Netzwerk Geplaatst 5 december Share Geplaatst 5 december (bewerkt) Binnen een dik halfjaar wordt de eerste 'FIFA Club World Cup' afgetrapt in de Verenigde Staten. Desondanks blijkt het niet te leven onder vooral de Europese clubs en spelers. Wat denken jullie? Is dit een meerwaarde voor het voetbal? Ik kijk er in ieder geval ergens wel naar uit, voor ons als supporter natuurlijk altijd interessant om zo het tussenseizoen door te komen. Voor ons in ieder geval een haalbare en interessante groep. 5 december bewerkt door Netzwerk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 5 december Share Geplaatst 5 december Ik vind dit met recht een gedrocht. Het valt middenin wat normaal gesproken de vakantietijd voor spelers zou moeten zijn en het is het zoveelste nietszeggende toernooi in mijn beleving. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 5 december Share Geplaatst 5 december Wel ja nog meer wedstrijden voor de toch al overbelaste spelers. Echt complete waanzin dit toernooi. En als het in Amerika is, dan zie je er live weinig toch weinig tot niks van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 5 december Share Geplaatst 5 december Ik hoop dat de goede Europese ploegen hun B-elftal sturen. Voor de topspelers kost dit de vakantie, en talenten kun je kapot maken door hen de vakantie te ontnemen. Begrijp echt niet waarom het toernooi op deze manier gedaan is. Leuk idee hoor, maar dan moet de kalender in zijn algemeenheid gewoon inkrimpen. Of de beste teams moeten niet met 18 basisspelers werken maar met 22/23. En dan accepteren dat ze potten gaan verliezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 5 december Share Geplaatst 5 december Natuurlijk een gotspe, al is het ergens ook jammer dat er geen Nederlandse ploeg meedoet. Dan was interesse hier wel groter geweest, denk ik. Ook flinke prijzenpot, toch? Als Feyenoord zich had geplaatst in plaats van bv. Salzburg of Porto of Benfica, was ik het toch gaan volgen. Waren ook best lekkere potjes geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst Vrijdag at 08:47 Share Geplaatst Vrijdag at 08:47 Wat een bizar dom toernooi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst Vrijdag at 08:55 Share Geplaatst Vrijdag at 08:55 Meer wedstrijden, meer fun. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst Vrijdag at 09:04 Share Geplaatst Vrijdag at 09:04 Gunstig voor Barca dit dat Real nog meer potjes heeft. Chelsea heeft hier het grootste voordeel omdat zij toch 50 selectiespelers hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst Vrijdag at 09:49 Share Geplaatst Vrijdag at 09:49 Dit is echt by far het minst interessant toernooi denkbaar. Ik hoor naderhand wel welke Europese club dit vriendschappelijke toernooitje heeft gewonnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst Vrijdag at 10:14 Share Geplaatst Vrijdag at 10:14 Dit toernooi is bijna net zo kut als interlandvoetbal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst Vrijdag at 10:15 Share Geplaatst Vrijdag at 10:15 Hangt trouwens ook wel van het prijzengeld af, weet iemand dat? Anders weet Google het wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst Vrijdag at 10:59 Share Geplaatst Vrijdag at 10:59 41 minuten geleden zei La Pulga: Hangt trouwens ook wel van het prijzengeld af, weet iemand dat? Anders weet Google het wel. Veul geld. €50miljoen voor deelname. €100 miljoen voor winnaar. Rest volgens mij nog niet bekend of ik kon het niet vinden in de bovenste twee Google hits. Zit achter betaalmuur toch? Apple meen ik. Ik hoop dat het een snelle dood sterft iig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst Vrijdag at 11:04 Share Geplaatst Vrijdag at 11:04 Wel leuk voor Infantino dat zijn naam twee keer op de trofee staat voor de winnaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst Vrijdag at 11:26 Share Geplaatst Vrijdag at 11:26 Wel lekker voor Al Hilal, kunnen ze die 50 mil gebruiken voor het salaris van Neymar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst Vrijdag at 21:24 Share Geplaatst Vrijdag at 21:24 Ik vind dit soort dingen een beetje ingewikkeld. Voor Europese teams is het natuurlijk een groot gedrocht, maar voor alle clubs buiten Europa die meedoen is het het grootste clubtoernooi ooit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst Vrijdag at 21:26 Share Geplaatst Vrijdag at 21:26 Mooi dat er nu meer clubs aan mee mogen doen. En het niet een een standaard Europa vs Zuid Amerika is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst Vrijdag at 22:27 Share Geplaatst Vrijdag at 22:27 (bewerkt) Vind het zo'n belachelijk toernooi dat ik het een kwalijke zaak vind dat er uberhaupt een topic vor geopend is. Vrijdag at 22:27 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten