Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Frans voetbal

King XVI

Aanbevolen berichten

Tjah ik vind het erg lastig om een manager te beoordelen op prestaties in een knock out competitie. Over twee duels heeft de factor 'toeval' (of 'geluk'/'pech') een veel grotere invloed dan in een competitie van 34/38 wedstrijden. In het geval van Blanc kun je dan wel weer zeggen dat hij een enorme tactische en personele blunder heeft gemaakt in de CL, maar om het hele presteren van een manager nou op te hangen aan de CL gaat mij tè ver.

3 keer op rij de EL winnen is inderdaad toeval of geluk.

Het falen van PSG in de CL is gewoon te wijten aan Blanc hoor, kijk alsjeblieft met wat voor een debiele opstelling die man speelde tegen City. De CL was overigens het grootste doel van PSG, daar is Blanc meermaals niet in geslaagd. Logisch ontslag dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh, ben heel benieuwd. Ziet er op papier veelbelovend uit. James zou een fantastische aanwinst zijn voor PSG, zou hem graag in Parijs zien. Beter dan Engeland. En over Engeland gesproken:

‘Matuidi vloog naar Engeland om te praten over transfer’

Blaise Matuidi bereidt zich met Frankrijk voor op de halve finale van het EK 2016, donderdagavond tegen Duitsland. De middenvelder is volgens Goal echter ook al bezig met de periode ná het toernooi in eigen land. Matuidi zou graag aan de slag gaan in de Engelse competitie en daartoe al gesproken hebben met een Premier League-club.

Goal stelt dat de 29-jarige Matuidi maandagochtend op het vliegtuig stapte naar Engeland om daar voorbereidend werk te doen voor een transfer. Om welke club het daarbij ging is niet bekend, maar Manchester United en Chelsea zijn in het verleden genoemd als geïnteresseerde clubs. Matuidi speelde in zijn loopbaan nog nooit voor een club buiten Frankrijk.

De 49-voudig international begon in 2004 bij Troyes en verkaste na drie seizoenen naar Saint-Étienne. Daar bleef hij vier jaar en vervolgens pikte Paris Saint-Germain hem op. Daar won hij de voorbije vijf jaar vele prijzen, waaronder vier landstitels. Matuidi heeft bij de Franse alleenheerser nog een tweejarig contract en zijn club wil hem niet kwijt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meunier; de opvolger van Zlatan bij PSG :huhu:

Heerlijke eerste treffer van die jonkie van PSG

Goeie goal he, die 1e van Ikone mocht er ook wezen. Het spel van PSG ziet er goed uit, hopelijk een voorteken voor het nieuwe seizoen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aurier captain tegen Inter? [MENTION=8910]Baddoo[/MENTION]; :cab:

Ja, volgens mij pas nadat Silva en Maxwell gewisseld werden ofniet? Heb die wedstrijden op de ICC alleen in samenvatting gezien dus weet het niet zeker. Emery heeft wel vertrouwen in hem volgens mij. En ach, in oefenwedstrijden zegt dat niet zo heel veel. Tegen Leicester liep Lucas met die band en volgens mij heeft Stambouli hem ook al gedragen deze voorbereiding.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jesé zo goed als zeker naar PSG dus, lekkere transfer hoor. Heb het gevoel dat die jongen het nog wel gaat maken. Jammer dat hij bij Real Madrid niet echt doorgebroken is, maar dat is niet zo gek ook. Die geven elke keer de voorkeur aan dure aankopen en dan het liefst uit de Premier League. Hopen dat hij bij PSG wel veel speeltijd krijgt en het dan ook kan laten zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jesé zo goed als zeker naar PSG dus, lekkere transfer hoor. Heb het gevoel dat die jongen het nog wel gaat maken. Jammer dat hij bij Real Madrid niet echt doorgebroken is, maar dat is niet zo gek ook. Die geven elke keer de voorkeur aan dure aankopen en dan het liefst uit de Premier League. Hopen dat hij bij PSG wel veel speeltijd krijgt en het dan ook kan laten zien.

Vergeet niet dat hij op het moment van veel spelen geblesseerd raakte. Heeft hem ook niet echt bepaald geholpen.

Maar zie in hem wel een toekomstige topspeler mocht hij veel aan spelen toe komen. Jammer dat hij gaat bij Real. Beter deden ze Vazquez van de hand.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Onbegrijpelijk dat ze Jese laten gaan en dan een middelmatige speler als een Vazquez wel houden. Real wilde nog een terugkoopclausule bij de transfer bedingen, maar ik denk dat dat niet meer gelukt is. Ben alleen wel benieuwd wat Real nu zelf gaat halen, tenzij ze echt met Vazquez het seizoen in willen gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ligt eraan wat je bedoelt met 'verder komen'. Jese heeft meer talent in zijn teen dan Vazquez, maar Vazquez is natuurlijk een veel betrouwbaardere speler dan Jese. Eigenlijk kun je het met één vergelijking perfect verwoorden. Vazquez is een rechtsmid en Jese is een buitenspeler.

[MENTION=8910]Baddoo[/MENTION]; Als Jese veel minuten gaat maken, kan hij zomaar een hit worden. Echt fan van die jongen. :< Goede actie, heel snel en heeft een erg goed neusje voor goal. Heeft niet voor niets in elke grote stadion in Spanje gescoord. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik doel in de zin van het maximale uit je carrière halen. Als Vazquez zijn huidige vorm doortrekt kan hij nog jaren mee bij Real, wellicht dat er zelfs is een andere topclub hem voor de basis wil komen ophalen. Hij heeft het afgelopen jaar echt enorme progressie geboekt ook, beetje een laatbloeier denk ik. Jese is na zijn blessure, inmiddels ook al 2,5 jaar terug of zo? Nooit meer op niveau gekomen, volgens mij ook niet de hardste werker die er is, veel met randzaken bezig heb ik het gevoel. En daar is niet per definitie iets mis mee of zo, maar dat gaat wel een groot verschil maken hoe ver je komt in de voetbalwereld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites