FCGPeter Geplaatst 11 juni 2020 Share Geplaatst 11 juni 2020 Op 9-6-2020 om 14:46 zei komodo25: Tja lang treuzelen en steggelen over 90k. Mondeling akkoord zegt niets. Snap zijn keuze wel of het verstandig is een tweede Mondeling akkoord zegt niets? Dat is ook gewoon een akkoord hoort, wettelijk hetzelfde als schriftelijk akkoord. Snap Groningen wel dat zij niet het transferpercentage aan Diemers betalen, hij heeft dat in zijn contract staan bij Fortuna. Niet bij Groningen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 11 juni 2020 Share Geplaatst 11 juni 2020 7 uur geleden zei FCGPeter: Mondeling akkoord zegt niets? Dat is ook gewoon een akkoord hoort, wettelijk hetzelfde als schriftelijk akkoord. Snap Groningen wel dat zij niet het transferpercentage aan Diemers betalen, hij heeft dat in zijn contract staan bij Fortuna. Niet bij Groningen. Klopt dat het wettelijk hetzelfde is maar bewijs het maar dat is lastig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 11 juni 2020 Share Geplaatst 11 juni 2020 8 uur geleden zei FCGPeter: Mondeling akkoord zegt niets? Dat is ook gewoon een akkoord hoort, wettelijk hetzelfde als schriftelijk akkoord. Snap Groningen wel dat zij niet het transferpercentage aan Diemers betalen, hij heeft dat in zijn contract staan bij Fortuna. Niet bij Groningen. Groningen was er met Diemers uit, niet met Fortuna. Als Fortuna de onderhandelingen met Groningen staakt omdat Feyenoord meer wil betalen, dan zegt die overeenkomst dus niks meer, zoals @komodo25, om andere redenen weliswaar, terecht aangaf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 12 juni 2020 Share Geplaatst 12 juni 2020 Azor Matusiwa wil dus ook vertrekken. Lekker laten gaan voor de juiste prijs Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FCGPeter Geplaatst 12 juni 2020 Share Geplaatst 12 juni 2020 15 uur geleden zei Nom de Guerre: Groningen was er met Diemers uit, niet met Fortuna. Als Fortuna de onderhandelingen met Groningen staakt omdat Feyenoord meer wil betalen, dan zegt die overeenkomst dus niks meer, zoals @komodo25, om andere redenen weliswaar, terecht aangaf. Groningen was er met Fortuna ook uit. Alleen Fortuna niet met Diemers. En daarom kwamen ze terug bij Groningen. Ik denk als Groningen hier een arbitragezaak van maakt dat ze een hele grote kans hebben op hun gelijk. Maar goed, of dat de beste manier is om een speler te halen..... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 12 juni 2020 Share Geplaatst 12 juni 2020 21 minuten geleden zei FCGPeter: Groningen was er met Fortuna ook uit. Alleen Fortuna niet met Diemers. En daarom kwamen ze terug bij Groningen. Ik denk als Groningen hier een arbitragezaak van maakt dat ze een hele grote kans hebben op hun gelijk. Maar goed, of dat de beste manier is om een speler te halen..... Als dat zo is dan kun je je gelijk halen, maar zou Feyenoord bijvoorbeeld zijn contract weer afkopen. Dan kun je ondanks dat je hem niet krijg als speler er financieel wel wat voor terugkrijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 14 juni 2020 Share Geplaatst 14 juni 2020 Op 12-6-2020 om 11:10 zei FCGPeter: Groningen was er met Fortuna ook uit. Alleen Fortuna niet met Diemers. En daarom kwamen ze terug bij Groningen. Ik denk als Groningen hier een arbitragezaak van maakt dat ze een hele grote kans hebben op hun gelijk. Maar goed, of dat de beste manier is om een speler te halen..... Waar moet Fortuna nog met Diemers uitkomen dan? Als Groningen een akkoord heeft met Fortuna over het afkopen van het contract én met Diemers over een nieuw contract. Lijkt mij dat Groningen dan sterk staat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FCGPeter Geplaatst 14 juni 2020 Share Geplaatst 14 juni 2020 Zojuist zei Hwb: Waar moet Fortuna nog met Diemers uitkomen dan? Als Groningen een akkoord heeft met Fortuna over het afkopen van het contract én met Diemers over een nieuw contract. Lijkt mij dat Groningen dan sterk staat. Diemers heeft bij Fortuna een percentage van de transfersom afgedwongen, toen hij ooit zijn contract tekende. En nu vindt Fortuna dat Groningen dat moet betalen aan Diemers en Groningen vindt dat Fortuna dat moet betalen aan Diemers. Dat is wat ik ervan begreep. Dus volgens mij staat Groningen heel sterk en moet Fortuna dat geld overmaken naar Diemers, aangezien Diemers dat met Fortuna heeft afgesproken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 18 juni 2020 Share Geplaatst 18 juni 2020 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 18 juni 2020 Share Geplaatst 18 juni 2020 (bewerkt) Benieuwd wat ze doen. Wat mij betreft nog jaar houden als Hertha niet meer wil betalen Matusiwa weigert blijkbaar om te trainen. 2e Silva dus... 18 juni 2020 bewerkt door komodo25 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 18 juni 2020 Share Geplaatst 18 juni 2020 16 minuten geleden zei komodo25: Benieuwd wat ze doen. Wat mij betreft nog jaar houden als Hertha niet meer wil betalen Wel een dure zet voor de financiële positie van Groningen lijkt me (al weet ik niet zo goed hoe jullie zitten qua vervangers en of dat goedkoop gefixt zou kunnen worden). Stel Ajax krijgt 30% (wat me vrij realistisch lijkt gezien de oude deal die er was), dan kan hij ruwweg 2 miljoen opleveren. Het lijkt me dat Hertha nog wel wat omhoog gaat en een deal ergens tegen het einde van de zomer rondkomt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 18 juni 2020 Share Geplaatst 18 juni 2020 37 minuten geleden zei Rogier.: Wel een dure zet voor de financiële positie van Groningen lijkt me (al weet ik niet zo goed hoe jullie zitten qua vervangers en of dat goedkoop gefixt zou kunnen worden). Stel Ajax krijgt 30% (wat me vrij realistisch lijkt gezien de oude deal die er was), dan kan hij ruwweg 2 miljoen opleveren. Het lijkt me dat Hertha nog wel wat omhoog gaat en een deal ergens tegen het einde van de zomer rondkomt. Ajax krijgt 50% van de transfersom boven de 3 ton. Strunck hebben ze al in huis en kan de vervanger worden. Al lijkt hij nu nog te kort te komen. Als ze uitkomen bij 4,5 mil is denk ik iedereen wel tevreden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 18 juni 2020 Share Geplaatst 18 juni 2020 Hertha heeft geld zat, dat weet iedereen nu. 50% boven de 300.000 weggeven, dat zou cheaten zijn in FM. Wat een klote deal zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 18 juni 2020 Share Geplaatst 18 juni 2020 Matusiwa. Als iemand een nietszeggende speler is, is hij dat wel. Contract opzeggen voor dit kinderachtige gedrag, wie denkt ie dat ie is. Wat Zeefuik betreft, zou lekker gaan cashen. Geld dat je niet kan missen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 18 juni 2020 Share Geplaatst 18 juni 2020 5 uur geleden zei komodo25: Ajax krijgt 50% van de transfersom boven de 3 ton. Strunck hebben ze al in huis en kan de vervanger worden. Al lijkt hij nu nog te kort te komen. Als ze uitkomen bij 4,5 mil is denk ik iedereen wel tevreden. https://www.ajaxshowtime.com/article/hoofdnieuws/128788/transfersom-sierhuis-gedeeld-terugkoopclausule-zeefuik-geschrapt.amp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 18 juni 2020 Share Geplaatst 18 juni 2020 1 uur geleden zei Satyr: https://www.ajaxshowtime.com/article/hoofdnieuws/128788/transfersom-sierhuis-gedeeld-terugkoopclausule-zeefuik-geschrapt.amp De terugkoop van 8 ton is geschrapt en daarvoor is nu en deel ( na verluid dus 50% ) van de transfersom voor ajax 5 uur geleden zei Juca: Matusiwa. Als iemand een nietszeggende speler is, is hij dat wel. Contract opzeggen voor dit kinderachtige gedrag, wie denkt ie dat ie is. Wat Zeefuik betreft, zou lekker gaan cashen. Geld dat je niet kan missen. Hadden blijkbaar ook een miljoen liggen voor Diemers. Dan heb ik liever nog een jaar Zeefuik. Vanaf 4 mil of meer zullen ze wel moeten. Wel positief dat ze niet meteen ja en amen zeggen dit bestuur Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 23 juni 2020 Share Geplaatst 23 juni 2020 Lees op voetbalzone dat Danny Buijs een kandidaat is om trainer te worden van Birmingham City Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 24 juni 2020 Share Geplaatst 24 juni 2020 22 uur geleden zei FMNOOB: Lees op voetbalzone dat Danny Buijs een kandidaat is om trainer te worden van Birmingham City Strik eromheen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 27 juni 2020 Share Geplaatst 27 juni 2020 (bewerkt) Haha boys, Robben terug bij ons. At least, alle chats op mijn telefoon staan er nu vol mee, met die geruchten en video. 27 juni 2020 bewerkt door Juca Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 27 juni 2020 Share Geplaatst 27 juni 2020 Wat ziek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 27 juni 2020 Share Geplaatst 27 juni 2020 Staat op Youtube. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StanleyW Geplaatst 27 juni 2020 Share Geplaatst 27 juni 2020 Benieuwd of ze hem ook een rollator cadeau hebben gegeven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 27 juni 2020 Share Geplaatst 27 juni 2020 Laatste halfuurtje Robben erin en alle ballen op zijn linkerbeen. Soort Gronings halfuurtje dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 27 juni 2020 Share Geplaatst 27 juni 2020 Als Robben enigszins fit is en blijft, dan hebben ze er een topspeler bij. Ik ben wel benieuwd of Buijs een speler als Robben ook echt een vrije rol durft te geven Als Robben achter de back van de tegenpartij aan moet, dan heb je ineens een stuk minder aan hem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 27 juni 2020 Share Geplaatst 27 juni 2020 Hele zieke en slimme move van Groningen. Als hij fit weet te blijven met gemak nog de beste speler in de eredivisie. Al betwijfel ik of hij in het Simeone -esque voetbal van Buijs past. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten