MisterX Geplaatst 14 november 2023 Share Geplaatst 14 november 2023 Tweede plek voor doelpunten in 1 wedstrijd: 6-4. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 14 november 2023 Share Geplaatst 14 november 2023 (bewerkt) Evenaring van snelste doelpunt: En ik had er naar aanleiding van de eerste helft meer van verwacht, maar: Plek 1 van hoogste xG en plek 2 van grootste overwinning 14 november 2023 bewerkt door Keko Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 14 november 2023 Share Geplaatst 14 november 2023 Evenaring grootste overwinning + meeste aantal doelpunten: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 14 november 2023 Share Geplaatst 14 november 2023 Ah, daar is ie al. Meeste doelpunten plaats 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 14 november 2023 Share Geplaatst 14 november 2023 Twee plek hoogste percentage balbezit: 71% @Mordurette Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 15 november 2023 Share Geplaatst 15 november 2023 11 uur geleden zei neva: Ah, daar is ie al. Meeste doelpunten plaats 1 Gaat dit weer zon jaar worden ja? snel maar even een San Marino game starten om je terug te pakken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 15 november 2023 Share Geplaatst 15 november 2023 Verbetering balbezit - 74% Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 15 november 2023 Share Geplaatst 15 november 2023 (bewerkt) Komt'ie: Team Meeste doelpunten] 99 doelpunten - 30 wedstrijden = 3.3 doelpunten per wedstrijd Spelers Meeste doelpunten wedstrijd 6 stuks dus Speler Snelste doelpunt 13 seconden Team Meeste doelpunten wedstrijd Speler Meeste doelpunten seizoen 1.26 15 november 2023 bewerkt door Juca Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 15 november 2023 Auteur Share Geplaatst 15 november 2023 @Juca Die laatste kan ik helaas niet goedkeuren om de volgende reden: - Voor elk record in deze categorie moet de speler minimaal 30 wedstrijden hebben gespeeld, genomen over competitie, beker en continentale wedstrijden. Vanzelfsprekend moet het seizoen ten einde zijn. Mocht de competitie uit weinig speelrondes bestaan waardoor je de 30 wedstrijden niet kan halen, dan moet de speler 80% van de wedstrijden hebben gespeeld. Ik zag dat de competitie 30 speelrondes heeft dus de desbetreffende speler had dit aantal wedstrijden kunnen halen, dan wel in combinatie met de bekerwedstrijden. Volgende keer beter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xJordinosaur Geplaatst 15 november 2023 Share Geplaatst 15 november 2023 (bewerkt) Meest aantal doelpunten - gedeelde 1e plek met neva en Juca Spoiler Snelste doelpunt - 1e plek Spoiler 16 november 2023 bewerkt door xJordinosaur Extra record Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 16 november 2023 Share Geplaatst 16 november 2023 Jongste doelpuntenmaker: 16 jaar, 103 dagen. Meest aantal toeschouwers: 52.000 Langste serie gewonnen (2de) en Langste serie zonder verlies (2de) Langste serie zonder tegendoelpunten: 8 Hoogste gemiddelde waardering: 7,67 (Viktor Gyokeres) Meeste doelpunten team in één seizoen: 3,18 (2de) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
roeliho Geplaatst 16 november 2023 Share Geplaatst 16 november 2023 Jongste doelpuntenmaker: 15 jaar en 279 dagen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 16 november 2023 Share Geplaatst 16 november 2023 Hoogste percentage balbezit, plek twee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niejo101 Geplaatst 16 november 2023 Share Geplaatst 16 november 2023 Meeste doelpunten 2e plaats (2,67) (gaat wrs snel van de top3 verdwijnen) Minste tegendoelpunten 1e plaats (0,617) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 17 november 2023 Share Geplaatst 17 november 2023 (bewerkt) @Mordurette Plek 1: Meeste keer paal/lat: 4 stuks Daarnaast even wat records aanvullen wat in deze wedstrijd ook behaald is en waar het podium nog niet compleet is Meest assists 1 speler plek 2 (2 assists) Snelste gele kaart plek 1 (3 minuten) Grootste overwinning plek 3 (1-3) Meeste gele kaarten plek 2 (1 gele kaart) En nog Hoogste Xg op plek 3 met 5.3 18 november 2023 bewerkt door bas huijsmans Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 18 november 2023 Auteur Share Geplaatst 18 november 2023 (bewerkt) Spoiler - Snelste eigen doelpunt #1 (19 seconden) - Meeste eigen doelpunten #1 (1 keer) - Grootste overwinning #3 (5-2) - Meeste doelpunten van één speler #2 (3 doelpunten) 18 november 2023 bewerkt door Mordurette Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 19 november 2023 Share Geplaatst 19 november 2023 Ik heb een speler die waarschijnlijk wel mee kan doen voor het record van meeste doelpunten in een seizoen. Ik heb alleen een klein vraagje: Ik ben pas in oktober ingestapt bij de club. Wat gebeurd er met de wedstrijden die hij gespeeld heeft voordat ik bij de club kwam? Doen die mee in het gemiddelde? Moeten die achterwege gelaten worden? Ik heb nog een save van toen ik een contract tekende. En onder mijn bewind heeft de speler meer dan 30 wedstrijden gespeeld. Ik hoor graag welke gegevens ik op moet leveren! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 19 november 2023 Share Geplaatst 19 november 2023 Verbetering balbezit 75% Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Svenpunt Geplaatst 19 november 2023 Share Geplaatst 19 november 2023 - Grootste overwinning 0-10 - Hoogste XG 6.96 - Meeste doelpunten van een speler (5) plaats 2 - Snelste hattrick (7 minuten) plaats 2 - Meeste assists (3) plaats 2 Thanks Conference League voorrondes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 november 2023 Share Geplaatst 19 november 2023 @Mordurette meest gescoorde doelpunten in seizoen neem ik plek 3 over van Niejo. 119/38=3,13 goal gemiddelde per duel. En minste tegen doelpunten plek 2 want 25/38= 0,65 goal tegen per duel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 19 november 2023 Auteur Share Geplaatst 19 november 2023 10 uur geleden zei MisterX: Ik heb een speler die waarschijnlijk wel mee kan doen voor het record van meeste doelpunten in een seizoen. Ik heb alleen een klein vraagje: Ik ben pas in oktober ingestapt bij de club. Wat gebeurd er met de wedstrijden die hij gespeeld heeft voordat ik bij de club kwam? Doen die mee in het gemiddelde? Moeten die achterwege gelaten worden? Ik heb nog een save van toen ik een contract tekende. En onder mijn bewind heeft de speler meer dan 30 wedstrijden gespeeld. Ik hoor graag welke gegevens ik op moet leveren! Het gaat over een heel seizoen. Dus alle gespeelde wedstrijden dat seizoen inclusief beker- en Europese wedstrijden. Dus concreet, ook de wedstrijden voor jouw komst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 19 november 2023 Share Geplaatst 19 november 2023 10 minuten geleden zei Mordurette: Het gaat over een heel seizoen. Dus alle gespeelde wedstrijden dat seizoen inclusief beker- en Europese wedstrijden. Dus concreet, ook de wedstrijden voor jouw komst. Dat wordt dan nog steeds een eerste plek met 0,87 (41/47). Ik had stiekem gehoopt dat alleen onder mijn leiding ook al zou tellen, want dan zou ik uitkomen op 1,09 (38/35) Toen ik bij de club kwam, had hij maar 3x gescoord in 12 wedstrijden. Zet deze dus maar in de beginpost @Mordurette Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 19 november 2023 Share Geplaatst 19 november 2023 Hoogste xG - plek 3 @Mordurette Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 19 november 2023 Share Geplaatst 19 november 2023 4x Stengs Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 november 2023 Share Geplaatst 19 november 2023 @Mordurette kan je mijn records aub bevestigen dat ze kloppen en wanneer het je uitkomt , in de OP zetten aub? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten