Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

[IDS] FM24 Pride of the North

Djurovski

Aanbevolen berichten

De kroon op het werk gezet tijdens het slot van de competitie! Zeer mooie cijfers om kampioen mee te worden! Bayern was een maatje te groot, maar een schande is dat allerminst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gefeliciteerd met de prachtige prestaties, je krijgt een dik stadion waardoor je daarmee de derde plek inneemt van grootste stadion in Nederland. Dat is erg tof. De uitschakeling in de CL is jammer maar goed, je hebt alsnog een hele dikke campagne gehad!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O31iQgv.jpeg

De helden van de stad

Nu ons seizoen erop zit gaan we even kijken hoe de spelers het gedaan hebben dit seizoen. Wie waren de helden die de treble binnen hebben gehaald. Wie faalden er en waar moeten we ons eventueel versterken voor komend seizoen. Zoals gebruikelijk beginnen we met de doelmannen. 

H3oLhkj.png

Een beetje vertekend beeld natuurlijk aangezien Jamie Cumming tot aan de winterstop 1 keus was. Seimen heeft dat goed opgepakt en met zijn nieuwe contract verwacht ik dat hij ook komend seizoen onze nummer 1 is. Slonina liet zien een goede back-up te zijn , waar hij ook voor gehaald is natuurlijk. In 1e instantie was het de bedoeling dat Hoël nu hij 20 wedstrijden heeft gespeeld weg mag gaan maar gezien zijn home grown status hoop ik hem te behouden , wat dus inhoud dat Westerveld mag vertrekken. Hier zitten wij voor komend seizoen dus gewoon prima mits de 1e drie niet vertrekken

Ih1WOux.png

Justin Che speelt nog altijd bij ons en is 1e keuze maar Paulsen zit er aan te komen. Che heeft nog altijd de intentie om te willen vertrekken maar zolang het beloofde bedrag niet op tafel komt hou ik hem graag bij ons. Beukers mag aan blijven voor de home grown status en Javier heeft gedaan wat hij moest doen en mag dus vertrekken. Ook hier staan we voor nu er prima voor.

TE6b15Y.png

Jeltsch en Buchmann de helden van vorig seizoen waren dus in zes maanden verkocht. Sauer laat zien dat hij een groot talent is en wist Jeltsch snel doen vergeten. Leite heeft laten zien ook een prima aanwinst te zijn. Met beide spelers waarvan Sauer inmiddels een transferwaarde van ruim 80 miljoen heeft gaan we ook komend seizoen in hopelijk. Aviles mag ook blijven ondanks hij al voldoet voor de poke player maar is een prima back up. Molina Rios heeft een transferverzoek ingedient en Netten kan mij niet overtuigen en mag vertrekken. Blokzijl is home grown. Versterkingen staan niet hoog op de prioriteitenlijst.

TObPZhH.png

Aanvallend zijn beide linksbacks van grote waarde. Verdedigend laten ze soms een steekje vallen. Maar met zulke cijfers hoor je mij niet klagen hoor. Met Prins hebben we dan nog een howe grown back-up die vorig jaar heeft laten zien van waarde te kunnen zijn. Het vertrek van Rothe doet mij wel twijfelen om nog een meer verdedigende speler aan te trekken maar aan de andere kant als ze zo spelen , zou een nieuwe speler veel kansen krijgen?

496Wxk3.png

De positie waar zeker versterking moet gaan komen is de VMC. Kristmannsdottir ( oorspronkelijk gehaald voor de RB positie ) speelde een goed seizoen en mag zeker blijven. Gewoon een prima speler. Duarte heeft aangegeven zijn contract niet te willen verlengen en loopt nog 1 jaar door en moet dus vertrekken willen we er nog iets aan overhouden. Raveloson heeft gedaan wat hij moest doen. Deed dat ook zeer behoorlijk maar is net als Duarte geen speler die ons verder gaan brengen in Europa. Netten mocht zoals bij de VC uitgelegd vertrekken

j63nXSi.png

De motoren van de ploeg , als dit deel verzaakt is het hele elftal van slag. Maar wat een beesten lopen hier rond. Huseinbasic was weer de grote man. En met zulke cijfers zal het jullie niet verbazen dat er interesse in hem is. Ook enfant terrible Rejczyk speelde een sterk seizoen. Gehuurd voor de VMC maar als MC de meeste wedstrijden gespeeld in combi met Denis. Hij zal echter terug gaan naar PSG. Kan al verklappen dat ik meer dan eens heb geprobeerd om hem definitief over te nemen en hoewel we er met PSG wel uitkwamen lukte dat niet met Filip. @Willem had al eens gezegd dat het een zeer lastig persoon is en ik kan dat volkomen beamen. Het zal niet makkelijk worden om een goede vervanger te halen. Tillman ga ik op een andere positie behandelen maar ook hij kan prima als mezzala spelen. Bij Green beginnen de jaren langzaam te tellen. Muslija is niet blij met het aantal minuten en aast op een vertrek. Zullen dus sowieso hier spelers moeten gaan halen. De vraag is alleen wie er na september nog van deze mannen onder contract staan.

XCEi8g4.png

Toklomati had een  goed seizoen en heeft de interesse gewekt van diverse clubs. Ik sta er niet onwillend over tegen een vertrek aangezien hij inmiddels aan zijn max zit. Prima speler maar geen wereldtopper. Wanner gaat sowieso terug naar Bayern. Wil niet blijven huren en kopen is geen optie. Plus heeft zijn taak volbracht voor de poke player. Braaf mag vertrekken wat mij betreft. Leuke back up maar ook niet meer dan dat. Hier zal dus zeker een nieuwe speler moeten komen

APoZXU4.png

Als we met de tweede tacktiek spelen en dus met een aanvallende middenvelder is dit meestal Tillman en die speelt daar echt als een baas. Wanner heeft hier ook minuten mogen maken en Hiddink meestal als invaller. 

zXXXLfX.png

Als linksbuiten is Hiddink vaste 1e keus. Heeft Kishna uit de basis gespeeld en bij die laatste beginnen de jaren nu ook te tellen. Simon Adingra wie terug is van een zware blessure hoopt volgend seizoen meer minuten te mogen maken. En dan zitten we hier gewoon prima voor komend seizoen. 

wUUpZYq.png

Cullen had een zeer goed seizoen. Lost hij dan eindelijk zijn belofte in? Ook Mijatovic speelde een goed seizoen. Heeft echter nog niet de ontwikkeling gemaakt waar ik op hoopte maar door hij nu als home grown geld is het een waardevolle selectie speler. Postema heeft eindelijk wat minuten mogen maken maar zal niet meer dan een noodgeval in de selectie zijn. Braaf mag dus vertrekken dus gaan we zeker kijken voor een nieuwe spits erbij.

De trainer gaat er even kort tussenuit voor korte vakantie. Even wat stoom afblazen

uFAycZ7.png

@delichris De titel is zeker verdiend en had gehoopt Bayern het lastiger te kunnen maken

@Marius Dat we ongeslagen kampioen zouden worden had ik niet verwacht hoewel we ook wel eens gezwijnt hebben. Had het Bayern graag lastiger gemaakt

@ElMarcos Met drie nationale prijzen is het een heerlijk seizoen geworden. Maar zoals je zegt hebben we ons al een paar keer kunnen verbazen ( PSG en City als beste voorbeelden ) en dan is het toch zuur om kansloos te zijn tegen Bayern

@Kyrill Bayern was helaas nog te goed. Had op meer tegenstand van ons gehoopt. Nationaal is het een heerlijk seizoen geweest natuurlijk

@Vlonkie Wat dat  betreft is die nieuwe opzet van de Europese competities echt verschrikkelijk. Nationaal verwacht ik wel dat we ons kunnen blijven meten boven in dus een Europa League of Conference zullen we niet snel in komen. Of moet bewust punten verspelen wat ik niet ga doen. In de CL is het toch een ander niveau en heb natuurlijk ook nog de poke player o.a dus succes in de CL zal vooral met veel geluk moeten gebeuren

@Daz Thnx. Ja duurt nog wel drie jaartjes dus hopelijk gaat PSV of Twente ons niet voor die tijd voorbij maar goed ook dan hebben we natuurlijk nog altijd een mooi stadion. Ik ben trots op hoe ver we zijn gekomen 

@Boyzone @MNie thnx

@Glenn08 @Lensherr  @Satioz 

@Badmuts @De Raam @Thomassje123 

@broabander @John Terry 2.0 @Oerlie @MisterX 

@Rykjvk1 @Cervantes 

@Titan @Tim' @19CH98 @Djordison @Tim Windt @FlyD @chrisje1993 @DutchClass22 @reibleetsak @MKLVMOND @Lenstra 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

eQnA1kh.jpeg

Tijd voor statistieken en prestaties nu het seizoen over is. Er was binnen de supportersschare wat kritiek op Liam Cullen dat hij regelmatig een slecht cijfer liet zien in de wedstrijden. Natuurlijk klopte dat dat zal ik zeker niet ontkennen maar kijk eens wie topscoorer is geworden in de Eredivisie? En kijk dan ook meteen maar minuten per goal vergeleken met de top 8

mN8KcuH.png

KMQRGk5.png

Aed6PG7.png

Ook qua assists is het mooi om te zien dat wij drie spelers hebben die de dubbele cijfers halen in de eredivisie. En onze Poolse enfant terrible komt er vlak achter aan. En Gudmondsson toont hier aan waarom ik zo blij met hem ben. Als linksback is dit geweldig natuurlijk. Ook qua keypasses blinkt ons elftal uit. En dan is het niet zo vreemd dat wij ook hoog staan bij de gemiddelden over een heel seizoen

zGI0due.png

Tillman de beste dit seizoen maar de speler van AZ mag ook terug kijken op een zeer sterk seizoen. En wie staat daar op nummer 10? Jawel Liam Cullen. Ook Buchmann staat er nog verrassend tussen. Oh het gemiddelde van Tillman is ook weer een nieuw record overigens. 

DmrRff1.png

B3BzbC0.png

Het bestuur is momenteel zeer tevreden hoe ik het doe met hun eisen. En in de Champions League worden wij gezien als het team wat het beste heeft gepresteerd naar hun kunnen. 

uCxWp41.png

Wij hebben het record gebroken voor meeste aantal punten in de eredivisie. En daar zijn wij maar al te trots op. Toch was het niet het enigste record in de eredivisie dit seizoen want de Amsterdammers krijgen een troostprijs

9qX11W1.png

zCS8qbg.png

6fWBPaU.png

Huseinbasic pakte de Golden Boot en Rejczyk de award voor beste jonge speler al is dat weer enigzins jammer dat het na een huurling gaat maar toch mooi als je eigen spelers een award krijgen.

vlVb7Ps.png

Uiteindelijk maar drie spelers van ons in het elftal van het jaar. Maar goed in dit elftal spelen ze met twee VMC's. Maar de mooiste prijs pakte een jeugdspeler

7lYbdfX.png

@Marius Dat zijn vaak de spelers waar je altijd op kunt bouwen dus erg blij mee

@Daz Thnx. Ik kan alvast verklappen het weer een hete zomer werd en nee niet alleen op Ibiza

@Lensherr Heerlijke speler voor die nieuwe back rol. Snap wel dat je hem er graag bij had gehad

@Kyrill Westerveld keepte door een blessure en omdat ik niet opgelet had bij inschrijven. Hoël moest het vooral met invalbeurten van een paar minuten doen voor de poke player. Slonina keepte toen Seimer geblesseerd was in de competie.

@delichris Absoluut

@Vlonkie Mag niet klagen nee

@ElMarcos @Satioz Thnx

@Boyzone @MNie 

@Rykjvk1 @Cervantes 

@Titan @Tim' @19CH98 @Djordison @Tim Windt @FlyD @chrisje1993 @DutchClass22 @reibleetsak @MKLVMOND @Lenstra @Glenn08

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weinig spelers in het team van het jaar. Dat valt toch wel op. Naar mijn gevoel is het vaak net andersom, en zet FM net iets te veel spelers van de overachievers in het team van het jaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

pJTkFgf.jpeg

Nog een laatste terugblik voor wij het ons blik gaan richten op een nieuw seizoen met ons geliefde FCG. Het wordt een rondje langs de Europese velden want behalve in Nederland wordt er natuurlijk ook nog elders gevoetbald. Te beginnen in eigen land want de stand die eerder gepost werd was nog exclusief de play offs. 

4IspDaL.png

Feyenoord won de play off voor Europees voetbal ten koste van Sparta. Waardoor we als Nederland misschien wel de sterkste ploegen Europa in gaan sturen. Hoewel Utrecht in de CL een twijfelgeval is. De Graafschap wist de play off niet te winnen en mogen dus weer afdwalen naar de krochten van de KKD

1JdtlAm.png

Cambuur was dus te sterk. Persoonlijk maakt het mij niet veel uit wie van deze 2 ploegen op het hoogste niveau uitkomt. Liefst alletwee maar goed. Met RKC en Volendam komen er twee ploegen erbij die de eredivisie niet direct sterker maken. Roda is door ons huurleger weer opgekrabbeld. 

YS0aXsu.png

Feest in huize @Glenn08 want Genk heeft de titel in België veroverd terwijl mijn geliefde Eupen is gedegradeerd snif. Doel deze save Eupen een satteliet club maken en ze terug naar de top brengen met huurlingen. 

kIunnhN.png

8lXmEI7.png

9iUMwC4.png

Weinig verrassingen hier....

zf1ZG17.png

Of7XltS.png

Milaan terug aan de top in Italië. Fiorentina terug Europa in altijd mooi. Real oppermachtig en ook Mallorca zien we weer eens Europees spelen. 

MsQhtBP.png

JrV9AaZ.png

In Servië zijn het ook nog de twee toploegen die strijden om de titel. De Radnik / Radnick ploegen hadden het zwaar dit seizoen. In Tsjechië was het ff een wtf de nummer 3 die kampioen wordt? Blijkbaar daar dus ook een play off poule. Onze satelliet club wordt 2e en mag dus Europa in dat is altijd mooi om  te zien. Bohemians Praag doet het ook goed en dat vind ik persoonlijk mooi om te zien

0Kd3yWi.png

Cracovia Europa in jeej. Klinkt wel fout aangezien de stadsgenoot onze satelliet club is maar wat een ervaring was het potje Cracovia - Legia twee jaar terug. Het team van @Willem heeft het in Polen lastig maar zien we komend seizoen wel terug op het hoogste niveau sinds jaren

xIFVlNr.png

Net als Polonia Warsaw wat een pislucht hangt daar zeg. Wel gaaf om ze om het hoogste niveau te gaan zien. Benieuwd wat ze daar kunnen laten zien

zqf77jO.png

v518ZyN.png

p5UuYNm.png

Bayern weet de CL te prolongeren en dat maakt de uitschakeling toch iets minder pijnlijk voor mij dan. Er is weer wat te juichen in Nederland want Ajax weet de Europa League te winnen ten koste van Brighton. Jantje lacht Jantje huilt want Genk weet de Conference League niet te winnen ten koste van Tottenham arme Glenn.

HG588D2.png

@Kyrill Thnx

@MNie Dank je wel

@delichris Mogen zeker niet klagen

@Vlonkie KNJB he

@Marius Ja helaas wel een Husienbasic had hier zeker in thuisgehoord in 

@ElMarcos En dan zijn wij de calimeros in de provincie he

@Daz tekend de sterkte van het team

@Satioz thnx

@Lensherr 

@Boyzone @MNie 

@Rykjvk1 @Cervantes 

@Titan @Tim' @19CH98 @Djordison @Tim Windt @FlyD @chrisje1993 @DutchClass22 @reibleetsak @MKLVMOND @Lenstra @Glenn08

Link naar opmerking
Deel via andere websites