bas huijsmans Geplaatst 14 november 2023 Share Geplaatst 14 november 2023 (bewerkt) Met een FM23 editie met bijna 700 reacties kan de vorige editie georganiseerd door @Tim' denk ik wel een succes genoemd worden. Tim gaf aan het een jaartje over te slaan dus zal ik de organisatie voor deze nieuwe editie op mij nemen. Eigenlijk is het een heel erg simpel spelletje. Ik post een screen van de attributen van een speler en jullie mogen raden om welke speler het gaat. Mocht de speler na een bepaalde tijd nog niet geraden zijn, dan zal ik een hint geven die het hopelijk makkelijker maakt voor jullie. Mocht je een tagje willen of juist niet laat het dan weten en dan zal ik je toe voegen/verwijderen. Ik zal proberen om vanavond en anders morgenavond een eerste screen te posten. @dvsermelo @nasje92 @roeliho @Oerlie @Titan @FlyD @Daniell @chrisje1993 @DennisHijkoop @DGremlin @jefri @Superboeren @Blom @Bogatyr @Rob1981 @joostmakaay @DavyPeeters @Kevinoz87 @Rrrood @LouisPSV @jenskee @Rykjvk1 14 november 2023 bewerkt door bas huijsmans Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 14 november 2023 Share Geplaatst 14 november 2023 Oh leuk, mag ik een tag? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xJordinosaur Geplaatst 14 november 2023 Share Geplaatst 14 november 2023 Ik doe mee! Tag alsjeblieft Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 14 november 2023 Share Geplaatst 14 november 2023 Hier ook! Wel jammer dat je nu zelf niet mee kunt doen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 14 november 2023 Auteur Share Geplaatst 14 november 2023 We gaan starten. De regels lijken mij duidelijk. Let's go @dvsermelo @nasje92 @roeliho @Oerlie @Titan @FlyD @chrisje1993 @DennisHijkoop @DGremlin @jefri @Superboeren @Blom @Bogatyr @Rob1981 @joostmakaay @DavyPeeters @Kevinoz87 @Rrrood @LouisPSV @jenskee @Rykjvk1 @xJordinosaur @De Raam Volgens mij heb ik de drie tags nu toe gevoegd. @De Raam jij stond er nog onder je oude username in haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 14 november 2023 Share Geplaatst 14 november 2023 Smal? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 14 november 2023 Share Geplaatst 14 november 2023 Trippier Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 14 november 2023 Share Geplaatst 14 november 2023 Denk dat Smal goed is, voor de vorm zeg ik Nieuwkoop Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 14 november 2023 Share Geplaatst 14 november 2023 Hartmann Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dvsermelo Geplaatst 14 november 2023 Share Geplaatst 14 november 2023 Mert Müldür Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 14 november 2023 Share Geplaatst 14 november 2023 Smaldini! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MKLVMOND Geplaatst 14 november 2023 Share Geplaatst 14 november 2023 Mats Wiefer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 14 november 2023 Share Geplaatst 14 november 2023 Hlynsson Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 15 november 2023 Auteur Share Geplaatst 15 november 2023 (bewerkt) En het eerste antwoord is ook direct het juiste antwoord. Het eerste puntje van de FM24 versie is daarbij voor @Oerlie. Smal is inderdaad het juiste antwoord. Eens kijken of het bij de volgende speler iets langer zou duren voordat deze juist geraden wordt. Let's go! Stand: Oerlie - 1 (Smal) @dvsermelo @nasje92 @roeliho @Oerlie @FlyD @chrisje1993 @DennisHijkoop @DGremlin @jefri @Superboeren @Blom @Bogatyr @Rob1981 @joostmakaay @DavyPeeters @Kevinoz87 @Rrrood @LouisPSV @jenskee @Rykjvk1 @xJordinosaur @De Raam @MKLVMOND @Tim' Edit: Heb nu de screen trouwens per ongeluk in het Engels gedaan. Is dit een probleem? Dan ga ik er even beter op letten vanaf de volgende keer dat het in het Nederlands is! 16 november 2023 bewerkt door bas huijsmans Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dvsermelo Geplaatst 15 november 2023 Share Geplaatst 15 november 2023 Kieran Trippier Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xJordinosaur Geplaatst 15 november 2023 Share Geplaatst 15 november 2023 Dani Carvajal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 16 november 2023 Share Geplaatst 16 november 2023 Azpilicueta Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blom Geplaatst 16 november 2023 Share Geplaatst 16 november 2023 Meunier Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 16 november 2023 Share Geplaatst 16 november 2023 Je mag mij wel van de lijst halen, @bas huijsmans . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 16 november 2023 Share Geplaatst 16 november 2023 Kanté Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 16 november 2023 Share Geplaatst 16 november 2023 Eric Dier! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 16 november 2023 Auteur Share Geplaatst 16 november 2023 Als we op dit tempo door blijven gaan dan zijn we zo door de spelers die ik ken heen zeg. Nu maar hopen dat de 372.000 ingelade spelers genoeg blijken te zijn. Het puntje is overigens voor de organisator van de vorige editie @Tim'. Dit was inderdaad Azpilicueta. Eens kijken of de volgende iets lastiger is. Stand: 1. Oerlie - 1 (Smal) Tim' - 1 (Azpilicueta @dvsermelo @nasje92 @roeliho @Oerlie @FlyD @chrisje1993 @DennisHijkoop @DGremlin @jefri @Superboeren @Blom @Bogatyr @Rob1981 @joostmakaay @DavyPeeters @Kevinoz87 @Rrrood @LouisPSV @jenskee @Rykjvk1 @xJordinosaur @De Raam @MKLVMOND @Tim' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 16 november 2023 Share Geplaatst 16 november 2023 Cody Gakpo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 16 november 2023 Share Geplaatst 16 november 2023 Igor paixao Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xJordinosaur Geplaatst 16 november 2023 Share Geplaatst 16 november 2023 Adam Hložek Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten