Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

[FM 24] Roda JC #Karellball in Kerkrade, werkt wel!

Kyrill

Aanbevolen berichten

Het gaat heerlijk in Kerkrade, de wisselvalligheid is weg! Veel #becksball en zo nu en dan #Karelball. 4e met voorsprong op de nummers 5 en 6, en blijven in de buurt van de top 3 VVV, RKC en Groningen!

A(2).thumb.png.708b483761c20d414824aed2705ddf6c.png.3024e6fdf8eb1e76dcfb5f8cf74a0ea7.png

SchemaenresultatenRodajan25.thumb.png.64657697486c86e74970c416492468b7.png

StandKKD31jan25.thumb.png.d4d47c8bcf101ec8f6f2602b3389a8f1.png

7 winst 3 gelijk en 1 nederlaag, die nederlaag was in de beker, uit bij Ajax!! Daar is helmaal niks mis mee. Dat duel had Ajax na 50 minuten al 4x gewisseld(dus ze werden best zenuwachtig van ons) en na uur al 5x. In de KKD gaat het erg goed. We hebben POII niet kunnen winnen, zijn  in de running voor POIII en nemen steeds meer afstand van teams als nummer 5 Eindhoven,  6 Volendam en 7 ADO Den Haag. En we blijven in het kielzog van de top 3 VVV, Groningen en RKC, maar wel met een duel meer gespeeld!

Transfers;

In; Elton Acolatse hebben we gehaald alleen is nu helaas 3-4 maanden geblesseerd. Hij kwam voor 150K van Bank.

Ayrton Mboko kwam voor 29.5k van SK Beveren. Elton is een AML/AMR oa en Ayrton is een rechtsback. Acolatse is 29 en Mboko is 27 jaar.

Uit; Boyd Reith had aangekondigd gratis te willen weggaan. We vangen via Malaga gelukkig nog 86K aan hem.

Lenn Coper ging gratis naar Helmond en Thomas Bach is uitgeleend aan Nestveld.

Spoiler

transfersjan25roda.thumb.png.66d303aa54daaa92cf71523745984c82.png

Spoiler

EltonAcolatseattributen.thumb.png.06c4d11c10245b6208ee6db63fae13c4.png

Spoiler

AttributenAyrtonMboko.thumb.png.0dadf5ca333bee6b2e3eb1f420f900d6.png

Spoiler

StandPO3kkd.thumb.png.21076a63149f5646cc96be5ff758b2af.png

Spoiler

RodaJC-JongUtrecht4-1.thumb.png.b68dc2b072ebf17c78cc668df7db9467.png

Spoiler

Volendam-Roda0-1.thumb.png.662e08b7a666b4eed001e6230b40cfcb.png

lMarcos @Oerlie @Vlonkie@John Terry 2.0

@Mark Hughes @Thomassje123 @Glenn08 @Rrrood

@Tim Windt @rich ruzzian @Arsène @JoonsterkeBE@Jónstærke

@Lensherr@Dansmeister@Aaron21@MNie@Genkie_06

@KayDeManaager   @Bogatyr @De Raam@Thomassje123

Wil je uit de mentions, laat gerust weten.Bedankt voor jullie aandacht, tijd, lezen, reacties, advies en de vele likes!

Aaron21: Thnx maat thnx en dat konden we zeker! Gat geslagen met de top 5-6 en in het kielzog van de top 3!

Mnie: Thnx maat thnx idd ja!

Dansmeister: Thnx maat thnx! Momenteel is die wisselvalligheid compleet weg! 7 winst 3 gelijk! Alleen een verlies in de beker uit bij Ajax 3-1, maar dat is niet meer dan logisch!En fans en bestuur ook nu beide idd tevreden en A+

Nom de Guerre: Thnx maat thnx!

Genkie_06: Thnx maat thnx, welkom bij deze novelle!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst (bewerkt)

Een onverwacht Intermezzo, niet zoals je van ons/mij gewend bent;

A(2).thumb.png.708b483761c20d414824aed2705ddf6c.png.91a81dae7ce8298f78da58c70f53488f.png

Vandaag gaan een aantal van onze /mijn Roda spelers rappen/en of dichten, of iets wat er op lijkt!

''Hoi ik ben Kjell Peermans ik heb 15 voor Aerial Reach, ik gooi die bal richting je moeder, alsof het niets is, ik heb alleen 1 voor first touch, grote kans, ik hem niet de eerste keer weet te pakken, maar ik doe mijn best en op goal, ben ik een echt dekhengst''

''Yoo yo yooo ik ben Francesco Antonucci, mijn vrienden noemen mij Cesco en mijn vijanden noemen mij Anton, ik ben hier om te droppen met die bom! Ik ben niet dom! Ik heb dit seizoen al 6 goals en 4 assists, in 15 duels, ik geef de zus van de tegenstander, een flinke lel, dan rent die snelle slet, zo weer weg. Ik kom uit Belgie en ik ben een Belg, daar vindt men handgranaten heel gewoon, in tegenstelling tot Kjell heb ik maar liefst wel, 14 voor first en ook 14 voor passing, ik ben de regisseur op het middenveld! Je hebt mijn gestrooide B steekpasjes, zo gezien!

''Hallo iedereen... ikkk bennn David-Min maar ik sta niet in de Min, eerder in de plus, met je zus, of je vriendin, je zult het snel genoeg zien! Ik heb 15 voor Balans, ik heb met iedere vrouw Sjans! Na 21 duels heb ik al 9 goals en 3 assists, ik werk hard voor het team en de coach, zo nu en dan geniet ik, en eet ik samen met jou patatas frites!

''Ga staan, want je kan altijd later nog zitten! Ik ben het ! Mc-Bosnische Bommenwerper, ik heb een hekel aan de USA, USA? Optyfen Ermee! IK ben Orhan Dzepar, maar jij mijn vriend? Jij mag Par zeggen, waarom? Want zonder PardDON- gaan jij en ik samen chillen, en dan krijgen die chickies, alles wat ze willen. Willen ze tochh niet? Dat geeft geen tiet, dan gaan we door naar de volgende, die wel wil. Ik heb nog meer bling-bling, dan de tombe van een mummy, bitch ik ben hungry, naar die penalty's, ik scoor ze overal en altijd, ik heb geen spijt! Roda is mijn hart en leven, ik doe de tegenstanders uit de KKD beven! Ik maak ze met de grond gelijk, Kerkrade, dit is mijn Rijk!

lMarcos @Oerlie @Vlonkie@John Terry 2.0

@Mark Hughes @Thomassje123 @Glenn08 @Rrrood

@Tim Windt @rich ruzzian @Arsène @JoonsterkeBE@Jónstærke

@Lensherr@Dansmeister@Aaron21@MNie@Genkie_06@ElMarcos

@KayDeManaager   @Bogatyr @De Raam@Thomassje123

Wil je uit de mentions, laat gerust weten.Bedankt voor jullie aandacht, tijd, lezen, reacties, advies en de vele likes!

Genkie_06: Thnx maat thnx!!

Nom de Guerre: Thnx maat thnx

Bogatyr: Thnx maat thnx

Djurovski: Thnx maat

Aaron21: Tnx maat jaa klopt

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei ReneLeBlanc:

Het is Rotjoch op je beeldscherm samen met Brunzyn en Kryill

Euj, lentesessies! En wat jij wil, dat krijg je motherfucker. Kyrill op je beeldscherm, we gaan rocken toch? Een gekke freestyle, je weet hoe het gaat!

Link naar opmerking
Deel via andere websites