Djurovski Geplaatst 19 november Share Geplaatst 19 november Kan iemand mij even knijpen alvast bedankt Niet verwacht zo lekker mee te draaien en erg onverwachte punten dit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 19 november Share Geplaatst 19 november (bewerkt) 35 minuten geleden zei Djurovski: Kan iemand mij even knijpen alvast bedankt Niet verwacht zo lekker mee te draaien en erg onverwachte punten dit Ik stem regelmatig op je hoor, als je een nummer uit het steviger segment brengt. @Urbetohad dit eigenlijk wel in je straatje verwacht. Voor mij is het een dierbaar nummer. Het kwam uit toen ik echt mijn muzikale voorkeur begon te ontwikkelen en ben het, ondanks grote veranderingen daarin, altijd blijven draaien. 19 november bewerkt door Vreven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 19 november Share Geplaatst 19 november 13 uur geleden zei Bogatyr: Dat is toch echt het nummer dat in de peilingen troosteloos laatst stond.. Jouw peiling misschien. En peilingen zijn maar peilingen, dat zou je toch al moeten weten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 19 november Share Geplaatst 19 november Jammer, ging even voor de wind maar nu weer 0. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 november Share Geplaatst 19 november 5 uur geleden zei Whitewolf345: Beetje onnodige reactie dit vind ik Ik vind zijn reactie onnodig. Als je niet tegen andere mensen,hun muziek smaak kan,moet je dit spel maar niet spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 19 november Share Geplaatst 19 november 4 minuten geleden zei Kyrill: Ik vind zijn reactie onnodig. Als je niet tegen andere mensen,hun muziek smaak kan,moet je dit spel maar niet spelen. hij bedoelde zijn opmerking waarschijnlijk niet serieus. En zoals er al gezegd werd. Dit forum mag iedereen zijn mening geven op een normale manier toch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 19 november Auteur Share Geplaatst 19 november 2 uur geleden zei Vreven: @Urbetohad dit eigenlijk wel in je straatje verwacht. Voor mij is het een dierbaar nummer. Het kwam uit toen ik echt mijn muzikale voorkeur begon te ontwikkelen en ben het, ondanks grote veranderingen daarin, altijd blijven draaien. Ik kan jouw inzendingen meestal wel waarderen, maar dit vond ik echt een bijzonder onaangename luisterervaring. Daar komt bij dat van Engeland gezien haar grote muziekindustrie ook echt wel de nodige kwaliteit verwacht mag worden. Daar voldeed dit nummer voor mij helaas niet bepaald aan, al is dat misschien vooral een kwestie van genrevoorkeur. 9 minuten geleden zei Kyrill: Ik vind zijn reactie onnodig. Als je niet tegen andere mensen,hun muziek smaak kan,moet je dit spel maar niet spelen. Aaron is natuurlijk vrij om zijn mening te uiten. Daarnaast moet ik zeggen dat het voor mij als organisator ook alleen maar leuk is wanneer er een beetje inhoudelijke respons is in dit topic. We hoeven het daarbij echt niet overal met elkaar eens te zijn, integendeel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 19 november Share Geplaatst 19 november Engeland ook met hun kutnummer. Kan niet tegen mij verlies. Doei! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 20 november Auteur Share Geplaatst 20 november Ecuador Aantal deelnames: 0 Beste prestatie: - Debuuteditie: 52 Hoe AI Ecuador recenseert: "Berlin" van Sexores is een sfeervolle synthwave-track die melancholie en mysterie perfect weet te combineren. Met zijn dromerige synthesizers, pulserende ritmes en ijle vocalen roept het nummer een cinematografische sfeer op die zowel retro als futuristisch aanvoelt. Het minimalistische arrangement weet je in een hypnotische trance te houden, terwijl de emotionele intensiteit subtiel onder de oppervlakte borrelt. Hoewel het nummer prachtig geproduceerd is, blijft het qua melodie en structuur soms wat te monotoon, waardoor het gevaar bestaat dat de luisteraar afhaakt. Het is meer een moodpiece dan een gedenkwaardige song, wat het ideaal maakt als soundtrack, maar minder geschikt voor wie op zoek is naar pakkende hooks. Sterrenrating: ★★★½☆ (3.5/5) "Berlin" is een atmosferische reis door een nachtelijke stad, boeiend voor wie zich wil verliezen in zijn etherische soundscapes, maar misschien iets te introvert voor een groter publiek. Hoe D. Magoog Ecuador recenseert: Worldvision oudgediende @Laki laat Ecuador in deze competitie debuteren door Sexores met het nummer Berlin in te sturen. Het is een ietwat loom en dromerige plaat die vrij kenmerkend is voor het Worldvision repertoire van Laki. Toch is dit geen waardeloos nummer. De synthesizers en ingetogen zang maken dit tot een ideale outro voor een film. Lekker ijlend de aftiteling tegemoet, juist nu we langzaamaan richting de ontknoping van deze editie kruipen. Sterrenrating: ★★★½☆ (3.5/5) De punten uit Ecuador (20/26). Mentions: @Djurovski @Chiemel @Titan @nasje92 @Urbeto @ivago @Bogatyr @aron24 @Chimpa @007mark @bas huijsmans @Satyr @Tim' @Sick Blik @Roprop @Grote Ree @Kyrill @Platina32 @Whitewolf345 @Vreven @Laki @chrisje1993 @michael16 @Rykjvk1 @Aaron21 @xanderoo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 november Share Geplaatst 20 november Thnx nog voor 2 punten @Vreven en thnx voor de 7 punter @Laki!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 20 november Share Geplaatst 20 november Toen ik Ecuador zag dacht ik meteen: hier gaan we nog eens punten komen. Bedankt voor de tien punten @Laki! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 20 november Share Geplaatst 20 november Mooi 5 puntjes van Laki. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 20 november Share Geplaatst 20 november Twee maal volle pot na mekaar! @Vreven returns the favor en mijn liedjesvriend @Laki gunt me ook weer de 12. Dit geeft me wel een enorme boost van derde laatste naar top 10. Hele mooie wending dit! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 20 november Share Geplaatst 20 november Niets verwacht niets gekregen maar alle andere toppers ook niet. Dat scheelt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 20 november Share Geplaatst 20 november 1 puntje, beter dan niks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 20 november Share Geplaatst 20 november Tevreden met het aantal punten. Hopen op het linkerrijtje nog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 20 november Share Geplaatst 20 november Grappig, de hele top 5 puntloos deze ronde. 2 puntjes erbij, altijd prima. Top 10 sta ik nu zelfs. Zou mooi zijn als we ons definitief in de top 10 kunnen nestelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 20 november Share Geplaatst 20 november En we zijn weer terug in het rechterrijtje. Voelt als een warm bad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 20 november Auteur Share Geplaatst 20 november Duitsland Aantal deelnames: 40 Aantal overwinningen: 6 Debuuteditie: 2 Hoe AI Duitsland recenseert: "Ein letztes Liebeslied" van Marlo Grosshardt is een ontroerende ballade die niet alleen muzikaal raakt, maar ook een krachtige boodschap over afscheid en loslaten overbrengt. Grosshardt's warme, expressieve stem vertelt een verhaal dat recht uit het hart lijkt te komen, ondersteund door een elegante combinatie van piano en subtiele strijkers. De teksten zijn poëtisch en meeslepend, en weten op een verfijnde manier universele emoties aan te spreken. Het minimalistische arrangement laat de kern van het nummer volledig tot zijn recht komen, waardoor de boodschap van het lied nog sterker resoneert. Hoewel het qua opbouw niet verrassend is, is de puurheid van de uitvoering wat het nummer echt doet schitteren. Sterrenrating: ★★★★☆ (4/5) "Ein letztes Liebeslied" brengt niet alleen muzikale schoonheid, maar ook een diepe, emotionele waarheid die je uitnodigt om stil te staan bij de kracht van afscheid en herinneringen. Hoe D. Magoog Duitsland recenseert: Dankzij de derde Duitse deelname van @Urbeto belanden we bij de Hamburgse Marlo Grosshardt. Ein letztes Liebeslied is een rauwe vocale aanklacht tegen de mensheid vanwege haar verwaarlozing van het klimaatprobleem. Gevangen in een metafoor over hoe men de auto met volle snelheid tegen de muur aangereden heeft brengt Grosshardt een beroerende radeloosheid ten tonele. Tel daar een geweldige stem en zeer toepasselijke opbouw - het nummer begint ingetogen, wordt rijker in volume en instrumentale ondersteuning om de ernst aan te stippen en sterft richting het einde een stille dood - bij op en je hebt met recht een kanshebber voor de eindoverwinning te pakken. Editie 16 zag voor het laatst een volledig Duitstalige winnaar. Het is de hoogste tijd dat daar verandering in komt. Sterrenrating: ★★★★★ (5/5) De punten uit Duitsland (21/26). Mentions: @Djurovski @Chiemel @Titan @nasje92 @Urbeto @ivago @Bogatyr @aron24 @Chimpa @007mark @bas huijsmans @Satyr @Tim' @Sick Blik @Roprop @Grote Ree @Kyrill @Platina32 @Whitewolf345 @Vreven @Laki @chrisje1993 @michael16 @Rykjvk1 @Aaron21 @xanderoo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 20 november Share Geplaatst 20 november Dit wist ik al, na eerdere opmerkingen over mijn inzending Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 20 november Share Geplaatst 20 november En opnieuw een tienpunter! We staan plots 7e. Hand in hand met Japan naar de top? Dank @Urbeto ! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 20 november Share Geplaatst 20 november Punten verwacht en gekregen. Mooie vierpunter en zo klimmen we de middenmoot in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 20 november Share Geplaatst 20 november Merk ik hier iets van partijdigheid aan meneer Magoog? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 20 november Share Geplaatst 20 november Het blijft spannend aan de top, hopen op een twaalfpunter nog een keer! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 20 november Share Geplaatst 20 november Gelukkig krijgen de toppers wederom geen tot weinig punten zodat we nog altijf 2e staan na deze twee nulletjes op rij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten