Mr. Eko Gepost September 3, 2011 Share Gepost September 3, 2011 Afgelopen vrijdag 8.58,99 gelopen op de 3000 meter, vrijdag hoop ik onder de 8.50 te lopen :) Heb gisteren 8.49.66 gelopen, precies de doelstelling :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ginola Gepost September 3, 2011 Share Gepost September 3, 2011 Lekker hoor! Morgen de Ten Miles. Streeftijd dit jaar is 1:10:00. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr. Eko Gepost September 3, 2011 Share Gepost September 3, 2011 Thanks, ik win daar hopelijk ook mijn weddenschap mee trouwens. Moest zelf onder de 8.50 lopen (check) en een vriend moet vandaag over de 68 werpen met speerwerpen. Anders krijg ik een kratje bier :D Succes morgen, Ginola! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ginola Gepost September 4, 2011 Share Gepost September 4, 2011 Heeft geholpen ;) 1:09:14, 70e van de 2426. Iets mindere tijd, wel betere positie dan vorig jaar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mentos Gepost September 5, 2011 Share Gepost September 5, 2011 Gino, doe jij mee aan Hart van Brabantloop? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ginola Gepost September 6, 2011 Share Gepost September 6, 2011 Yes, met Asset. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mentos Gepost September 6, 2011 Share Gepost September 6, 2011 Ah. Ik loop met Asset Econometrics, doe de 7,7 km. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MD. Gepost September 11, 2011 Share Gepost September 11, 2011 Kan iemand mij advies geven hoe ik het beste kan beginnen met het opbouwen van me conditie. Wil me conditie weer terug krijgen namelijk. Eerder liep ik 6km binnen een half uur. Nu kan ik ongeveer 10 min constant hardlopen. Afstand weet ik momenteel niet, maar het is niet ver in elk geval. Wil het wel puur bij hardlopen en een schema oid houden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ginola Gepost September 12, 2011 Share Gepost September 12, 2011 Intervaltraining is voor je conditie beter dan gewoon een x aantal km hardlopen achter elkaar. Begin met korte stukken, half minuutje op 80 % sprinten, dan half minuutje rustig uitlopen, en dat zo'n 12 keer achter elkaar. Later kun je dat uitbouwen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MD. Gepost September 12, 2011 Share Gepost September 12, 2011 Oke, thanks :D Ga wel even schema in runkeeper zetten :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vincent Gepost September 16, 2011 Share Gepost September 16, 2011 Gisteren een startnummer aangeboden gekregen voor de Dam tot Dam loop van komende zondag. Gaat 16,1 KM bikkelen worden. Verste wat ik tot nu toe gelopen is in een wedstrijd is 15 KM. :cab: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinnypassy Gepost September 17, 2011 Share Gepost September 17, 2011 Nice Vince. Ik ben sinds een weekje of drie ook aan het hardlopen geslagen en ga ook proberen toe te werken naar een wedstrijd. Niet omdat ik denk dat ik die kan winnen, maar om een doel voor ogen te hebben. Succes. :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vincent Gepost September 17, 2011 Share Gepost September 17, 2011 Ik ben ook gewoon een gemiddelde loper hoor Vin. Loop bij veel wedstrijden in de middenmoot en eigenlijk nooit een uitschieter. Het is echt een gigantische loop en er doet 40.000 man mee. Wedstrijd begint 12:00, dus dat gaat met oordopjes in hardlopen worden. ;c Want Ajax speelt natuurlijk vroeg. :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr. Eko Gepost September 17, 2011 Share Gepost September 17, 2011 Haha, dat zal er wel grappig uitzien als Ajax scoort ;c Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
roeliho Gepost September 17, 2011 Share Gepost September 17, 2011 Ik ben ook gewoon een gemiddelde loper hoor Vin. Loop bij veel wedstrijden in de middenmoot en eigenlijk nooit een uitschieter. Het is echt een gigantische loop en er doet 40.000 man mee. Wedstrijd begint 12:00, dus dat gaat met oordopjes in hardlopen worden. ;c Want Ajax speelt natuurlijk vroeg. :) Haha ik loop nooit met muziek vind ik alleen maar vervelend. Ik doe ook mee ben al en keer in de top 40 geëindigd en dat wou ik nu weer doen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vincent Gepost September 17, 2011 Share Gepost September 17, 2011 Haha, dat zal er wel grappig uitzien als Ajax scoort ;c Dan zie je mij waarschijnlijk opeens een sprintje trekken. ;c Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinnypassy Gepost September 17, 2011 Share Gepost September 17, 2011 Ik loop altijd hard met muziek aan, het liefst ook zodat ik mezelf niet hoor ademhalen. Anders ga ik me teveel focussen op mijn ademhaling en dat komt mijn ritme niet ten goede. :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vincent Gepost September 17, 2011 Share Gepost September 17, 2011 Oordoppen gaat niet gebeuren heb ik besloten. :) Mijn broer smst mij de uitslag morgen. 100 procent concentreren op de loop en dan hoor ik wel wat Ajax gedaan heeft. Ben helemaal voorbereid en fit. :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ginola Gepost September 18, 2011 Share Gepost September 18, 2011 Ik loop altijd hard met muziek aan, het liefst ook zodat ik mezelf niet hoor ademhalen. Anders ga ik me teveel focussen op mijn ademhaling en dat komt mijn ritme niet ten goede. :) Dat je beter gaat hardlopen met muziek op is een mythe. Het is juist van belang dat je op je ademhaling let. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vincent Gepost September 18, 2011 Share Gepost September 18, 2011 Netto tijd 1:32:40 Ondanks een hoosbui die 30 minuten voor de start begon en pas bij de finish eindigde ene prima tijd. :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinnypassy Gepost September 18, 2011 Share Gepost September 18, 2011 Dat je beter gaat hardlopen met muziek op is een mythe. Het is juist van belang dat je op je ademhaling let. Ja hoho, ik weet van mezelf wel hoe ik beter presteer hoor. ;) Mijn ademhaling doe ik automatisch op het ritme dat ik loop. Als ik me echter écht ga concentreren op mijn ademhaling, raak ik weer uit mijn loopritme. Vandaar dus muziek, zodat ik me niet overconcentreer op mijn ademhaling. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vincent Gepost September 18, 2011 Share Gepost September 18, 2011 Trouwens. Ik ben in de live uitzending van RTVNH vol in beeld geweest toen ik over de finish was gekomen hehe. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ginola Gepost September 19, 2011 Share Gepost September 19, 2011 Ja hoho, ik weet van mezelf wel hoe ik beter presteer hoor. ;) Mijn ademhaling doe ik automatisch op het ritme dat ik loop. Als ik me echter écht ga concentreren op mijn ademhaling, raak ik weer uit mijn loopritme. Vandaar dus muziek, zodat ik me niet overconcentreer op mijn ademhaling. En dan nog is het bullshit Vin, zonder muziek loop je sneller. Het door jouw genoemde "voordeel" werkt twee kanten op. Je focust je op de muziek, dus ga je automatisch eerder in het ritme van de muziek lopen, terwijl je harder kunt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr. Eko Gepost September 19, 2011 Share Gepost September 19, 2011 Ik had soms wel bepaalde liedjes waar ik opeens harder mee ging lopen, gewoon door het tempo van het liedje of zo. Dan kan ik beter zonder muziek lopen, dan loop ik constanter. Nu loop ik nooit meer met muziek in, maar dat is omdat ik vaak met andere atleten loop. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ginola Gepost September 23, 2011 Share Gepost September 23, 2011 Vanavond 11,1 km in België (Doel: top 5) en morgen 5,6 km bij de Hart van Brabantloop (etappe 3). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts