Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

[FM24] Raad de Speler

bas huijsmans

Aanbevolen berichten

Met een FM23 editie met bijna 700 reacties kan de vorige editie georganiseerd door @Tim' denk ik wel een succes genoemd worden. Tim gaf aan het een jaartje over te slaan dus zal ik de organisatie voor deze nieuwe editie op mij nemen. Eigenlijk is het een heel erg simpel spelletje. Ik post een screen van de attributen van een speler en jullie mogen raden om welke speler het gaat. Mocht de speler na een bepaalde tijd nog niet geraden zijn, dan zal ik een hint geven die het hopelijk makkelijker maakt voor jullie. Mocht je een tagje willen of juist niet laat het dan weten en dan zal ik je toe voegen/verwijderen. Ik zal proberen om vanavond en anders morgenavond een eerste screen te posten. 

@dvsermelo @nasje92 @roeliho @Oerlie @Titan @FlyD @Daniell @chrisje1993 @DennisHijkoop @DGremlin @jefri @Superboeren @Blom @Bogatyr @Rob1981 @joostmakaay @DavyPeeters @Kevinoz87 @Rrrood @LouisPSV @jenskee @Rykjvk1

bewerkt door bas huijsmans
Link naar opmerking
Deel via andere websites

We gaan starten. De regels lijken mij duidelijk. Let's go

afbeelding.png.163d2106f638ca61417b41362cae4af5.png

@dvsermelo @nasje92 @roeliho @Oerlie @Titan @FlyD @chrisje1993 @DennisHijkoop @DGremlin @jefri @Superboeren @Blom @Bogatyr @Rob1981 @joostmakaay @DavyPeeters @Kevinoz87 @Rrrood @LouisPSV @jenskee   @Rykjvk1 @xJordinosaur @De Raam

Volgens mij heb ik de drie tags nu toe gevoegd. @De Raam jij stond er nog onder je oude username in haha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En het eerste antwoord is ook direct het juiste antwoord. Het eerste puntje van de FM24 versie is daarbij voor @Oerlie. Smal is inderdaad het juiste antwoord. Eens kijken of het bij de volgende speler iets langer zou duren voordat deze juist geraden wordt. Let's go!

afbeelding.png.39990944786563050a60a9d8068c5aa0.png

Stand:

1.  Oerlie - 1 (Smal)

@dvsermelo @nasje92 @roeliho @Oerlie @FlyD @chrisje1993 @DennisHijkoop @DGremlin @jefri @Superboeren @Blom @Bogatyr @Rob1981 @joostmakaay @DavyPeeters @Kevinoz87 @Rrrood @LouisPSV @jenskee  @Rykjvk1 @xJordinosaur @De Raam @MKLVMOND @Tim'

Edit: Heb nu de screen trouwens per ongeluk in het Engels gedaan. Is dit een probleem? Dan ga ik er even beter op letten vanaf de volgende keer dat het in het Nederlands is!

bewerkt door bas huijsmans
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als we op dit tempo door blijven gaan dan zijn we zo door de spelers die ik ken heen zeg. Nu maar hopen dat de 372.000 ingelade spelers genoeg blijken te zijn. Het puntje is overigens voor de organisator van de vorige editie @Tim'. Dit was inderdaad Azpilicueta. Eens kijken of de volgende iets lastiger is.

afbeelding.png.fd33fc16115f7e0f6b469755e3517fd3.png

Stand:

1. Oerlie - 1 (Smal)

Tim' - 1 (Azpilicueta

@dvsermelo @nasje92 @roeliho @Oerlie @FlyD @chrisje1993 @DennisHijkoop @DGremlin @jefri @Superboeren @Blom @Bogatyr @Rob1981 @joostmakaay @DavyPeeters @Kevinoz87 @Rrrood @LouisPSV @jenskee  @Rykjvk1 @xJordinosaur @De Raam @MKLVMOND @Tim'

Link naar opmerking
Deel via andere websites