Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Hardlopen

Arsène

Aanbevolen berichten

Vandaag de laatste van vier crossen voor het Nationaal Crosscircuit gehad, ging wel weer goed. 12e in totaal en 9e Nederlander. In het klassement van het Nationaal Crosscircuit uiteindelijk vijfde geworden, helaas net buiten het podium. De nummers 1,2 en 3 kregen respectievelijk 750, 500 en 250 euro. Maar die jongens waren toch wel iets te snel, de nummer vier en ik waren aan elkaar gewaagd. Hij heeft drie van mij gewonnen en ik een keer van hem. Maar zat telkens dicht bij hem in de buurt, altijd mooie duels. Nu blessurevrij blijven en op naar het baanseizoen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vraagje:

Ga samen met een goeie vriendin van mij trainen voor een wedstrijd hier in de omgeving.

Alleen wil ik mijn trainingsprestaties bijhouden. Welke iPhone app kan ik dan het beste gebruiken?

Standaard staat er Nike+ iPod op. Maar ik ken bijv. ook runkeeper.

Iemand een idee welke het beste is?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik meen dat hardlopen de minst geode sport is voor je gewrichten aangezien je op een harde ondergrond neerkomt telkens en je knieën de klappen telkens op moeten vangen. Als je iets wilt kiezen wat goed voor je is, zou ik voor zwemmen gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil binnenkort het lopen ook weer oppakken maar ik zit echter met schrik om opnieuw in een oude blessure te hervallen. Ik heb namelijk een poosje geleden een relatief ernstig geval van een achillespeesontsteking gehad. Daar heb ik nu geen last meer van maar toch zou ik liever vermijden dat die blessure weer komt opspelen. Is het dan beter om op asfalt te lopen of om te kiezen voor grindpaden want ik lees nogal tegenstrijdige dingen overal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites