Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FIFA Club World Cup

Netzwerk

Aanbevolen berichten

Binnen een dik halfjaar wordt de eerste 'FIFA Club World Cup' afgetrapt in de Verenigde Staten. Desondanks blijkt het niet te leven onder vooral de Europese clubs en spelers. Wat denken jullie? Is dit een meerwaarde voor het voetbal? Ik kijk er in ieder geval ergens wel naar uit, voor ons als supporter natuurlijk altijd interessant om zo het tussenseizoen door te komen.

clubworldcup.jpg.45e12507be9d58a1b311cd1741b56669.jpg

Voor ons in ieder geval een haalbare en interessante groep.

bewerkt door Netzwerk
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hoop dat de goede Europese ploegen hun B-elftal sturen. Voor de topspelers kost dit de vakantie, en talenten kun je kapot maken door hen de vakantie te ontnemen. Begrijp echt niet waarom het toernooi op deze manier gedaan is. Leuk idee hoor, maar dan moet de kalender in zijn algemeenheid gewoon inkrimpen. Of de beste teams moeten niet met 18 basisspelers werken maar met 22/23. En dan accepteren dat ze potten gaan verliezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Natuurlijk een gotspe, al is het ergens ook jammer dat er geen Nederlandse ploeg meedoet. Dan was interesse hier wel groter geweest, denk ik. Ook flinke prijzenpot, toch?

Als Feyenoord zich had geplaatst in plaats van bv. Salzburg of Porto of Benfica, was ik het toch gaan volgen. Waren ook best lekkere potjes geweest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

41 minuten geleden zei La Pulga:

Hangt trouwens ook wel van het prijzengeld af, weet iemand dat? Anders weet Google het wel.

Veul geld. €50miljoen voor deelname. €100 miljoen voor winnaar. Rest volgens mij nog niet bekend of ik kon het niet vinden in de bovenste twee Google hits. 

Zit achter betaalmuur toch? Apple meen ik. Ik hoop dat het een snelle dood sterft iig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites