Spring naar bijdragen

[FM24] Van Youth League naar...

19CH98

Aanbevolen berichten

Tags voor vaste volgers: @Tim', @De Raam, @DGremlin, @Renato, @Kyrill, @dimihuyghe, @KayDeManaager, @MNie, @Tim Windt, @Rykjvk1, @DutchClass22, @Titan, @bas huijsmans, @neva, @ElMarcos
Wil je aan deze lijst toegevoegd worden of er juist vanaf gehaald worden? Laat het mij weten.

Bedankt voor alle reacties en/of likes  @Marius, @delichris, @dimihuyghe, @Kyrill, @Titan, @Djurovski, @DGremlin@Tim Windt, @ElMarcos, @MNie, @007mark en @Tim'! Ik ben tevreden over afgelopen periode, drie overwinningen in vier wedstrijden is een prima resultaat lijkt mij en Ajax uit is natuurlijk een duel wat je kan verliezen. De bekerfinale is wat mij betreft een goede compensatie daarvoor. Zeker met Vitesse als tegenstander liggen er voldoende kansen om een prijs te pakken.

Ondertussen lijkt inderdaad de titel wel heel ver weg maar zoals ik al vaker heb gezegd vind ik het eerder bijzonder dat ik zo lang heb meegestreden om de landstitel dan dat ik baal dat de kansen nu steeds kleiner worden. Zolang ik bij de bovenste drie eindig heb ik een direct CL ticket en dat lijkt mij wel een hele fijne doelstelling. Zeker ook omdat ik dan de selectie een upgrade kan gaan geven of juist bepalende spelers langer kan gaan binden. Zo wilde Sugawara de vorige keer best bijtekenen maar was hij niet te betalen.

Ondertussen vliegt het seizoen voorbij, aanstaande donderdag staan de laatste duels al op het programma. Voordat het zover is vandaag de laatste update met vier wedstrijden. Deze zijn allemaal in de eredivisie en dus is het zaak om de druk naar boven er vol op te houden. Veel plezier!

000.jpg.8d0bdd4ed6454fc93d50c90843b7c27e.jpg

034a.png.88cdcc9eb1d6de10ff266618fcd8ae37.png

034b.thumb.png.95c73d4f53721384febd28a0138ef9bb.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is goed dat je genoeg voorsprong hebt, want je hebt helaas wat misstappen gemaakt. Toch is vooral die tweede plek nog steeds absoluut niet onhaalbaar en met een eventuele bekerwinst erbij zou dit een prima uitkomst van het seizoen zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet de beste periode achter de rug. Hopelijk vinden de spelers terug een beetje de goede vorm terug voor het absolute slot. Voor de derde plaats heb je immers nog een paar puntjes nodig denk ik. En dan is er ook nog die bekerfinale natuurlijk!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het kampioenschap kan nu officieel worden vergeten, zoals jezelf al aangeeft zeker geen schande. Het is wel zaak om snel weer de koppies de goede kant op te krijgen want nog een keer zo'n slechte periode en de kloof naar plek 4 wordt zelfs erg klein. 

Nu rest je alleen nog het winnen van Vitesse om een prijs binnen te hengelen, zal een mooie beloning zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tags voor vaste volgers: @Tim', @De Raam, @DGremlin, @Renato, @Kyrill, @dimihuyghe, @KayDeManaager, @MNie, @Tim Windt, @Rykjvk1, @DutchClass22, @Titan, @bas huijsmans, @neva, @ElMarcos
Wil je aan deze lijst toegevoegd worden of er juist vanaf gehaald worden? Laat het mij weten.

Bedankt voor alle reacties en/of likes  @Marius, @delichris, @dimihuyghe, @Kyrill, @Titan, @Djurovski, @DGremlin@Tim Windt, @ElMarcos, @MNie, @007mark, @Rykjvk1, @DutchClass22@Tim' en @neva! Door de matige vorige periode is Feyenoord inderdaad gaan vliegen en dat is natuurlijk zeer jammer. Over het hele seizoen gezien is dat echter meer dan terecht. Toch blijft het natuurlijk wel zonde maar goed dat is niet anders. Daarachter is de strijd om plek twee niet zo belangrijk om eerlijk te zijn omdat zowel de nummer twee als de nummer drie rechtstreeks toegang krijgt tot het hoofdtoernooi van de CL. Plek drie vasthouden is dus het belangrijkste en dat moet normaal gesproken wel lukken.

Wat betreft Jayden Addai is hij inderdaad de eerste die echt lijkt door te breken in het eerste elftal. Met Van Bommel, Odgaard en Van Brederode is de concurrentie voorin moordend maar hij doet het goed in de minuten die hij krijgt. Of hij het grootste talent is durf ik niet te zeggen aangezien iedereens ontwikkeling volgens een ander pad verloopt. Daarnaast zijn er nog jongere spelers zoals Smit en Mastoras die ook veel potentie hebben. De andere talenten kwamen de afgelopen periode inderdaad niet zoveel aan spelen toe maar dat is vooral omdat ze nog net iets minder zijn dan mijn basis. Wanneer een wedstrijd dan lang spannend blijft ben ik minder geneigd ze speeltijd te geven dan wanneer ik al een voorsprong heb.

Met de beker blijft inderdaad nog een mooie prijs over, derde + beker zou wat mij betreft een verbetering zijn van vorig seizoen, ook al kom ik op een lager puntenaantal uit dan een seizoen geleden. Mocht het mislukken dan heb ik teveel kwaliteit ingeleverd en weer een stap naar achteren gezet. Er hangt dus veel vanaf vandaag. Daarnaast ook twee competitiewedstrijden tegen Volendam en Willem II, veel plezier!

000.jpg.7ba865ce53d97cfdd2d9695308b79ca9.jpg

035a.png.8eee2edd079660f257316411803becd0.png

035b.thumb.png.1896b076913243e69104c79d5f31369f.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites