Mvdv Geplaatst 24 augustus 2015 Share Geplaatst 24 augustus 2015 Half 4 de finale, blijf er lekker voor zitten. Zag er wel soepel uit, al ben ik niet bepaald een expert hierin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 24 augustus 2015 Share Geplaatst 24 augustus 2015 Wát een snelheid zeg idd, bizar. Zou mooi zijn als ze goud zou pakken (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 24 augustus 2015 Share Geplaatst 24 augustus 2015 Ik zit klaar voor Daphne hoor, tissues bij de hand. Wat een prachtatlete. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 24 augustus 2015 Share Geplaatst 24 augustus 2015 Jaaa zilver, heel erg mooi _O_ En weer een Nederlands Record _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
macoronics Geplaatst 24 augustus 2015 Share Geplaatst 24 augustus 2015 Zilver! Ook prachtig! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 24 augustus 2015 Share Geplaatst 24 augustus 2015 Blij met zilver :S Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 24 augustus 2015 Share Geplaatst 24 augustus 2015 Ooooooh als die start iets beter was :( Maar een medaille is ook erg tof. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 24 augustus 2015 Share Geplaatst 24 augustus 2015 Super gedaan van haar :< Wat een fenomeen. Die Jamaicanse met dat haar en bloemetjes :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 24 augustus 2015 Share Geplaatst 24 augustus 2015 Deze titel :mrg: http://www.ad.nl/ad/nl/1802/Atletiek/article/detail/4128263/2015/08/24/Nadine-Visser-slaat-100-horden-over.dhtml Wist niet dat je shortcuts mocht nemen joh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 24 augustus 2015 Share Geplaatst 24 augustus 2015 Lekker dit hoor. Komt het patriottisme in je weer naar boven ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 24 augustus 2015 Share Geplaatst 24 augustus 2015 Deze titel :mrg: http://www.ad.nl/ad/nl/1802/Atletiek/article/detail/4128263/2015/08/24/Nadine-Visser-slaat-100-horden-over.dhtml Wist niet dat je shortcuts mocht nemen joh. :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 24 augustus 2015 Share Geplaatst 24 augustus 2015 Blij met zilver :S Logisch, eerste jaar dat ze zich enkel en alleen richt op het sprinten en daarnaast pakt Fraser-Pryce goud, iemand die al jaren de beste is. Ooooooh als die start iets beter was :( Maar een medaille is ook erg tof. Zie je meestal wel bij iets langere atletes. Bolt is ook langer dan zijn tegenstanders en heeft daardoor vaak ook een matige start. Maakt hij, net als Schippers, vaak goed in het laatste deel van de race door de langere passen. 200 meter is ook eigenlijk de beste afstand van Schippers, omdat ze even op gang moet komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 24 augustus 2015 Share Geplaatst 24 augustus 2015 Ze ging potdomme snel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 24 augustus 2015 Share Geplaatst 24 augustus 2015 Lekker dit hoor. Komt het patriottisme in je weer naar boven ;c Heerlijk ja. Net als met Zonderland op de Olympische Spelen. Schreeuwen voor de tv terwijl ik anders nooit naar die hele sport zou kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 24 augustus 2015 Share Geplaatst 24 augustus 2015 Deze titel :mrg: http://www.ad.nl/ad/nl/1802/Atletiek/article/detail/4128263/2015/08/24/Nadine-Visser-slaat-100-horden-over.dhtml Wist niet dat je shortcuts mocht nemen joh. :-D Fraser-Pryce _O_ Derde wereldtitel op rij. Schippers ook geweldig hoor. Gaat zeker nog wereldtitels pakken in haar carrière, twijfel ik geen moment aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 24 augustus 2015 Share Geplaatst 24 augustus 2015 Die kop van Fraser-Pryce ook altijd hè :huhu: Wel een leuke meid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 24 augustus 2015 Share Geplaatst 24 augustus 2015 Schippers _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 24 augustus 2015 Share Geplaatst 24 augustus 2015 Zie het nu op NOS. Finish tien meter verder en ze pakt goud. Knap hoor. (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 25 augustus 2015 Share Geplaatst 25 augustus 2015 (bewerkt) Martina door naar de halve finales 200m in zijn beste seizoenstijd. Hij zal wel blij zijn :D EDIT: Brons voor Sifan Hassan op de 1500 meter, toch een knappe prestatie (y) 25 augustus 2015 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 26 augustus 2015 Share Geplaatst 26 augustus 2015 (bewerkt) Geen finale voor Churandy op de 200 meter. Gelukkig zijn we wel weer een mooi interview met hem rijker. Vrouw die in de verkeerde baan eindigde mag gewoon naar de halve finale :r 26 augustus 2015 bewerkt door Mvdv - Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 26 augustus 2015 Share Geplaatst 26 augustus 2015 Vrouw die in de verkeerde baan eindigde mag gewoon naar de halve finale :r En gewoon medaille-kandidaat daar. Bizar. Schijnt dat niemand protest heeft aangetekend. Jury kan niet zelfstandig regels handhaven? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 26 augustus 2015 Share Geplaatst 26 augustus 2015 Ja werd bij de NOS ook gezegd dat het daaraan ligt. Ongelooflijk dat het zo is geregeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 26 augustus 2015 Share Geplaatst 26 augustus 2015 Ik begreep trouwens niet dat de vierde geen klacht indiende. Leek me dat die Britse een beetje in de slipstream van haar zich kon kwalificeren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 26 augustus 2015 Share Geplaatst 26 augustus 2015 Ik begreep trouwens niet dat de vierde geen klacht indiende. Leek me dat die Britse een beetje in de slipstream van haar zich kon kwalificeren. Ja precies, dat zou voor mij ook de reden zijn. Niet die andere baan. Ik bedoel ze loopt verder, maar dit punt is wel belangrijk natuurlijk! (al kan de nummer 4 ook geplaatst zijn en dan wordt alles anders...) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 27 augustus 2015 Share Geplaatst 27 augustus 2015 Bolt pakt ook de 200 meter, lekker hoor :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten