Daz Geplaatst 17 juni Share Geplaatst 17 juni Endrik laat even zien wie de baas is maar oude vos Lucas Moura kan er ook wat van! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 17 juni Share Geplaatst 17 juni vele 1-1 vorige maand. Maar je mag wel lekker continentaal voetbal spelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 17 juni Auteur Share Geplaatst 17 juni Jonathan Calleri - €10.750.000 - Crystal Palace Nahuel Ferraresi - €2.800.000 - Fortaleza Robert Arboleda - €2.200.000 - Empoli Thiago Silva - €2.000.000 - Chelsea Gabriël Misehouy - €7.750.000 - Ajax Profiel Ryan Fransisco Profiel Fernando Fubá @delichris Dat is veruit het belangrijkste voor de club al vind ik dat die Copa Sudamericana wel mooi op mijn CV staat natuurlijk! @Daz Ik kan je vertellen dat ik blij ben als de transfer van Endrick naar Real Madrid plaats heeft gevonden, want wat een fenomeen is dat in deze save zeg. Lucas Moura is natuurlijk mooi als tweede bij zo'n verkiezing! @Djurovski Drie keer een 1-1 gelijkspel, een overwinning en een nederlaag. Niet best voor de laatste vijf wedstrijden van het seizoen he papi. @keano77 @Boyzone @Djurovski @ElMarcos @rich ruzzian @Rob1981 @Jónstærke @De Raam @La Pulga @chrisje1993 @xJordinosaur @Michaelinho* @Netzwerk @John Terry 2.0 @Koenbres @ROEMM @delichris @Mordurette @DGremlin @Marius @Daz @Glenn08 Wil jij een tag of juist niet? Laat het weten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 17 juni Share Geplaatst 17 juni Die inkomende transfers liggen wel ver genoeg uit mekaar qua leeftijd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 17 juni Share Geplaatst 17 juni Leuke transfers en vreemde tactiek hopelijk pakt het goed uit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 18 juni Share Geplaatst 18 juni Lekker verkocht en wat een stunt om Silva te halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 18 juni Auteur Share Geplaatst 18 juni @Marius Ja die liggen wel ver uit elkaar qua leeftijd maar toch ben ik tevreden met de ervaring van Thiago Silva. Met Gabriël Misehouy halen wij een groot talent weg bij Ajax wat ik bijzonder vind, want veel spelers willen niet naar Brazilië vanwege de slechte infrastructuur, etc. @Djurovski Ben tevreden met de transfers en ook de beide aanvallers die vanuit de jeugd doorstromen. De tactiek is mij inmiddels niet vreemd meer en eentje die ik vaker gebruikt heb in FM24 enkel met iets andere spelersrollen. @delichris Ik weet niet of het een stunt is gezien zijn leeftijd maar hij voegt wel een extra optie toe achterin en is zelfs onze beste verdediger. Als ons grote talent Charles zich aan hem op kan trekken dan ben ik zeer tevreden. @keano77 @Boyzone @Djurovski @ElMarcos @rich ruzzian @Rob1981 @Jónstærke @De Raam @La Pulga @chrisje1993 @xJordinosaur @Michaelinho* @Netzwerk @John Terry 2.0 @Koenbres @ROEMM @delichris @Mordurette @DGremlin @Marius @Daz @Glenn08 Wil jij een tag of juist niet? Laat het weten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 18 juni Share Geplaatst 18 juni Dit is een lekkere start in de Staatscompetitie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 18 juni Share Geplaatst 18 juni Uitstekend uit de startblokken geschoten, maar ook de andere grote clubs in dit staatskampioenschap lijken dat voorbeeld te volgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 18 juni Share Geplaatst 18 juni Prima start in de staats competitie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 19 juni Auteur Share Geplaatst 19 juni @delichris De start was goed en die goede lijn trekken wij mooi door! @Marius Dat was vorig seizoen wel anders met de grote clubs dus gevoelsmatig zal dit jaar lastiger worden om staatskampioen te worden. @Djurovski Zeker een prima start, dus ik ben tevreden! @keano77 @Boyzone @Djurovski @ElMarcos @rich ruzzian @Rob1981 @Jónstærke @De Raam @La Pulga @chrisje1993 @xJordinosaur @Michaelinho* @Netzwerk @John Terry 2.0 @Koenbres @ROEMM @delichris @Mordurette @DGremlin @Marius @Daz @Glenn08 Wil jij een tag of juist niet? Laat het weten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 19 juni Share Geplaatst 19 juni Wat gaat dit lekker zeg en meteen weer twee prijzen gepakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daz Geplaatst 19 juni Share Geplaatst 19 juni Gefeliciteerd met de prijs! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 19 juni Share Geplaatst 19 juni Twee prijzen erbij in de staats is het wel een nek aan nek race zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 19 juni Share Geplaatst 19 juni Verrassend dat het nog zo spannend is na al die resultaten! Palmeiras heb je ook al lekker voetballes gegeven zo vroeg op het seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 20 juni Auteur Share Geplaatst 20 juni Luiz Júnior - €5.750.000 - Famalicão Igor Paixão - €9.000.000 - Feyenoord Profiel Charles @delichris Het zijn twee mooie prijzen om toe te voegen aan de prijzenkast. @Daz Dank je wel! @Djurovski Het is zeker nek aan nek maar het gaat om de rondes die hierna nog komen. @Marius Het is ongelofelijk dat het zo close is maar wij moeten nu doorknallen. Palmeiras met zulke cjifers verslaan is natuurlijk top! De novelle zal even tijdelijk op pauze staan. Niet omdat ik er geen zin meer in heb, maar gewoon omdat ik een week met het gezin naar Frankrijk ga. Tijdelijk even "offline" dus! @keano77 @Boyzone @Djurovski @ElMarcos @rich ruzzian @Rob1981 @Jónstærke @De Raam @La Pulga @chrisje1993 @xJordinosaur @Michaelinho* @Netzwerk @John Terry 2.0 @Koenbres @ROEMM @delichris @Mordurette @DGremlin @Marius @Daz @Glenn08 Wil jij een tag of juist niet? Laat het weten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 20 juni Share Geplaatst 20 juni Leuke aanwinsten en goeie resultaten. Maar vooral; Geniet van je vakantie! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 20 juni Share Geplaatst 20 juni Wat een goede transfers gedaan. En ook heerlijke uitslagen neergezet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daz Geplaatst 20 juni Share Geplaatst 20 juni Succes met de finale. En die goalkeeper die heb ik even gehad, is wel goed volgens mij. Veel plezier op vakantie! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 20 juni Share Geplaatst 20 juni Je blijft erg mooie resultaten neerzetten, al lijken de verschillen soms wat kleiner te worden. Geniet van de vakantie! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 23 juni Share Geplaatst 23 juni Prima resultaten en fijne vakantie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 23 juni Share Geplaatst 23 juni Fijne vakantie! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rob1981 Geplaatst 24 juni Share Geplaatst 24 juni Geniet van je vakantie! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 29 juni Auteur Share Geplaatst 29 juni Algemene reactie; ik ben zeer tevreden met de transfers die ik gedaan heb. Het zijn echte aanwinsten voor de ploeg waardoor wij sterker zijn geworden. De vakantie was ook enorm leuk, tweemaal naar Disney geweest en de kids (1,5j en 5j) vonden het geweldig! @keano77 @Boyzone @Djurovski @ElMarcos @rich ruzzian @Rob1981 @Jónstærke @De Raam @La Pulga @chrisje1993 @xJordinosaur @Michaelinho* @Netzwerk @John Terry 2.0 @Koenbres @ROEMM @delichris @Mordurette @DGremlin @Marius @Daz @Glenn08 Wil jij een tag of juist niet? Laat het weten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 30 juni Share Geplaatst 30 juni Wat een heerlijke vakantie heb je dus gehad. Mooi dat Disney mooi was voor de kinderen, maar stiekem ook vast voor papa en mama. Verder zijn je uitslagen lekker hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten