel een goeie. En waarom niet meer? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 15 februari 2012 Share Geplaatst 15 februari 2012 Nog mensen die mee gaan doen aan de Batavierenrace? Zeker, ik zit in het universiteitsteam van Nijmegen. Vorig jaar vierde geworden, onze slotloopster viel flauw :cab: Nu gaan we weer voor goud uiteraard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mentos Geplaatst 15 februari 2012 Share Geplaatst 15 februari 2012 Zozo niet gek. Ik doe met de studievereniging. Geen idee wat er mogelijk is qua klassering, zal in ieder geval geen top worden. Hoop zelf wel harder te lopen dan tijdens de Hart van Brabantloop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 13 maart 2012 Share Geplaatst 13 maart 2012 Vandaag wezen hardlopen, ongeveer 10 kilometer. Ik was namelijk de weg helemaal kwijt en heb dus ook een paar keer FLINK verkeerd gelopen.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 13 maart 2012 Share Geplaatst 13 maart 2012 Net ook hard gelopen. 22 minuten. 3,3 km. Ben niet in een stuk doorgelopen. Maar afwisselend hardlopen en wandelen. Voelt wel goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 13 maart 2012 Share Geplaatst 13 maart 2012 Misschien ga ik binnenkort ook maar eens hardlopen, doe nu vooral soms fietsen op zo'n hometrainer. Is er eigenlijk iets beter, hardlopen of fietsen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 13 maart 2012 Share Geplaatst 13 maart 2012 Hardlopen is sowieso intensiever dan fietsen, als je daarmee doelt op beter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 14 maart 2012 Share Geplaatst 14 maart 2012 Ik meen dat hardlopen de minst geode sport is voor je gewrichten aangezien je op een harde ondergrond neerkomt telkens en je knieën de klappen telkens op moeten vangen. Als je iets wilt kiezen wat goed voor je is, zou ik voor zwemmen gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 15 maart 2012 Share Geplaatst 15 maart 2012 Daarom is het ook maar de vrag wat hij veronderstaat onder beter. Hardlopen is inderdaad fysiek zwaarder voor je lichaam. Zwemmen daarentegen is zeer laagdrempelig en hier heb je minder kans voor blessures. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 15 maart 2012 Share Geplaatst 15 maart 2012 Beter als in waar val je het snelst van af. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mentos Geplaatst 15 maart 2012 Share Geplaatst 15 maart 2012 Dan zou ik gaan hardlopen als ik jou was, verbrand je meer calorieën mee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 3 april 2012 Share Geplaatst 3 april 2012 Pfoei, vandaag 5,2 km gedaan voor het eerst in lange tijd. De snelheid is er nog, maar de conditie moet nog wat beter. 22:30. Doel is dit keer de Batavierenrace, 7,8 kilometer in een ochtendetappe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mentos Geplaatst 3 april 2012 Share Geplaatst 3 april 2012 Ik mag 7,2 doen, tweede etappe van het derde blok :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 3 april 2012 Share Geplaatst 3 april 2012 Ik weet nog niet welke etappe ik loop :( Ben zondag trouwens hard door mijn enkel gegaan tijdens tempoloopjes in het bos, deed goed veel pijn. Hopelijk kan ik donderdag weer lopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 8 april 2012 Share Geplaatst 8 april 2012 Ik wil binnenkort het lopen ook weer oppakken maar ik zit echter met schrik om opnieuw in een oude blessure te hervallen. Ik heb namelijk een poosje geleden een relatief ernstig geval van een achillespeesontsteking gehad. Daar heb ik nu geen last meer van maar toch zou ik liever vermijden dat die blessure weer komt opspelen. Is het dan beter om op asfalt te lopen of om te kiezen voor grindpaden want ik lees nogal tegenstrijdige dingen overal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 9 april 2012 Share Geplaatst 9 april 2012 Wat een blunder vandaag bij de marathon van Utrecht. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 14 april 2012 Share Geplaatst 14 april 2012 Morgen ga ik de estafette van de Rotterdam Marathon lopen. Ik mag 13 km doen, ben benieuwd aan wat voor tijd ik kom... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten