La Pulga Geplaatst 18 april Share Geplaatst 18 april Morgen al deadline toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 18 april Share Geplaatst 18 april 1 uur geleden zei La Pulga: Morgen al deadline toch? @De Raam Lijkt mij wel, omdat het een sprintrace betreft. Deadline is vrijdag 19 april 2024, 09:29 uur dan dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 18 april Share Geplaatst 18 april 2 minuten geleden zei Fantasy: @De Raam Lijkt mij wel, omdat het een sprintrace betreft. Deadline is vrijdag 19 april 2024, 09:29 uur dan dus. Goed dat je het zegt, ik zat naar de lokale tijden te kijken dus was van plan morgen mijn lijstje in te vullen Maar dan zal ik vanavond een mooi lijstje invullen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 18 april Auteur Share Geplaatst 18 april 1 uur geleden zei La Pulga: Morgen al deadline toch? 10 minuten geleden zei Fantasy: @De Raam Lijkt mij wel, omdat het een sprintrace betreft. Deadline is vrijdag 19 april 2024, 09:29 uur dan dus. Kwalificatie voor de race is op zaterdag om 9.00 uur Nederlandse tijd, de deadline ligt zoals altijd een minuut daarvoor. Ik had in gedachten om wat met de sprintraces te doen maar alleen de winnaar daarvan voorspellen wordt een beetje gemakkelijk bonuspunten scoren. Ik heb er overigens ook van niemand antwoord op gekregen, dus we houden de focus gewoon op kwalificatie en race. Potverdorie jongens, ik dacht op donderdagavond op tijd te zijn met een post Zal ik de volgende keer maar gewoon op dinsdag alvast beginnen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 18 april Auteur Share Geplaatst 18 april Of is het dan te gemakkelijk omdat we al een sprintrace hebben gezien? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 18 april Share Geplaatst 18 april 24 minuten geleden zei De Raam: Of is het dan te gemakkelijk omdat we al een sprintrace hebben gezien? Ik ben van mening van wel. Sprint race is meestal een afspiegeling van de echte race, op grote lijnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 18 april Auteur Share Geplaatst 18 april 3 minuten geleden zei Fantasy: Ik ben van mening van wel. Sprint race is meestal een afspiegeling van de echte race, op grote lijnen. Vorig jaar wel, dit jaar gaat parc fermé wel weer open na de sprintrace. Wat ook weer tot een hele andere kwali kan leiden... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 18 april Share Geplaatst 18 april 5 minuten geleden zei De Raam: Vorig jaar wel, dit jaar gaat parc fermé wel weer open na de sprintrace. Wat ook weer tot een hele andere kwali kan leiden... Ah, dat wist ik niet. Maar hey; jij organiseert, jij bepaalt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 18 april Auteur Share Geplaatst 18 april 5 minuten geleden zei Fantasy: Ah, dat wist ik niet. Maar hey; jij organiseert, jij bepaalt Dat is nog eens lekker om van een admin te horen! We houden de deadline lekker op zaterdagochtend, mochten we zondag teveel groene vakjes zien, doen we het de volgende keer anders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 18 april Auteur Share Geplaatst 18 april 5. GP China Het eerste sprintweekend van het jaar! En dat op een circuit waar nog geen enkele keer is gereden met de huidige generatie auto's. Daarnaast is er een flinke kans op regen, met name op de zaterdag. Het beloofd dus een spektakel te worden. Vorig jaar moesten jullie de lijsjtes voor de sprintrace afleveren. Echter zijn de Parc Fermé regels dit seizoen anders en dus wil ik jullie de tijd geven tot na de sprintrace. Nadien mogen de teams namelijk de setup wijzigen voor de kwalificatie voor de race. Dit zou kunnen betekenen dat de sprintrace een vertekend beeld kan gaan geven en de race een compleet andere uitslag kan opleveren. Mocht zondag na de race blijken dat wel heel veel mensen veel punten gescoord hebben, doen we het tijdens een volgend sprintweekend op de oorspronkelijke manier. De deadline voor jullie lijstjes ligt dus op zaterdag 20 april om 08:59 uur! GP China 21 april 2024 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. Pole position: 1e uitvaller: Snelste ronde: Spoiler @007mark @19CH98 @aron24 @Chiemel @chrisje1993 @De Raam @delichris @Fantasy @Jotew @Juiceman @KayDeManaager @La Pulga @neva @Platina32 @rich ruzzian @Rykjvk1 @Srangaman @The Saint @timpy00 Datum - Sessie - Nederlandse tijd (CET) Vrijdag 19 april | Vrije training | 05.30u - 06.30u Vrijdag 19 april | Sprint kwalificatie | 09.30u - 10.14u Zaterdag 20 april | Sprintrace | 05.00u - 06.00u Zaterdag 20 april | Kwalificatie | 09.00u - 10.00u Zondag 21 april | Grand Prix van China | 09.00u - 11.00u Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 18 april Share Geplaatst 18 april GP China 21 april 2024 1. Max Verstappen 2. Sergio Perez 3. Carlos Sainz 4. Charles Leclerc 5. Lewis Hamilton 6. Lando Norris 7. Oscar Piastri 8. George Russell 9. Fernando Alonso 10. Yuki Tsunoda Pole position: Max Verstappen 1e uitvaller: Nico Hùlkenberg Snelste ronde: Max Verstappen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juiceman Geplaatst 19 april Share Geplaatst 19 april GP China 21 april 2024 1. Verstappen 2. Perez 3. Sainz 4. Piastri 5. Norris 6. Leclerc 7. Alonso 8. Russell 9. Hamilton 10. Stroll Pole position: Verstappen 1e uitvaller: Zhou Snelste ronde: Verstappen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 19 april Share Geplaatst 19 april GP China 21 april 2024 1. Max Verstappen 2. Charles Leclerc 3. Sergio Perez 4. Carlos Sainz 5. Lewis Hamilton 6. Lando Norris 7. Oscar Piastri 8. George Russell 9. Fernando Alonso 10. Yuki Tsunoda Pole position: Max Verstappen 1e uitvaller: Alexander Albon Snelste ronde: Max Verstappen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KayDeManaager Geplaatst 19 april Share Geplaatst 19 april GP China 21 april 2024 1. Max Verstappen 2. Charles Leclerc 3. Sergio Perez 4. Carlos Sainz 5. Lando Norris 6. Lewis Hamilton 7. Fernando Alonso 8. George Russell 9. Oscar Piastri 10. Lance Stroll Pole position: Max Verstappen 1e uitvaller: Guanyu Zhou Snelste ronde: Max Verstappen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 19 april Share Geplaatst 19 april GP China 21 april 2024 1. Verstappen 2. Sainz 3. Perez 4. Norris 5. Hamilton 6. Leclerc 7. Piastri 8. Russell 9. Alonso 10. Bottas Pole position: Verstappen 1e uitvaller: Sargeant Snelste ronde: Verstappen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 19 april Share Geplaatst 19 april GP China 21 april 2024 1. Verstappen 2. Perez 3. Sainz 4. Hamilton 5. Russell 6. Norris 7. Piastri 8. Alonso 9. Leclerc 10. Bottas Pole position: Verstappen 1e uitvaller: Zhou Snelste ronde: Hamilton Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 19 april Share Geplaatst 19 april Zojuist zei La Pulga: Mention me nog even voor het F1 lijstje @La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 19 april Share Geplaatst 19 april GP China 21 april 2024 1. Verstappen 2. Perez 3. Russell 4. Hamilton 5. Sainz 6. Norris 7. Alonso 8. Piastri 9. Leclerc 10. Hulkenberg Pole position: Verstappen 1e uitvaller: Tsunoda Snelste ronde: Verstappen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 20 april Share Geplaatst 20 april 9 uur geleden zei Fantasy: GP China 21 april 2024 1. Verstappen 2. Perez 3. Sainz 4. Hamilton 5. Russell 6. Norris 7. Piastri 8. Alonso 9. Leclerc 10. Bottas Pole position: Verstappen 1e uitvaller: Zhou Snelste ronde: Hamilton Bewerkt lijstje: GP China 21 april 2024 1. Verstappen 2. Perez 3. Sainz 4. Norris 5. Leclerc 6. Hamilton 7. Russell 8. Piastri 9. Alonso 10. Bottas Pole position: Verstappen 1e uitvaller: Zhou Snelste ronde: Hamilton Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 20 april Share Geplaatst 20 april GP China 21 april 2024 1. Verstappen 2. Sainz 3. Perez 4. Sainz 5. Hamilton 6. Norris 7. Leclerc 8. Alonso 9. Piastri 10. Russell Pole position: Verstappen 1e uitvaller: Gasly Snelste ronde: Verstappen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 20 april Share Geplaatst 20 april GP China 21 april 2024 1. Verstappen 2. Perez 3. LeClerc 4. Norris 5. Sainz 6. Alonso 7. Piastri 8. Hamilton 9. Tsunoda 10. Russel Pole position: Max Verstappen 1e uitvaller: Ocon Snelste ronde: Max Verstappen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 21 april Share Geplaatst 21 april Op 20-4-2024 om 08:23 zei neva: GP China 21 april 2024 1. Verstappen 2. Sainz 3. Perez 4. Sainz 5. Hamilton 6. Norris 7. Leclerc 8. Alonso 9. Piastri 10. Russell Pole position: Verstappen 1e uitvaller: Gasly Snelste ronde: Verstappen 2x sainz is ook wel netjes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 22 april Auteur Share Geplaatst 22 april 5. China Nou, dat was er weer één jongens! Het eerste sprintweekend van het jaar en sommigen waren nogal bang dat het wat te gemakkelijk zou worden, als we eerst de sprintrace zouden afwachten. I'm looking at you, @Fantasy! Welgeteld twee coureurs op de juiste plek gezet, waarvan één eigenlijk altijd wel op de juiste plaats staat @La Pulga neemt dit weekend de trofee mee naar huis! Met de dagwinst neemt La Pulga dan ook de leiding in het klassement over, maar het staat allemaal nog heel erg dicht op elkaar. Bij de volgende GP kan het zomaar weer anders zijn! Even alvast een waarschuwing voor @Jotew, die voor de vierde keer op rij geen lijstje heeft ingestuurd. Bij de vijfde keer zal jouw oude lijstje nog meetellen, maar daarna zal jouw rijtje leeg zijn. Spoiler @007mark @19CH98 @aron24 @Chiemel @chrisje1993 @De Raam @delichris @Fantasy @Jotew @Juiceman @KayDeManaager @La Pulga @neva @Platina32 @rich ruzzian @Rykjvk1 @Srangaman @The Saint @timpy00 Ik zie jullie volgende week in Miami! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 22 april Share Geplaatst 22 april Hahaha. Ik neem mijn woorden terug Op naar Miami! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 22 april Share Geplaatst 22 april Had gewoon vorige lijstje gekopieerd, onder de noemer van never change a winning team. Gad met beetje mn best doen wellicht eerste kunnen staan dus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten