Steef91 Gepost April 23, 2011 Share Gepost April 23, 2011 En dat was het dan. Dat wordt weer 1-4 oid. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fenomeno Gepost April 23, 2011 Share Gepost April 23, 2011 Sjonge hou die voorsprong is vast. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FC-Breda Gepost April 23, 2011 Share Gepost April 23, 2011 Als dit zo blijft, verheug ik me toch wel enorm op de persconferentie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Teklehaymanot Gepost April 23, 2011 Share Gepost April 23, 2011 Als dit zo blijft, verheug ik me toch wel enorm op de persconferentie. Â Hoezo? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sanel Gepost April 23, 2011 Share Gepost April 23, 2011 Verbeek gaat dan altijd zeiken toch Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
buma-ajax Gepost April 23, 2011 Share Gepost April 23, 2011 In de media heeft Verbeek vooraf wel heel vaak gezegd hoe slecht Willem ll is. Daar kan je 'm geen ongelijk in geven, maar als je dan zelf verliest.. Zijn uitspraken deden vermoeden dat de 3 punten al binnen waren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sanel Gepost April 23, 2011 Share Gepost April 23, 2011 Lima erin ;e  In deze situatie mis je Swinkels echt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hakai Gepost April 23, 2011 Share Gepost April 23, 2011 Oh oh oh dit is zoooooo baas. Maar niet te vroeg juichen natuurlijk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sanel Gepost April 23, 2011 Share Gepost April 23, 2011 Moreno houdoe! Â Wat een gek zeg, springt er gewoon met een been in Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hakai Gepost April 23, 2011 Share Gepost April 23, 2011 Hahahaha die frustratie :D:D LOSERS. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
buma-ajax Gepost April 23, 2011 Share Gepost April 23, 2011 Haha, daar heb je 't dus. Willem ll spelers verscheuren het artikel van Verbeek in de kleedkamer. Het was net op Eredivisie Live. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bm Gepost April 23, 2011 Share Gepost April 23, 2011 Mooie overwinning. Als VVV geen gekke dingen gaat doen zie ik Willem II rechtstreekse degradatie ontlopen. Kan me namelijk niet voorstellen dat NAC dit seizoen nog punten gaat pakken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
coentje Gepost April 23, 2011 Share Gepost April 23, 2011 En dat was het dan. Dat wordt weer 1-4 oid. Â Kenner Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
psvunited Gepost April 23, 2011 Share Gepost April 23, 2011 Willem II het kan nog _O_ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sanel Gepost April 23, 2011 Share Gepost April 23, 2011 Mooie overwinning. Als VVV geen gekke dingen gaat doen zie ik Willem II rechtstreekse degradatie ontlopen. Kan me namelijk niet voorstellen dat NAC dit seizoen nog punten gaat pakken. Â Ik hoop het. Zou wel wat zijn zeg, tegen NAC in eigen huis degradatie ontlopen. Ik denk wel dat het erin zit ja aangezien er bij NAC in zo'n beladen derby een grote druk ligt, en al helemaal met zo'n vorm. Â VVV wint sowieso niet meer dit seizoen. Heerenveen pakt als het goed is gewoon de punten vanavond, verder moeten ze nog tegen Feyenoord en de Graafschap. Graafschap is in eigen huis toch wel ijzersterk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarcFR Gepost April 23, 2011 Share Gepost April 23, 2011 Willem II het kan nog _O_ Â Welnee, die gaan er gewoon uit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FC-Breda Gepost April 23, 2011 Share Gepost April 23, 2011 Je krijgt net als bij Feyenoord een deel van het publiek dat wil winnen en een anded deel dat wil verliezen. Mja als wij dan überhaupt veilig zijn natuurlijk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bm Gepost April 23, 2011 Share Gepost April 23, 2011 Je krijgt net als bij Feyenoord een deel van het publiek dat wil winnen en een anded deel dat wil verliezen. Mja als wij dan überhaupt veilig zijn natuurlijk.  Heb zelf het idee dat de rivaliteit hier vanuit Breda tegen Tilburg nogal aan het afnemen is de laatste jaren. De afkeer richt zich meer op Feyenoord geloof ik. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RikH 013 Gepost April 23, 2011 Share Gepost April 23, 2011 Wat een wedstrijd :D Waren een paar momentjes waar ik een vreugde traantje moest wegpinken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raymon. Gepost April 23, 2011 Share Gepost April 23, 2011 Gefeliciteerd jogens, liever jullie dan die grafclub uit Venlo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daanpsv10 Gepost April 23, 2011 Share Gepost April 23, 2011 Wat hebben ze je misdaan ? ;c Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivoo Gepost April 23, 2011 Share Gepost April 23, 2011 Netjes hoor! Had dit niet verwacht om eerlijk te zijn. Jullie blijven erin;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarcFR Gepost April 23, 2011 Share Gepost April 23, 2011 Haha, daar heb je 't dus. Willem ll spelers verscheuren het artikel van Verbeek in de kleedkamer. Het was net op Eredivisie Live. Â Is toch lachwekkend man, volgens mij staan ze nog steeds laatste ;e Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sanel Gepost April 23, 2011 Share Gepost April 23, 2011 Wat heeft dat ermee te maken? :cab: Lijkt me juist erger voor Verbeek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarcFR Gepost April 23, 2011 Share Gepost April 23, 2011 Wat heeft dat ermee te maken? :cab: Lijkt me juist erger voor Verbeek  Als je het uiteindelijk gered hebt op de laatste speeldag snap ik het nog wel, maar om het nu te doen terwijl je nog steeds laatste staat en een loodzwaar programma hebt de komende weken.. ;e  En Verbeek interesseert het niet, denk ik.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts