Dansmeister Geplaatst 1 april Share Geplaatst 1 april Blijft wisselvallig met Karelball en zo zie ik het het liefste. Spectaculair in de wedstrijden. Soms punten, soms niet. Allemaal prima. De supporters houden van je in Kerkrade, dus dat is het belangrijkste. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 1 april Share Geplaatst 1 april Offence wins game, defence wins championships. Maak van het Parkstad Limburg Stadion weer een onneembare veste, Karel. Een strategische veldheer als jij kan dat! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Genkie_06 Geplaatst 1 april Share Geplaatst 1 april Doe je lekker hoor! Mooie resultaten met je Karelball tactiek. Twijfel er niet aan dat je Roda JC naar hogere sferen zal brengen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 april Auteur Share Geplaatst 2 april Het gaat heerlijk in Kerkrade, de wisselvalligheid is weg! Veel #becksball en zo nu en dan #Karelball. 4e met voorsprong op de nummers 5 en 6, en blijven in de buurt van de top 3 VVV, RKC en Groningen! 7 winst 3 gelijk en 1 nederlaag, die nederlaag was in de beker, uit bij Ajax!! Daar is helmaal niks mis mee. Dat duel had Ajax na 50 minuten al 4x gewisseld(dus ze werden best zenuwachtig van ons) en na uur al 5x. In de KKD gaat het erg goed. We hebben POII niet kunnen winnen, zijn in de running voor POIII en nemen steeds meer afstand van teams als nummer 5 Eindhoven, 6 Volendam en 7 ADO Den Haag. En we blijven in het kielzog van de top 3 VVV, Groningen en RKC, maar wel met een duel meer gespeeld! Transfers; In; Elton Acolatse hebben we gehaald alleen is nu helaas 3-4 maanden geblesseerd. Hij kwam voor 150K van Bank. Ayrton Mboko kwam voor 29.5k van SK Beveren. Elton is een AML/AMR oa en Ayrton is een rechtsback. Acolatse is 29 en Mboko is 27 jaar. Uit; Boyd Reith had aangekondigd gratis te willen weggaan. We vangen via Malaga gelukkig nog 86K aan hem. Lenn Coper ging gratis naar Helmond en Thomas Bach is uitgeleend aan Nestveld. Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler lMarcos @Oerlie @Vlonkie@John Terry 2.0 @Mark Hughes @Thomassje123 @Glenn08 @Rrrood @Tim Windt @rich ruzzian @Arsène @JoonsterkeBE@Jónstærke @Lensherr@Dansmeister@Aaron21@MNie@Genkie_06 @KayDeManaager @Bogatyr @De Raam@Thomassje123 Wil je uit de mentions, laat gerust weten.Bedankt voor jullie aandacht, tijd, lezen, reacties, advies en de vele likes! Aaron21: Thnx maat thnx en dat konden we zeker! Gat geslagen met de top 5-6 en in het kielzog van de top 3! Mnie: Thnx maat thnx idd ja! Dansmeister: Thnx maat thnx! Momenteel is die wisselvalligheid compleet weg! 7 winst 3 gelijk! Alleen een verlies in de beker uit bij Ajax 3-1, maar dat is niet meer dan logisch!En fans en bestuur ook nu beide idd tevreden en A+ Nom de Guerre: Thnx maat thnx! Genkie_06: Thnx maat thnx, welkom bij deze novelle! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Genkie_06 Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april Mooie resultaten weer, sterke maand januari brengt je richting de top. Nu bevestigen en de titel is binnen handbereik! Nog meer van dat #becksball Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april Minder tegengoals, meer balans en dus meer punten! Lekker bezig, Karel! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april Karelball opweg naar de eredivisie! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april Goede resultaten en een mooie positie op de ranglijst Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april Die match tegen Ajax zal vast Becksball geweest zijn en de andere Karelball. Lekker bezig! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 3 april Auteur Share Geplaatst 3 april (bewerkt) Een onverwacht Intermezzo, niet zoals je van ons/mij gewend bent; Vandaag gaan een aantal van onze /mijn Roda spelers rappen/en of dichten, of iets wat er op lijkt! ''Hoi ik ben Kjell Peermans ik heb 15 voor Aerial Reach, ik gooi die bal richting je moeder, alsof het niets is, ik heb alleen 1 voor first touch, grote kans, ik hem niet de eerste keer weet te pakken, maar ik doe mijn best en op goal, ben ik een echt dekhengst'' ''Yoo yo yooo ik ben Francesco Antonucci, mijn vrienden noemen mij Cesco en mijn vijanden noemen mij Anton, ik ben hier om te droppen met die bom! Ik ben niet dom! Ik heb dit seizoen al 6 goals en 4 assists, in 15 duels, ik geef de zus van de tegenstander, een flinke lel, dan rent die snelle slet, zo weer weg. Ik kom uit Belgie en ik ben een Belg, daar vindt men handgranaten heel gewoon, in tegenstelling tot Kjell heb ik maar liefst wel, 14 voor first en ook 14 voor passing, ik ben de regisseur op het middenveld! Je hebt mijn gestrooide B steekpasjes, zo gezien! ''Hallo iedereen... ikkk bennn David-Min maar ik sta niet in de Min, eerder in de plus, met je zus, of je vriendin, je zult het snel genoeg zien! Ik heb 15 voor Balans, ik heb met iedere vrouw Sjans! Na 21 duels heb ik al 9 goals en 3 assists, ik werk hard voor het team en de coach, zo nu en dan geniet ik, en eet ik samen met jou patatas frites! ''Ga staan, want je kan altijd later nog zitten! Ik ben het ! Mc-Bosnische Bommenwerper, ik heb een hekel aan de USA, USA? Optyfen Ermee! IK ben Orhan Dzepar, maar jij mijn vriend? Jij mag Par zeggen, waarom? Want zonder PardDON- gaan jij en ik samen chillen, en dan krijgen die chickies, alles wat ze willen. Willen ze tochh niet? Dat geeft geen tiet, dan gaan we door naar de volgende, die wel wil. Ik heb nog meer bling-bling, dan de tombe van een mummy, bitch ik ben hungry, naar die penalty's, ik scoor ze overal en altijd, ik heb geen spijt! Roda is mijn hart en leven, ik doe de tegenstanders uit de KKD beven! Ik maak ze met de grond gelijk, Kerkrade, dit is mijn Rijk! lMarcos @Oerlie @Vlonkie@John Terry 2.0 @Mark Hughes @Thomassje123 @Glenn08 @Rrrood @Tim Windt @rich ruzzian @Arsène @JoonsterkeBE@Jónstærke @Lensherr@Dansmeister@Aaron21@MNie@Genkie_06@ElMarcos @KayDeManaager @Bogatyr @De Raam@Thomassje123 Wil je uit de mentions, laat gerust weten.Bedankt voor jullie aandacht, tijd, lezen, reacties, advies en de vele likes! Genkie_06: Thnx maat thnx!! Nom de Guerre: Thnx maat thnx Bogatyr: Thnx maat thnx Djurovski: Thnx maat Aaron21: Tnx maat jaa klopt 3 april bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 3 april Share Geplaatst 3 april Rapper Sjors komt uit Heerlen, toch? Verdacht dichtbij... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 3 april Share Geplaatst 3 april Stuur deze man naar Eurosong jongens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jónstærke Geplaatst 3 april Share Geplaatst 3 april Poah dat zijn nog eens bars Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 3 april Share Geplaatst 3 april Jammer dat dit niet in een geluidsfragment bestaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 3 april Share Geplaatst 3 april 2 minuten geleden zei Lensherr: Jammer dat dit niet in een geluidsfragment bestaat. Nog niet... Richarð. kan dat vast regelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 3 april Share Geplaatst 3 april 101 Barz studiosessie met Kyrill. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 3 april Share Geplaatst 3 april Dit is wel echt next level man. Deze updates zijn echt goud. Hopelijk komen er meer. Zal mooi zijn als er een interview komt met Karel zelf en de Karelball. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 3 april Share Geplaatst 3 april Ik heb oprecht met plezier je update gelezen, Karel. Of moet ik je Grandmaster K noemen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 3 april Share Geplaatst 3 april 14 minuten geleden zei Bogatyr: 101 Barz studiosessie met Kyrill. Het is Rotjoch op je beeldscherm samen met Brunzyn en Kryill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 3 april Share Geplaatst 3 april Zojuist zei ReneLeBlanc: Het is Rotjoch op je beeldscherm samen met Brunzyn en Kryill Euj, lentesessies! En wat jij wil, dat krijg je motherfucker. Kyrill op je beeldscherm, we gaan rocken toch? Een gekke freestyle, je weet hoe het gaat! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 3 april Share Geplaatst 3 april Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 3 april Share Geplaatst 3 april Prachtige rapgedichten Karel! Hoogstaande update en een mijlpaal voor het novellegedeelte! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 3 april Share Geplaatst 3 april Had gehoopt jou ook te kunnen vergelijken met Depay maar helaas. Zijn muziek is toch net wat beter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 3 april Share Geplaatst 3 april https://app.suno.ai/song/d51fc533-881d-4963-bcd4-646f887bb8f7 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 3 april Share Geplaatst 3 april Als ze even goed gaan voetballen dan rappen is die promotie binnen hoor! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten