Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Atletiek

Gast Vdb.

Aanbevolen berichten

Blij met zilver :S

Logisch, eerste jaar dat ze zich enkel en alleen richt op het sprinten en daarnaast pakt Fraser-Pryce goud, iemand die al jaren de beste is.

Ooooooh als die start iets beter was :( Maar een medaille is ook erg tof.

Zie je meestal wel bij iets langere atletes. Bolt is ook langer dan zijn tegenstanders en heeft daardoor vaak ook een matige start. Maakt hij, net als Schippers, vaak goed in het laatste deel van de race door de langere passen. 200 meter is ook eigenlijk de beste afstand van Schippers, omdat ze even op gang moet komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:-D

Fraser-Pryce _O_ Derde wereldtitel op rij. Schippers ook geweldig hoor. Gaat zeker nog wereldtitels pakken in haar carrière, twijfel ik geen moment aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik begreep trouwens niet dat de vierde geen klacht indiende. Leek me dat die Britse een beetje in de slipstream van haar zich kon kwalificeren.

Ja precies, dat zou voor mij ook de reden zijn. Niet die andere baan. Ik bedoel ze loopt verder, maar dit punt is wel belangrijk natuurlijk! (al kan de nummer 4 ook geplaatst zijn en dan wordt alles anders...)

Link naar opmerking
Deel via andere websites