Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Dronkengamerstopic

Alessandro

Aanbevolen berichten

Op 10-6-2021 om 12:57 zei La Pulga:

De nieuwe Football Manager is ook uit jongens!

https://store.steampowered.com/app/1196470/WE_ARE_FOOTBALL/

Als die wat dropped in prijs en ik heb genoeg tijd ga ik deze zeker aanschaffen. Heb vroeger zoiets al eens gespeeld waarbij je zelf ook alle faciliteiten kon/moest upgraden etc. en dat geeft toch weer een andere dimensie dan FM.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei r4vje:

Als die wat dropped in prijs en ik heb genoeg tijd ga ik deze zeker aanschaffen. Heb vroeger zoiets al eens gespeeld waarbij je zelf ook alle faciliteiten kon/moest upgraden etc. en dat geeft toch weer een andere dimensie dan FM.

Total club manager? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei La Pulga:

Met Wim Kieft als commentator toch?

1 seizoen dacht ik maar. Andere seizoen was volgens mij Van Gelder, maar dat kan ook alleen het WK98-spel geweest zijn.

32 minuten geleden zei Erwin.:

Net als in Competitie Manager, al moest je daar nog wel zelf spelen. Wat een bazenspel was dat.

Ja, sowieso een bazenspel.

2 uur geleden zei La Pulga:

Met FIFA manager kon dat volgens mij ook.

Klopt, is de opvolger van TCM.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 uur geleden zei MisterX:

Total club manager? 

Volgens mij was het deze inderdaad ja. 

@La Pulga het ligt ook aan de tijd die ik kan besteden. Momenteel druk bezig met revalidatie na een knie operatie en druk met andere zaken. Maar vooral het totale beheer van de club vond ik in deze games leuk. Is toch het enige stukje wat je mist bij FM. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei r4vje:

Volgens mij was het deze inderdaad ja. 

@La Pulga het ligt ook aan de tijd die ik kan besteden. Momenteel druk bezig met revalidatie na een knie operatie en druk met andere zaken. Maar vooral het totale beheer van de club vond ik in deze games leuk. Is toch het enige stukje wat je mist bij FM. 

Spel liep ook supervlot door, heb er echt wel veel plezier van gehad. Was alleen een stuk minder realistisch, maar wel gaaf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

39 minuten geleden zei AntiChrist7:

Dorfromantik heeft de perfecte formule van eigenlijk heel eenvoudig, maar verslavend omdat je je highscore wilt breken en quests wilt completen

Heb wel al geleerd om niet in 1 ruk door te spelen, want dan word je slordig. Huidige game zit ik aan 22k.

Net mijn highscore gepakt op 20.000. Verder volledig eens met wat jij zegt inderdaad.

bewerkt door PJHoutman
Link naar opmerking
Deel via andere websites

https://store.steampowered.com/app/1538570/Patron/

Mensen die van plan zijn om dit spel aan te schaffen? Schijnt een soort Banished 2.0 te zijn.

Je begint dus met een kleine populatie en je moet een functioneerde stad proberen te bouwen in middeleeuwse stijl. 

Citaat

Patron builds upon the foundations laid out by the staples of the survival city builder genre and enhances the experience with a large research tree and by introducing intricate social dynamics into the game and the genre in general. Happiness, the standard simple feature of all such games, in the case of Patron is a complete gameplay system in its own right.

Patron starts off similarly to other games in the genre, but then veers off exploring social intricacies and what it means to truly run a society and not just a city filled with automatons.

Each individual citizen in the town has his needs, desires and issues troubling him or making him happy. Some citizens are more concerned with immigration, while others are more aggravated by tax-related issues. If the citizen’s view on the subject is in line with what the town government (YOU, the player) is doing, he’ll be happy. Works the other way around as well.

bewerkt door MisterX
Link naar opmerking
Deel via andere websites