Reidar. Geplaatst 14 november 2023 Share Geplaatst 14 november 2023 (bewerkt) Bayer 04 Leverkusen Fußball - Wir schaffen das Fortsetzung folgt... 14 november 2023 bewerkt door Reidar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Matthias. Geplaatst 15 november 2023 Share Geplaatst 15 november 2023 Succes alvast bij Bayer 04 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 15 november 2023 Share Geplaatst 15 november 2023 Geef me maar een tagje, hoor! Leuke club met veel talent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 15 november 2023 Share Geplaatst 15 november 2023 Succes! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 15 november 2023 Share Geplaatst 15 november 2023 Leverkussen is altijd leuk in FM, eens zien of je Alonso kunt evenaren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 15 november 2023 Share Geplaatst 15 november 2023 Club waar jonge spelers vaak kansen krijgen. Succes met Leverkusen al is die 1.FC een veel mooiere club natuurlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 15 november 2023 Share Geplaatst 15 november 2023 Veel succes! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 15 november 2023 Share Geplaatst 15 november 2023 Succes bij Leverkusen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 16 november 2023 Share Geplaatst 16 november 2023 Leverkusen, haast onmogelijk om sprankelender en beter voetbal te spelen dan dat ze nu doen onder Alonso, maar ik laat me graag verassen. Succes! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 november 2023 Share Geplaatst 16 november 2023 Heel veel plezier en succes! Geef mij maar een tag, in het echt nu is het echt heerlijke te genieten team <3 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 16 november 2023 Share Geplaatst 16 november 2023 Ik wil ook wel een tag, want dit is gewoon een hele mooie en hele interessante club. Kun jij de vloek van Neverkussen verbreken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reidar. Geplaatst 16 november 2023 Auteur Share Geplaatst 16 november 2023 (bewerkt) Kick off – 2023/24 We gaan terug in de tijd, terug naar het seizoen 2023/24, het seizoen dat ik voor het eerst manager werd van Bayer. Zeker niet te verwarren met Bayern uit München. De recordkampioen zocht geen nieuwe trainer, maar Bayer 04 Leverkusen wel. Zoals velen van jullie weten is het een van de grootste clubs uit het Duitse voetbal. Helaas zijn we alleen nog nooit kampioen geworden, we krijgen de bijnaam Vizekusen oftewel Neverkusen. De betekenis: Eeuwige Tweede. Een bijnaam waar de club graag vanaf wil en waar de club onder leiding van Xabi Alonso ontzettend veel vertrouwen in had om dit te kunnen veranderen. Had inderdaad. Xabi Alonso is geen trainer meer van Bayer 04 Leverkusen, mijn vriend kon de lokroep vanuit Madrid niet weerstaan. En toen kwam ik. Gerespecteerd voetballer? Nee eigenlijk niet, maar wat verwacht je van een IJslander. Toch heb ik mijn stappen weten te zetten in de jeugdopleiding en was ik verrast dat Simon Rolfes bij mij uit kwam. Reidar Burgardson, de nieuwe manager van Bayer 04 Leverkusen. Deze ploeg had een droom, deze club had een droom: kampioen worden. Dat is ons gezamenlijk doel en daar gaan we alles voor in het werk stellen. Transfers Als we terug kijken op een analyse van de gehele club, dan waren alle randvoorwaarden aanwezig om voor deze successen te gaan. Een goed jeugdopleiding, een prima stadion (wel aan de kleine kant) met 30.000 zitplaatsen en ruim 26.000 fans op de wachtlijst voor een seizoenkaart. Binnen de selectie had ik de beschikking over een grote getalenteerde ploeg. Met mannen als Wirtz, Schick, Xhaka, Grimaldo en Frimpong moesten we flitsend en sprankelend voetbal kunnen spelen. Daarnaast waren er voldoende spelers vanuit het Onder 19 teams de in de breedte de ploeg konden versterken. De uitdaging werd alleen om de ploeg compleet te houden. Doordat het grote geld uit de Premier League lonkte raakten we twee toppers uit de selectie kwijt aan Chelsea in de winterstop. Patrik Schick was de onbetwiste doelpuntenmaker van de selectie, alleen iedereen heeft een prijs. Voor Patrik werd ruim 100 miljoen geboden en ik besloot zijn strik zelf te vouwen. Een dag eerder zette Exequiel al zijn handtekening op Stamford Bridge. Een zure nasmaak, maar gelukkig konden we met Andre en Karim Konate orde op zaken stellen en bleef de selectie intact. Dat Elias Jelert vanuit Kopenhagen richting de BayArena kwam had er alles mee te maken dat grote clubs maar bleven trekken aan Frimpong. Met het oog op de toekomst mocht Elias al vast wennen aan ons niveau. In een volgende update breng ik jullie op de hoogte van mijn eerste volledige seizoen als manager in Leverkusen, kunnen we Bayern verslaan? @ElMarcos @Kyrill @Titan 17 november 2023 bewerkt door Reidar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 16 november 2023 Share Geplaatst 16 november 2023 Als ik heel eerlijk mag zijn vind ik dit allesbehalve een fijne club. Desalniettemin, succes! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 16 november 2023 Share Geplaatst 16 november 2023 Flink gecasht maar hopelijk haalt dat niet de resultaten naar beneden. Ben benieuwd naar het komende seizoen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 16 november 2023 Share Geplaatst 16 november 2023 Leuk gehandeld. Wel een met de user twee plaatsen boven mij. Maar dat heeft een andere reden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 november 2023 Share Geplaatst 16 november 2023 Mooi en goed gehandeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 17 november 2023 Share Geplaatst 17 november 2023 Prima aankopen weten te doen. Helaas is een groot deel van je tekst in de dark mode skin van het forum wat moeizaam te lezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
broabander Geplaatst 18 november 2023 Share Geplaatst 18 november 2023 Lekker geld binnen geharkt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
John Terry 2.0 Geplaatst 18 november 2023 Share Geplaatst 18 november 2023 Leverkusen is een mooi club met heel wat potentieel! Aardig wat centen verkregen van Chelsea :-) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten