bas huijsmans Geplaatst 19 maart Auteur Share Geplaatst 19 maart Vraag 4: Welk doelpunt was qua technische vaardigheid de moeilijkste die je ooit hebt gezien? Naast die van Bergkamp en die van Berbatov had ik zelf deze ook snel in mijn hoofd. Op snelheid dit overzicht hebben en hem zo precies kunnen stiften is echt wel ongekend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 19 maart Share Geplaatst 19 maart 4 minuten geleden zei bas huijsmans: Vraag 4: Welk doelpunt was qua technische vaardigheid de moeilijkste die je ooit hebt gezien? Naast die van Bergkamp en die van Berbatov had ik zelf deze ook snel in mijn hoofd. Op snelheid dit overzicht hebben en hem zo precies kunnen stiften is echt wel ongekend. Haha ik twijfelde dus tussen Berbatov en deze goal, maar koos toch voor de nonchalance van mijn Bulgaarse vriend. Maar deze goal is natuurlijk ook iconisch. Kreeg terecht applaus daar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 20 maart Auteur Share Geplaatst 20 maart Spoiler Vraag 1: Welke voetbalcoach sluit perfect aan bij jouw persoonlijke voetbalfilosofie? Vraag 2: Wat denk je dat de meeste voetbalfans die naar de wedstrijd kijken voortdurend verkeerd zien? Vraag 3: Als je 5 minuten de tijd zou hebben om een speler te beoordelen. Waar let je dan op bij je beoordeling? Vraag 4: Welk doelpunt was qua technische vaardigheid de moeilijkste die je ooit hebt gezien? Vraag 5: Wie is de meest unieke speler die voor jouw favoriete club gespeeld heeft en wie is de meest unieke speler die jij hebt zien spelen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 20 maart Share Geplaatst 20 maart Vraag 4: Welk doelpunt was qua technische vaardigheid de moeilijkste die je ooit hebt gezien? Zidane tegen Leverkusen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 20 maart Share Geplaatst 20 maart Vraag 5: Wie is de meest unieke speler die voor jouw favoriete club gespeeld heeft en wie is de meest unieke speler die jij hebt zien spelen? Zlatan Ibrahimovic. Zelf zien spelen op Amsterdam Tournament en er toen nog wel twijfels waren. Zijn uniekheid spreekt voor zich. Nog een ander naampie van de amateurvelden; Freddie Frikandel (Freddie de Grooth), all time topscoorder amateurvoetbal. Zelf meerdere keren tegen gespeeld. Vent van 120+kg die alles raak schiet wat hij kan schieten.https://www.knvb.nl/nieuws/amateurvoetbal/uitgelicht/57969/doelpuntenmachine-freddy-de-grooth-passeert-magische-grens#:~:text=Doelpuntenmachine Freddy de Grooth passeert magische grens van 500 goals,-Ruud Scheper&text=In het lijstje met topscorers,500e treffer in het amateurvoetbal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 20 maart Auteur Share Geplaatst 20 maart 6 minuten geleden zei Chiemel: Nog een ander naampie van de amateurvelden; Freddie Frikandel (Freddie de Grooth), all time topscoorder amateurvoetbal. Zelf meerdere keren tegen gespeeld. Vent van 120+kg die alles raak schiet wat hij kan schieten.https://www.knvb.nl/nieuws/amateurvoetbal/uitgelicht/57969/doelpuntenmachine-freddy-de-grooth-passeert-magische-grens#:~:text=Doelpuntenmachine Freddy de Grooth passeert magische grens van 500 goals,-Ruud Scheper&text=In het lijstje met topscorers,500e treffer in het amateurvoetbal. Dit zijn de verhalen waar je het uiteindelijk allemaal voor doet op het forum he. Heerlijk zeg. Vooral deze opsomming ook: Citaat Sinds zijn debuut op 15-jarige leeftijd in het eerste elftal van GRC Groningen maakte hij werkelijk op elk niveau zijn doelpunten. Of het nou de hoofdklasse was, de eerste, tweede of derde klasse of zoals dit jaar de vijfde klasse; de doelpunten bleven altijd komen. Vrij logisch als je doelpunten maakt in de hoofdklasse, dat dat ook in de eerste, tweede, derde of vijfde klasse lukt hahah. Het andersom opsommen maakt de prestatie nog indrukwekkender dan hoe het er nu staat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 20 maart Share Geplaatst 20 maart 14 minuten geleden zei Chiemel: Vraag 5: Wie is de meest unieke speler die voor jouw favoriete club gespeeld heeft en wie is de meest unieke speler die jij hebt zien spelen? Zlatan Ibrahimovic. Zelf zien spelen op Amsterdam Tournament en er toen nog wel twijfels waren. Zijn uniekheid spreekt voor zich. Nog een ander naampie van de amateurvelden; Freddie Frikandel (Freddie de Grooth), all time topscoorder amateurvoetbal. Zelf meerdere keren tegen gespeeld. Vent van 120+kg die alles raak schiet wat hij kan schieten.https://www.knvb.nl/nieuws/amateurvoetbal/uitgelicht/57969/doelpuntenmachine-freddy-de-grooth-passeert-magische-grens#:~:text=Doelpuntenmachine Freddy de Grooth passeert magische grens van 500 goals,-Ruud Scheper&text=In het lijstje met topscorers,500e treffer in het amateurvoetbal. Gemiste kans wel dat hij geen Freddie the Goat heet, maar Freddie Frikandel is natuurlijk wel de allermooiste bijnaam ever ooit! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 20 maart Share Geplaatst 20 maart 37 minuten geleden zei bas huijsmans: Dit zijn de verhalen waar je het uiteindelijk allemaal voor doet op het forum he. Heerlijk zeg. Vooral deze opsomming ook: Vrij logisch als je doelpunten maakt in de hoofdklasse, dat dat ook in de eerste, tweede, derde of vijfde klasse lukt hahah. Het andersom opsommen maakt de prestatie nog indrukwekkender dan hoe het er nu staat Hij was qua kwaliteit goed genoeg om waarschijnlijk makkelijk mee te kunnen in de Hoofdklasse (hoger waarschijnlijk ook wel), qua levensstijl wat minder (dikke vent). Nu is het niet zo dat hij ''gewoon'' scoorde in de lagere klasses. Nu was zijn recordseizoen toevallig in het seizoen dat ik tegen hem speelde, uit mn hoofd rond de 60 goals in de competitie (12 of 14 ploegen). Nu heb ik genoeg ex-profs of andere FC Groningen-talenten voorbij zien komen op dezelfde niveaus, die kwamen daar echt niet bij in de buurt. De goal die ik me vooral kan herinneren is een vrije trap van zo'n 35 meter; strak over de muur en snoeihard in de kruising. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 20 maart Share Geplaatst 20 maart 7 uur geleden zei bas huijsmans: Vraag 5: Wie is de meest unieke speler die voor jouw favoriete club gespeeld heeft en wie is de meest unieke speler die jij hebt zien spelen? Mijn zoon is vernoemd naar hem. Naast dat het natuurlijk een fantastische speler was, heeft ie ook nog eens een fantastische persoonlijkheid. Enige smetje is dat ie nogal blessuregevoelig was. Daardoor heeft ie niet alles uit z'n carrière kunnen halen. En jammer dat ie voor Finland uitkwam en daardoor nooit een eindronde heeft meegemaakt. Oh ja, ik heb het natuurlijk over Jari Litmanen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 20 maart Share Geplaatst 20 maart Ik was eerst in de veronderstelling dat je kind ook Freddie Frikandel heette Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 20 maart Share Geplaatst 20 maart Vraag 5: Wie is de meest unieke speler die voor jouw favoriete club gespeeld heeft en wie is de meest unieke speler die jij hebt zien spelen? Uniek heeft natuurlijk meerdere interpretaties. In die zin is Michiel Kramer als omhooggevallen amateurvoetballer in zowel talent als gedrag misschien wel de meest unieke speler die voor Feyenoord heeft gespeeld. In het algemeen denk ik dat Zlatan de meest unieke voetballer is die ik heb gezien. Messi is de allerbeste omdat hij zo all-round begaafd is, maar als er is geen speler die ik zo vaak en zo consequent hoogstandjes heb zien toveren als Zlatan. Dribbels, volleys, dropkicks, omhalen, keiharde afstandsschoten; als spits kon hij werkelijk alles. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 20 maart Share Geplaatst 20 maart Vraag 5: Wie is de meest unieke speler die voor jouw favoriete club gespeeld heeft en wie is de meest unieke speler die jij hebt zien spelen? Dat zal Danielle de Rossi zijn denk ik zo. Natuurlijk hebben Riquelme, Maradonna, Palermo en meer grootheden er gespeeld. Maar de meest unieke voor mij is De Rossi. Geen alledaagse transfer. Ik heb ooit Ronaldo in het Bernabeu zien spelen, dat was echt van een andere planeet. Het stond nog 0-0 na 30 minuten en meneer verdedigde niet mee terug. Heel het Bernabeu liet toen wel blijken dat niet te waarderen. Hij sprintte toen achter de bal aan en uiteindelijk scoorde hij in de omschakeling. Uiteindelijk werd het 7-0 of zo. Meen tegen Deportivo. Lange tijd geleden. Maar zijn atletische bouw, echt ongekend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 20 maart Share Geplaatst 20 maart Vraag 5: Wie is de meest unieke speler die voor jouw favoriete club gespeeld heeft en wie is de meest unieke speler die jij hebt zien spelen? Meest unieke bij mijn club, Quincy Promes (Wat een talent was dat en mede dankzij hem gepromoveerd), Willum Thor Willumsson (Veel te goed voor ons, wat een voetballer), maar denk toch wel Orlando Smeekes. Die man had alles, snelheid, goed schot, goede voorzet en agressie in de positieve zin van het woord. Helaas is het maar bij 1 seizoen gebleven en is zijn carrière daarna niet meer geworden wat het had kunnen zijn. En meest unieke ooit, Leonel Messi voordat hij echt doorbrak, bij het WK onder 20 in Nederland. Heb hem toen 2x zien spelen. En 2 jaar later het andere nieuwe wereldwonder Freddy Adu. Maar ook Lukas Podolski vaak zien spelen bij 1.FC Köln. Het blijft lastig kiezen allemaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 20 maart Share Geplaatst 20 maart Liverpool: Gerrard. Was op zijn top Xavi, Yaya Toure en Del Piero in één. Meest complete voetballer aller tijden voor mij. Galatasaray: Hagi. Wat een voetballer. Wat een talent. Wat een linkerbeen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 20 maart Share Geplaatst 20 maart (bewerkt) Vraag 5: Wie is de meest unieke speler die voor jouw favoriete club gespeeld heeft en wie is de meest unieke speler die jij hebt zien spelen? Djurovski natuurlijk Kai Havertz neem aan dat we zelf zien spelen live in het stadion bedoelen en niet op TV P.S. @Chiemel Zlatan heeft helaas nooit voor Groningen gespeeld hoor. Beetje vreemd om die dan te noemen bij favoriete club 20 maart bewerkt door Djurovski Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 21 maart Share Geplaatst 21 maart (bewerkt) 6 uur geleden zei Djurovski: Vraag 5: Wie is de meest unieke speler die voor jouw favoriete club gespeeld heeft en wie is de meest unieke speler die jij hebt zien spelen? Djurovski natuurlijk Kai Havertz neem aan dat we zelf zien spelen live in het stadion bedoelen en niet op TV P.S. @Chiemel Zlatan heeft helaas nooit voor Groningen gespeeld hoor. Beetje vreemd om die dan te noemen bij favoriete club 1. Ajax 2. Groningen, kwam pas in het vizier toen ik (terug) verhuisde naar het noorden. Ik heb dan wel weer tegen Suarez gevoetbald 21 maart bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 22 maart Share Geplaatst 22 maart Op 21-3-2024 om 06:58 zei Chiemel: 1. Ajax 2. Groningen, kwam pas in het vizier toen ik (terug) verhuisde naar het noorden. Ik heb dan wel weer tegen Suarez gevoetbald Hoe gaat het met je schouder? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 22 maart Share Geplaatst 22 maart 8 minuten geleden zei Kelvin: Hoe gaat het met je schouder? Voor de 233e keer: prima Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 22 maart Share Geplaatst 22 maart 8 minuten geleden zei Chiemel: Voor de 233e keer: prima Maar hoezo heb je tegen Suarez gespeeld, oefenwedstrijd in voorbereiding? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 22 maart Share Geplaatst 22 maart Vraag 3: Als je 5 minuten de tijd zou hebben om een speler te beoordelen. Waar let je dan op bij je beoordeling? Bij een verdediger: De positionering van de verdediger en hoe lost deze man het voetballend op in balbezit. Vraag 4: Welk doelpunt was qua technische vaardigheid de moeilijkste die je ooit hebt gezien? Denk toch die ene van Bergkamp bij Arsenal. Vraag 5: Wie is de meest unieke speler die voor jouw favoriete club gespeeld heeft en wie is de meest unieke speler die jij hebt zien spelen? Dat zou Marc Overmars zijn bij de Eagles. Meest unieke in Nederland zijn denk ik Saurez, Van der Vaart en Sneijder. Daarnaast nog diverse spelers gezien van internationale clubs, maar ik kan niks ervan meer herinneren. Daarvoor moet ik echt de selecties terugkijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 22 maart Share Geplaatst 22 maart 9 minuten geleden zei Kelvin: Maar hoezo heb je tegen Suarez gespeeld, oefenwedstrijd in voorbereiding? Jup. Jubileum van onze 4e klasse amateurploeg. We verloren met 15-0 . Suarez was mijn directe tegenstander, maar werd na een half uur al gewisseld. Waarschijnlijk zagen ze de miljoenen verdampen na mijn tackles, want direct daarna ging hij naar Ajax. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 22 maart Share Geplaatst 22 maart 19 minuten geleden zei Chiemel: Jup. Jubileum van onze 4e klasse amateurploeg. We verloren met 15-0 . Suarez was mijn directe tegenstander, maar werd na een half uur al gewisseld. Waarschijnlijk zagen ze de miljoenen verdampen na mijn tackles, want direct daarna ging hij naar Ajax. Dat blijft leuke anekdote om te vertellen wss, dus ook voor de 233e keer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten