Djurovski Geplaatst 6 december 2023 Share Geplaatst 6 december 2023 Huseinbasic is heerlijk deze editie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 6 december 2023 Share Geplaatst 6 december 2023 Leuke transfers gedaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
John Terry 2.0 Geplaatst 8 december 2023 Auteur Share Geplaatst 8 december 2023 Profiel Homma: Spoiler ---- Volgend deel: resultaten augustus @MNie @Djurovski @xJordinosaur @Marius @JoonsterkeBE @Mordurette @broabander @Tim Windt @Svenpunt @keano77 @19CH98 @Jotew @Satioz @De Raam @glennix @KayDeManaager @Lensherr @ElMarcos @DGremlin @Kyrill De voorbereiding was eerder wisselvallig, maar dit komt vooral door enkele experimenten! Op uitgaand vlak was er ook wat beweging. Ik heb het profiel van Homma alvast bijgevoegd, thanks om dit op te merken! Iedereen bedankt voor de reacties Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 december 2023 Share Geplaatst 8 december 2023 Leuke en toffe update weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 8 december 2023 Share Geplaatst 8 december 2023 Het lijkt erop dat je weinig kwaliteit kwijt geraakt bent. Gedurende de voorbereiding ging het vervolgens qua resultaten steeds beter en zeker met een 0-1 nederlaag tegen Real Madrid lijk je stappen gezet te hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 8 december 2023 Share Geplaatst 8 december 2023 Degelijke voorbereiding. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 8 december 2023 Share Geplaatst 8 december 2023 Prima voorbereiding Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 8 december 2023 Share Geplaatst 8 december 2023 Een opbouwende voorbereiding waar het qua resultaten steeds beter leek te gaan! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 9 december 2023 Share Geplaatst 9 december 2023 Een mooie voorbereiding. Je mag me gewoon blijven taggen hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
John Terry 2.0 Geplaatst 9 december 2023 Auteur Share Geplaatst 9 december 2023 STAND BUNDESLIGA AUGUSTUS: Spoiler PROFIEL VALENTI: Spoiler PROFIEL VAN DUIVEN: Spoiler ---- Volgend deel: resultaten september @MNie @Djurovski @xJordinosaur @Marius @JoonsterkeBE @Mordurette @broabander @Tim Windt @Svenpunt @keano77 @19CH98 @Jotew @Satioz @De Raam @glennix @KayDeManaager @Lensherr @ElMarcos @DGremlin @Kyrill @delichris We starten met een 6 op 9, maar het tegendoelpunt in minuut 93 tegen Wolfsburg ontnam ons dan weer een punt! Toch ben ik blij met de manier waarop we voetballen! Iedereen bedankt voor de reacties Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 10 december 2023 Share Geplaatst 10 december 2023 Vrij goede start in de Bundesliga en leuke aanwinsten gehaald. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 10 december 2023 Share Geplaatst 10 december 2023 Een goede start in de Bundesliga en twee goede spelers gehaald. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 10 december 2023 Share Geplaatst 10 december 2023 Een meer dan prima start natuurlijk als promovendus. Verder ook twee nuttige transfers waardoor je er in de breedte alleen maar sterker op lijkt te worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 10 december 2023 Share Geplaatst 10 december 2023 Ondanks de nederlaag tegen Wolfsburg mag je wat mij betreft wel spreken van een droomstart in de Bundesliga! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 10 december 2023 Share Geplaatst 10 december 2023 Prima start in de Bundesliga en mooie aanwinsten zeker Jason Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 10 december 2023 Share Geplaatst 10 december 2023 Prima start gemaakt en leuke aanwinsten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 11 december 2023 Share Geplaatst 11 december 2023 Mooie aankopen weten te doen en ook goed aan het seizoen begonnen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
John Terry 2.0 Geplaatst 12 december 2023 Auteur Share Geplaatst 12 december 2023 STAND BUNDESLIGA SEPTEMBER Spoiler ---- Volgend deel: contractnieuws @MNie @Djurovski @xJordinosaur @Marius @JoonsterkeBE @Mordurette @broabander @Tim Windt @Svenpunt @keano77 @19CH98 @Jotew @Satioz @De Raam @glennix @KayDeManaager @Lensherr @ElMarcos @DGremlin @Kyrill @delichris Met de stunt tegen Bayern kunnen we terugblikken op een sterke maand, al gaven we tegen Leipzig domme tegendoelpunten weg! Hierop moeten we ons gaan focussen, want we geven soms te veel weg! Iedereen bedankt voor de reacties Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 Heerlkj winst op Bayern, dan mag uit bij RB verliezen wel geheheehe Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 12 december 2023 Share Geplaatst 12 december 2023 De scalp van Bayern heb je alvast te pakken! Op die manier zou het wel eens een héél mooi seizoen kunnen worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 Die winst op Bayern is wel heel erg lekker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 Zowel van Bayern als Leipzig winnen is echt een prestatie van formaat hoor! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 Bayern verslaan is zeer knap voor elk team ter wereld, laat staan als promovendus! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 Erg knap om te gaan winnen van Bayern! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
John Terry 2.0 Geplaatst 13 december 2023 Auteur Share Geplaatst 13 december 2023 (bewerkt) NACHTRICHT - 1. OKTOBER SCHALKE BREEKT CONTRACT GERAERTS OPEN MET 3 JAAR GELSENKIRCHEN - Schalke 04 & Karel Geraerts hebben vandaag hun handtekening geplaatst onder een contractverlenging van 3 jaar. De Belgische coach krijgt zo herkenning voor zijn werk en wil het goede werk van het afgelopen jaar verder doortrekken. Sinds zijn komst bij Schalke 04 lijkt Geraerts zich thuis te voelen bij de Duitse club, iets wat het bestuur zeker ook is opgevallen. 'Karel zet zich sinds dag 1 vol in voor de club en daar plukken we nu de vruchten van. Na de promotie maken we wederom een sterke start in de Bundesliga en als je naar het enthousiasme bij de spelers en de fans kijkt, dan kan je alleen maar tevreden zijn. Naast de resultaten zijn we ook tevreden over de manier waarop hij enkele jonge talenten de kans geeft om zich verder te ontwikkelen binnen de A-kern. Het is deze mix van ervaring en talent dat ons op het goede pad heeft gezet en we hopen deze lijn nog lang verder te zetten.' aldus Peter Knäbel. Ook Geraerts zelf is enorm opgetogen dat hij zijn werk kan verder zetten bij Schalke. 'Ik ben de club enorm dankbaar dat ik de kans krijg om verder te werken. Zelf was ik niet bezig met een nieuw contract, dus is het eens zo mooi als het bestuur zelf komt aankloppen en me onmiddellijk een mooi contract voorschotelde. Dit is ook een positief signaal naar de rest van mijn staf die me dagelijks ondersteunen en absoluut een enorm groot aandeel hebben in de flow waarin we nu zitten. Ik kijk er enorm naar uit om met deze kern stappen te blijven zetten! Ons doel, ondanks de goede start, blijft natuurlijk het behoud in de Bundesliga waarna we kunnen verder werken om opnieuw een vaste waarde te worden binnen de competitie.' Bron: Bild.de ---- Volgend deel: uitslagen oktober @MNie @Djurovski @xJordinosaur @Marius @JoonsterkeBE @Mordurette @broabander @Tim Windt @Svenpunt @keano77 @19CH98 @Jotew @Satioz @De Raam @glennix @KayDeManaager @Lensherr @ElMarcos @DGremlin @Kyrill @delichris Met een nieuw contract onder de arm kan ik alvast verder werken met Schalke! Iedereen bedankt voor de reacties 13 december 2023 bewerkt door John Terry 2.0 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten