Kyrill Geplaatst 14 november Share Geplaatst 14 november Gaat erg lekker zeg!! Geen dank uiteraard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 15 november Share Geplaatst 15 november Een goede start in de EL. Dit had ik niet verwacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 15 november Share Geplaatst 15 november Uitstekende reeks neergezet en financieel weer een mooie slag geslagen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 15 november Share Geplaatst 15 november Jammer van de ruime nederlaag tegen Slavia maar Zagreb uitschakelen is niet misselijk en de je bent in de groepsfase sterk bezig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 16 november Auteur Share Geplaatst 16 november Groepsfase Europa League Wedstrijd 4 t/m 6 Soms heb je een ploeg die je constant tegen komt in Europa. Bij Folgore was het altijd Inter en hier bij Hamrun is dat dus Slavia Praag, we komen de Tsjechen wederom tegen. Ze zullen ons niet vergeten zijn na de gênante uitschakeling 2 seizoenen geleden. Het was wel een incident want Slavia Praag blijft natuurlijk veel beter dan ons, ze wonnen dan ook terecht met 0-1. Dan 2 wedstrijden waar we echt resultaat moeten halen gezien de tegenstanders in januari. Thuis tegen CSKA Sofia moeten we dan eigenlijk winnen. We zijn vele malen beter maar daar waar we in het verleden sterk omgingen met de kansen waren we daarin juist heel slordig in deze wedstrijd. Wel komen we tot tweemaal toe terecht op voorsprong maar het eindigt teleurstellend in 2-2. In de 84e minuut gaven we een penalty weg, erg zonde. Dan moet er tegen Zrinjski echt wel gewonnen worden om door te gaan. Dat gebeurt vrij overtuigend, na 17 minuten was het al 0-2. De 1-2 viel in de 89e minuut dus het was niet zo spannend als de eindstand suggereert. Stand na 6 wedstrijden 11 punten na 6 wedstrijden, dat is wel 100% zeker genoeg om door te gaan naar de play-offs. Het is maar goed dat we deze punten nu al hebben want in de laatste 2 speelrondes spelen we namelijk tegen Galatasaray en Sporting CP. We hadden eigenlijk 13 punten moeten hebben als we wonnen van CSKA Sofia maar je kunt niet alles hebben. Wel kunnen we zonder druk de laatste 2 wedstrijden in gaan Speelronde 7: Hamrun - Galatasaray Alles is bonus in de laatste 2 wedstrijden. Maar tegen een team met onder andere Mauro Icardi is weinig te doen voor ons. Na 4 minuten stonden we al 0-1 achter en dan wordt het lastig. Een penalty maakte er zelfs 0-2 van. Maar we gaven ons niet zomaar gewonnen, we zaten wel degelijk in de wedstrijd. Een doelpunt in de 70e minuut maakte het wel degelijk spannend. Een nieuwe stunt zat er in maar het lukte helaas niet om de gelijkmaker te scoren. Ik denk dat een gelijkmaker nog verdiend was geweest ook. Helaas verlies maar we hebben onze huid weer duur verkocht Speelronde 8: Sporting CP - Hamrun In deze wedstrijd verwacht je niet veel maar hij moet wel gespeeld worden. Maar het viel reuze mee, wat zaten gewoon in de wedstrijd. Na een uur staan we zelfs 0-2 voor door een hele sterke periode van ons. Ik kon mijn ogen niet geloven. Wel waren we snel terug op aarde want Sporting kwam redelijk snel terug. Er volgde een spannende slotfase maar we hielden stand. We winnen met 1-2 in Portugal, wat een stunt! Stand na 8 wedstrijden Over een stunt gesproken... Ik kon mijn lachen niet inhouden toen ik dit zag. Door de overwinning tegen Sporting gaan we niet alleen door, we eindigen zelfs in de top 8! Hiermee mogen we de play-off ronde overslaan. Een geweldige prestatie die ik op dit punt nog zeker niet verwacht had Intake De intake zal in deze save geen rol van betekenis spelen. Misschien 1 goede speler eens in de 10 jaar maar dat is het dan wel. Dit is hoe een doorsnee intake er uit zal gaan zien. Hier zal ik dan ook weinig tot geen aandacht aan besteden @Djurovski We hebben een hele sterke groepsfase gespeeld! @Mordurette Financieel hebben we geen zorgen meer. Wereldwijde scouting en een flink salarisbudget @delichris Ik ook niet, dit einde ook niet @Kyrill Gaat heel lekker ja @Renato Dat was inderdaad wat vroeg maar voor het geld was de CL wel lekker geweest @Marius Ja en dat hebben we een vervolg kunnen geven @nasje92 Dat beginnen we zeker @Sven @KayDeManaager @Kyrill @keano77 @De Raam @Fantasy @Gert @delichris @Mordurette @Djurovski @mannie510 @Marius @DemoN @MNie @Jotew @Lensherr @Michaelinho* @ElMarcos @MisterX @iamforce1 @Rob1981 @Whitewolf345 @timpy00 @nasje92 @Renato Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 november Share Geplaatst 16 november Geweldig zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 16 november Share Geplaatst 16 november Heel knap bij de eerste acht geeindigd. Dit had ik niet verwacht. De jeugd intake is wel ruk zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DemoN Geplaatst 16 november Share Geplaatst 16 november Ik kan m’n ogen niet geloven. Wat een prestaties… Je bent een tovenaar! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 16 november Share Geplaatst 16 november Gaan winnen op Sporting ... dat is meer dan een stunt van jewelste!! En dan nog een gelukje om met 14 punten zelfs bij de top 8 te eindigen. Meestal heb je er minstens 15 of zelfs 16 nodig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 16 november Share Geplaatst 16 november Heerlijke overwinning op Sporting dat is echt wel een stunt.Net als de top 8 halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 17 november Auteur Share Geplaatst 17 november 2e knock-out ronde Europa League Rangers - Hamrun De eerste knock-out fase mochten we overslaan en in de 2e knock-out fase gingen we dus spelen tegen Rangers. We zijn al veel verder gekomen dan we dachten dus hoe het loopt maakt niet uit. Toch wil je natuurlijk wel gewoon winnen. Maar winnen dat zat er echt niet in en dat werd heel snel duidelijk. We waren niet eens zo slecht maar Rangers liet wel hun kwaliteit zien in de afronding, ze hadden weinig kansen nodig om te scoren. Na 48 minuten was het al 4-0 en dus een kansloze zaak. We komen wel terug maar het mag niet baten. Wel wat geflatteerd maar wel een dikke nederlaag Hamrun - Rangers Ook in eigen huis was het een kansloze zaak maar wat wil je dan als je 2 rode kaarten pakt. Dan mogen we blij zijn dat Rangers het wel best vond want anders wordt het natuurlijk een monsterscore Competitie De competitie was een eitje, we zijn de andere ploegen al lang en breed voorbij gestreefd. Het verschil is nu al behoorlijk groot en dat zal mogelijk alleen maar groter worden de komende jaren Eindstand coëfficiëntenlijst Dit is natuurlijk een ongekend seizoen waarin wij dus heel ver kwamen. Dat resulteert in een seizoen van 5,750 punten, dat is natuurlijk een record. Daarmee zullen we iets stijgen op de lijst maar niet veel. We gaan 28e worden Kwalificatieplaatsen Dat heeft gevolgen voor de competitie. De nummer 2 of de bekerwinnaar gaat namelijk naar de voorronde van de Europa League en maakt een grotere kans om in ieder geval de groepsfase van de Conference League te halen. Aangezien de kans erg groot is dat wij de beker zullen winnen zal het vooral de nummer 2 worden die daar naar toe gaat. Geen stomme play-offs aan het einde van het seizoen, eindstand = eindstand. Dat gaat ons zeker helpen Verhuurde spelers verlengen Aan het begin van het seizoen is het ons gelukt om veel spelers te verhuren. Nu is het tijd om te verlengen. Dit doen wij specifiek op 2 juni. Er is een kleine bug in het spel waardoor de contracten op 2 juni niet voor 1 jaar worden verlengd maar voor 2 jaar. Om alle contracten te verlengen gaan we naar ontwikkelingscentrum -> Rechtermuisknop op de speler -> transfers -> verlenging huurperiode voorstellen Hierboven zie je een voorbeeld. We zitten in 2026 en desondanks wordt Alemao verhuurd tot 2028 @Djurovski Dat was zeker een mooie stunt @Marius Alles zit wel erg mee hoor tot nu toe, hopelijk gaat mij dat niet tegen zitten in een later stadium @DemoN Ik ook niet maar het zit allemaal we; enorm mee hoor @delichris Ik had het ook niet verwacht, je intakes zullen zo blijven @Kyrill Inderdaad! @Sven @KayDeManaager @Kyrill @keano77 @De Raam @Fantasy @Gert @delichris @Mordurette @Djurovski @mannie510 @Marius @DemoN @MNie @Jotew @Lensherr @Michaelinho* @ElMarcos @MisterX @iamforce1 @Rob1981 @Whitewolf345 @timpy00 @nasje92 @Renato Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 17 november Share Geplaatst 17 november Rangers even een maatje te groot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 17 november Share Geplaatst 17 november Het verschil met Rangers was wel verrassend groot, maar als alle kansen er zo maar in vliegen ben je natuurlijk ook behoorlijk machteloos. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 17 november Share Geplaatst 17 november Oef pak slaag tegen Rangers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 18 november Share Geplaatst 18 november Dit was schrikken dat je zo hard tegen Rangers eraf gaat. Gefeliciteerd met de titel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 18 november Share Geplaatst 18 november Gefeliciteerd met de titel, hard afgedroogd door Rangers, das wel minder helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 19 november Auteur Share Geplaatst 19 november Loan farm (2) Had ik al gezegd dat dit geen normale doorsnee save is? Ehm... Ja....Gelukkig is de politie nog niet aan de deur geweest voor human trafficking. We hebben maar liefst 36 spelers gehaald boven de spelers die we al hadden. 95% van deze spelers zal niet voor ons gaan spelen. Ze zitten allemaal in de -23 en het is de bedoeling dat ze voor de andere Maltese clubs gaan spelen. We zijn deze zomer dus erg druk met het verhuren van spelers. Zo ook hier, 94 spelers zijn aangeboden bij andere Maltese clubs. Uiteraard zullen ze niet allemaal gaan maar hoe meer hoe beter natuurlijk Inclusief alle verhuurde spelers hebben we een totaal van 166 spelers in de -23 op het moment. Allemaal in de ballenbak voor de loan farm Van deze 166 spelers zijn er al 53 spelers verhuurd. Een enkeling aan een buitenlandse club maar de meeste spelen nu voor een andere club in Malta. En we zijn nog niet klaar, er zijn nog meer spelers onderweg en de komende seizoenen gaan we natuurlijk proberen om er zo veel mogelijk te verhuren Salaris per jaar Maar kost dat niet ongelooflijk veel geld? Ja, voor Maltese begrippen wel natuurlijk maar het valt eigenlijk reuze mee. Veel van deze spelers zijn echt spotgoedkoop qua salaris en ook nog eens transfervrij over gekomen. €6,13 miljoen per jaar betalen we nu dus aan salarissen. En tegenwoordig kunnen we dat best makkelijk ophoesten als we ons zelf elk seizoen kwalificeren voor Europees voetbal. Europees voetbal halen moet vanaf dit seizoen dan ook elk seizoen het doel zijn Tip: Maak gebruik van je directeur voetbalzaken of assistent manager Wist je dat je je directeur voetbalzaken ook om spelers kunt vragen? Ook als je geen directeur voetbalzaken hebt kan je assistent je van dienst zijn. Ga naar transfers -> directeur voetbalzaken -> transferdoelwitten. Dan kom je op bovenstaande pagina uit. Klik vervolgens rechtsboven op 'vraag DV om voorstel'. Dan zie je deze. Hier kun je om 4 verschillende spelers vragen. Spelers die je kunt kopen Spelers die je kunt huren Spelers wiens contract afloopt Transfervrije spelers Dit is ideaal voor kleine clubs met kleine scoutingsbudget. Voor echte topclubs helpt het misschien niet veel maar er kan zomaar een goede speler uit rollen. Op deze manier heb ik zelf ook een aantal goede spelers gevonden, voornamelijk transfervrije spelers @Kyrill Thanks, ja wel minder maar niet onverwacht @delichris Het was pittig maar dit kan dus gebeuren als andere clubs jou wel serieus nemen @Marius @Mordurette @Djurovski Our luck has run out @Sven @KayDeManaager @Kyrill @keano77 @De Raam @Fantasy @Gert @delichris @Mordurette @Djurovski @mannie510 @Marius @DemoN @MNie @Jotew @Lensherr @Michaelinho* @ElMarcos @MisterX @iamforce1 @Rob1981 @Whitewolf345 @timpy00 @nasje92 @Renato Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 19 november Share Geplaatst 19 november Al die transfers lijken wel hogere wiskunde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 20 november Share Geplaatst 20 november Wat een werk, maar wel leuk om te doen zo lijkt het. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 20 november Share Geplaatst 20 november Deze man kan bijna de hele Maltese competitie vullen met zijn spelers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik9 Geplaatst 20 november Share Geplaatst 20 november Ook deze ga ik met veel plezier volgen! heb zelf een half jaar niet meer gespeeld met mijn san Marino save doordat de fut er een beetje uit was. Ben nu weer sinds een week bezig ermee. je gaat alweer flink goed, zal niet lang meer duren voordat je in de champions leauge zit! de competitie wedstrijden, speel je die ook of simuleer je die? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 22 november Auteur Share Geplaatst 22 november Seizoen 4: Voorrondes Champions League 1e en 2e kwalificatierondes In de eerste en 2e kwalificatierondes geen problemen. We wonnen al van de Magpies uit Gibraltar met maar liefst 22-1 over 2 wedstrijden. Ook tegen RFS uit Letland geen problemen maar de nederlaag in de uitwedstrijd is wel erg slordig. Maar we wonnen al met 5-1 in eigen huis dus ja, het maakt allemaal nou ook weer niet zo veel uit 3e kwalificatieronde: Hamrun - Derry City Derry City is toch een tegenstander om te verslaan in dit stadium van de kwalificatierondes? Dat is iets dat je natuurlijk niet te hard moet roepen maar dit is gewoon een tegenstander die we kunnen en misschien wel moeten verslaan. Dat klopt dan ook want dat deden we uiteindelijk vrij gemakkelijk. We hadden veel meer kansen maar het stond wel lang 0-1. Maar in de slotfase weten we uit te lopen naar een 0-4 voorsprong die niet eens geflatteerd was. Ook in de thuiswedstrijd geen problemen. Derry mocht de bal hebben maar onze verdediging stond zo goed dat ze amper wat creëerden. Vanuit de counter waren wij erg sterk en we scoren dan ook 3 keer. Dat had zelfs vaker gekund maar het was duidelijk dat Derry City geen partij voor ons was Loting 4e kwalificatieronde Dan zit er ineens nog maar 1 ronde tussen ons en het miljoenen bal waarin natuurlijk miljoenen euro's te verdienen zijn. Om de Champions League te halen moeten we dus Young Boys verslaan. Dat zal niet makkelijk zijn, 2 seizoenen geleden verloren we er nog van. Hebben we daar van geleed en zijn we een stuk verder dan toen? Dat moet dit tweeluik duidelijk gaan maken @erik9 Welkom! Ik speel bijna alles, wedstrijden simuleren en instant result is niet hoe je het spel hoort te spelen vind ik. Maar dat is een persoonlijke voorkeur uiteraard. Daarnaast gaat people management belangrijk worden in de verdere fase van de save. Het is soms lastig om iedereen tevreden te houden. Jij succes, die CL komt vanzelf wel @Djurovski Dat is ook exact de bedoeling. In mijn Folgore save waren de spelers bij de andere clubs ook allemaal ex spelers van mij @delichris Het werk is soms niet leuk maar de uitkomsten wel. Het is een investering en alle keuzes maak je met het oog op de lange termijn @Marius Soms wel. Maar ook is het spelers in bulk kopen en hopen dat andere clubs ze oppikken @Sven @KayDeManaager @Kyrill @keano77 @De Raam @Fantasy @Gert @delichris @Mordurette @Djurovski @mannie510 @Marius @DemoN @MNie @Jotew @Lensherr @Michaelinho* @ElMarcos @MisterX @iamforce1 @Rob1981 @Whitewolf345 @timpy00 @nasje92 @Renato Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 22 november Share Geplaatst 22 november Die voorrondes zijn bijna overbodig maar wel leuk voor de doelpunten. Succes tegen Young Boys. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 22 november Share Geplaatst 22 november Lastige maar niet onmogelijke laatste horde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 23 november Share Geplaatst 23 november De vorige rondes waren opwarmertjes, maar toch heb ik het gevoel dat er misschien ook wel mogelijkheden liggen tegen YB. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten