RubenS2 Geplaatst 21 juni 2021 Share Geplaatst 21 juni 2021 Zijn er hier nog mensen die Clash Royale spelen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 22 juni 2021 Share Geplaatst 22 juni 2021 Op 17-6-2021 om 09:29 zei sennid: Forza Horizon 5 alvast gekocht Ik twijfel dus ontzettend om alleen hiervoor een Xbox naast de ps5 te zetten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 22 juni 2021 Share Geplaatst 22 juni 2021 49 minuten geleden zei The Saint: Ik twijfel dus ontzettend om alleen hiervoor een Xbox naast de ps5 te zetten Komt ook uit op de PC toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 22 juni 2021 Share Geplaatst 22 juni 2021 2 uur geleden zei La Pulga: Komt ook uit op de PC toch? Ja, maar op een laptopje na heb ik die ook niet. Dan is een Xbox een wat goedkopere kostenpost Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r4vje Geplaatst 30 juni 2021 Share Geplaatst 30 juni 2021 Op 10-6-2021 om 12:57 zei La Pulga: De nieuwe Football Manager is ook uit jongens! https://store.steampowered.com/app/1196470/WE_ARE_FOOTBALL/ Als die wat dropped in prijs en ik heb genoeg tijd ga ik deze zeker aanschaffen. Heb vroeger zoiets al eens gespeeld waarbij je zelf ook alle faciliteiten kon/moest upgraden etc. en dat geeft toch weer een andere dimensie dan FM. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 30 juni 2021 Share Geplaatst 30 juni 2021 11 minuten geleden zei r4vje: Als die wat dropped in prijs en ik heb genoeg tijd ga ik deze zeker aanschaffen. Heb vroeger zoiets al eens gespeeld waarbij je zelf ook alle faciliteiten kon/moest upgraden etc. en dat geeft toch weer een andere dimensie dan FM. Total club manager? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 30 juni 2021 Share Geplaatst 30 juni 2021 Met FIFA manager kon dat volgens mij ook. Weet overigens niet wat je budget zal zijn @r4vjemaar ik heb em al kunnen vinden voor €20,- Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 30 juni 2021 Share Geplaatst 30 juni 2021 Ultimate Soccer Manager jongens, de old school. Lekker wedden op je eigen potjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 30 juni 2021 Share Geplaatst 30 juni 2021 Net als in Competitie Manager, al moest je daar nog wel zelf spelen. Wat een bazenspel was dat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 30 juni 2021 Share Geplaatst 30 juni 2021 13 minuten geleden zei Erwin.: Net als in Competitie Manager, al moest je daar nog wel zelf spelen. Wat een bazenspel was dat. Met Wim Kieft als commentator toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 30 juni 2021 Share Geplaatst 30 juni 2021 18 minuten geleden zei La Pulga: Met Wim Kieft als commentator toch? 1 seizoen dacht ik maar. Andere seizoen was volgens mij Van Gelder, maar dat kan ook alleen het WK98-spel geweest zijn. 32 minuten geleden zei Erwin.: Net als in Competitie Manager, al moest je daar nog wel zelf spelen. Wat een bazenspel was dat. Ja, sowieso een bazenspel. 2 uur geleden zei La Pulga: Met FIFA manager kon dat volgens mij ook. Klopt, is de opvolger van TCM. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 30 juni 2021 Share Geplaatst 30 juni 2021 Op 21-6-2021 om 09:19 zei RubenS2: Zijn er hier nog mensen die Clash Royale spelen? beetje late reactie maar af en toe speel ik nog weleens ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RubenS2 Geplaatst 30 juni 2021 Share Geplaatst 30 juni 2021 4 uur geleden zei van der Water: beetje late reactie maar af en toe speel ik nog weleens ja. Toevallig een leuke clan waar je in zit die in de hoogste divisie speelt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 30 juni 2021 Share Geplaatst 30 juni 2021 17 minuten geleden zei RubenS2: Toevallig een leuke clan waar je in zit die in de hoogste divisie speelt? Nee man speel daar te weinig voor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RubenS2 Geplaatst 30 juni 2021 Share Geplaatst 30 juni 2021 11 minuten geleden zei van der Water: Nee man speel daar te weinig voor Aah cv, dan blijf ik wel waar ik ben Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r4vje Geplaatst 1 juli 2021 Share Geplaatst 1 juli 2021 22 uur geleden zei MisterX: Total club manager? Volgens mij was het deze inderdaad ja. @La Pulga het ligt ook aan de tijd die ik kan besteden. Momenteel druk bezig met revalidatie na een knie operatie en druk met andere zaken. Maar vooral het totale beheer van de club vond ik in deze games leuk. Is toch het enige stukje wat je mist bij FM. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 1 juli 2021 Share Geplaatst 1 juli 2021 16 minuten geleden zei r4vje: Volgens mij was het deze inderdaad ja. @La Pulga het ligt ook aan de tijd die ik kan besteden. Momenteel druk bezig met revalidatie na een knie operatie en druk met andere zaken. Maar vooral het totale beheer van de club vond ik in deze games leuk. Is toch het enige stukje wat je mist bij FM. Spel liep ook supervlot door, heb er echt wel veel plezier van gehad. Was alleen een stuk minder realistisch, maar wel gaaf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 12 juli 2021 Share Geplaatst 12 juli 2021 Ik ben verslaafd geworden aan Captain Tsubasa. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 13 juli 2021 Share Geplaatst 13 juli 2021 Ik aan Dorfromantik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 13 juli 2021 Share Geplaatst 13 juli 2021 Dorfromantik heeft de perfecte formule van eigenlijk heel eenvoudig, maar verslavend omdat je je highscore wilt breken en quests wilt completen Heb wel al geleerd om niet in 1 ruk door te spelen, want dan word je slordig. Huidige game zit ik aan 22k. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 13 juli 2021 Share Geplaatst 13 juli 2021 (bewerkt) 39 minuten geleden zei AntiChrist7: Dorfromantik heeft de perfecte formule van eigenlijk heel eenvoudig, maar verslavend omdat je je highscore wilt breken en quests wilt completen Heb wel al geleerd om niet in 1 ruk door te spelen, want dan word je slordig. Huidige game zit ik aan 22k. Net mijn highscore gepakt op 20.000. Verder volledig eens met wat jij zegt inderdaad. 13 juli 2021 bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 4 augustus 2021 Share Geplaatst 4 augustus 2021 (bewerkt) https://store.steampowered.com/app/1538570/Patron/ Mensen die van plan zijn om dit spel aan te schaffen? Schijnt een soort Banished 2.0 te zijn. Je begint dus met een kleine populatie en je moet een functioneerde stad proberen te bouwen in middeleeuwse stijl. Citaat Patron builds upon the foundations laid out by the staples of the survival city builder genre and enhances the experience with a large research tree and by introducing intricate social dynamics into the game and the genre in general. Happiness, the standard simple feature of all such games, in the case of Patron is a complete gameplay system in its own right. Patron starts off similarly to other games in the genre, but then veers off exploring social intricacies and what it means to truly run a society and not just a city filled with automatons. Each individual citizen in the town has his needs, desires and issues troubling him or making him happy. Some citizens are more concerned with immigration, while others are more aggravated by tax-related issues. If the citizen’s view on the subject is in line with what the town government (YOU, the player) is doing, he’ll be happy. Works the other way around as well. 4 augustus 2021 bewerkt door MisterX Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 12 augustus 2021 Share Geplaatst 12 augustus 2021 Patron is een best geinig spel. Ik heb nu een eiland met zo'n 175 mensen en het groeit steeds verder. Ik heb wel het idee dat als je eenmaal een misstap maakt, dat je dan wel heel hard gestraft kan worden en de game ineens zo goed als over is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 26 augustus 2021 Share Geplaatst 26 augustus 2021 Zit alweer een week of twee tot me nek in Stardew Valley (nohomo) op de Switch. Wat kan ik verslaafd raken aan dit soort spellen zeg. Heerlijk relaxed is het ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 26 augustus 2021 Share Geplaatst 26 augustus 2021 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten