Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

Willem II

Joost_10

Aanbevolen berichten

Hou nou inderdaad eens op dat ze hopen op schokeffect, dan lees je het artikel gewoon niet goed. Snap wel dat WII niet verder wilt met Heerkes, beter gewoon met een frisse lei opnieuw beginnen in de Jupiler League. In het slechtste geval kunnen ze zich nu al vast richten op volgend seizoen en in het beste geval worden er nog wat punten gepakt door het schokeffect.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 1,7k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Willem II contracteert Jeffrey van Nuland

Jeffrey van Nuland maakt de komende twee seizoenen deel uit van de spelersgroep van Willem II. De 20-jarige verdediger komt over van Jong PSV.

De linksbenige Van Nuland die ook op het middenveld uit de voeten kan, werd door RKC Waalwijk opgemerkt bij amateurclub SVG in Tilburg. Bij de Waalwijkers doorliep hij de jeugdopleiding waarna hij overstapte naar PSV. Na dit seizoen keert hij terug op Tilburgse bodem. De tweejarige verbintenis die hij tekent bevat een optie voor verlenging met nog één seizoen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verbeek kritisch op Willem II

ALKMAAR - AZ-trainer Gertjan Verbeek heeft zich vrijdag tijdens het wekelijkse perspraatje kritisch uitgelaten over Willem II, de tegenstander van zaterdag. Verbeek liet zich ontvallen dat hij nooit in Tilburg zou willen werken, naar aanleiding van de manier waarop trainer Gert Heerkes is vertrokken. „De wijze waarop die club met mensen omgaat, vind ik niet netjesâ€, liet hij weten op de website van AZ.

Gertjan Verbeek vindt PSV'er Ola Toivonen een slecht voorbeeld voor de jeugd.

Heerkes stapte vorige week op bij Willem II nadat hij van de clubleiding had gehoord dat hij na dit seizoen sowieso moest vertrekken. Met nog drie wedstrijden te gaan is degradatie nagenoeg onvermijdelijk voor de 'Tricolores'. "Ik ga het niet mooier maken dan het is: Willem II is geen goede ploegâ€, aldus Verbeek. "Willem II is een kwetsbaar en labiel team dat bij een vroege achterstand de koppies laat hangen. Of ze door de recente uitslagen juist verdedigend gaan spelen? Dan weet ik niet. Ik ben geen trainer van Willem II en dat word ik ook nooit. Dat mag je best opschrijven.â€

Wat vinden jullie dat hij dit soort dingen zegt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites