Marius Geplaatst 22 april Share Geplaatst 22 april Mooie sidejob! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 22 april Share Geplaatst 22 april succes met Suriname Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april Je hebt toch wel wat goede spelers tot je beschikking. Ik ben ook erg benieuwd wat je met deze selectie kan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april Je hebt er een hele mooie sidejob bij zeg! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 24 april Auteur Share Geplaatst 24 april (bewerkt) Zes wedstrijden in 19 dagen. Dat is september beste mensen. De eerste wedstrijd is op 1 september de 6e op de 19e. Daarna komt er nog een interland periode achteraan. In deze periode spelen vier wedstrijden in de competitie ( Heerenveen , Zwolle , Vitesse en Willem II ) en beginnen we de champions league met een wedstrijd tegen Partizan en mogen dan ook naar Celtic. We beginnen met een uitwedstrijd in Europees verband tegen Heerenveen. Komt daar goede muziek of muzikanten vandaan? Nee of je moet de plaatselijke jostiband meetellen die bij elke thuiswedstrijd daar een lokaal hitje speelt. Het zogenaamde Fries volkslied wat steevast een hoop ruggen en middelvingers oplevert. Ook vandaag was dit weer het geval. Ditmaal van onze fans die weer een vol uitvakje hadden en muzikaal ver boven onze westerburen uitsteeg. Maar dat mag zeker geen verrassing heten. Toch hadden wij het verdomd lastig tegen onze rivalen. Na twintig minuten pakken wij wel de leiding via Mijatovic. Hij scoort op aangeven van onze Portugeese aanwist. Vijf minuten voor rust lijken de Friezen langszij te komen maar de VAR komt uit Leeuwarden en keurt de treffer af. Diep in de blessuretijd komen ze dan toch op 1-1 door een treffer van Metcalfe , wie is er niet groot mee geworden? Ook na rust blijft het gelijk opgaan maar nemen wij uiteindelijk toch de drie punten mee. Het is wederom Mijatovic die scoort dit keer op aangeven van de ingevallen Tillman. En zo winnen wij deze editie van de derby van het noorden. Nagai maakte zijn debuut deze wedstrijd Vervolgens komt Zwolle op bezoek. Opgezwolle kennen de meeste wel. Al is 1 van de twee geboren in Harderwijk. Maar ook Herman Brood is hier geboren. Maar ook minder bekende artiesten als Charlene ( ooit de nummer 3 in Idols ) en Charlotte Wessels komen uit de hanzenstad. Op bezoek in Groningen waren ze echter niet succesvol. Al in de 5e minuut kwamen wij op voorsprong door een rake kopbal vam Hiddink op aangeven van Tesic. Vier minuten later is het twee nul wanneer Cullen een strafschop binnen schiet nadat Hiddink ten val werd gebracht. Zwolle lijkt daarna even terug te komen door Thonny Anderson maar daarna gaat bij ons het tempo erop en wordt Zwolle onder de voet gelopen. Net voor het half uur maakt Tesic op aangeven van Tillman de 3-1 en nog voor rust schiet Tillman de 4-1 binnen. Na rust doen we het iets rustiger aan en scoort invaller Pepi nog nadat Zwolle de bal niet goed weet te werken Onze eerste wedstrijd in de Champions League dit seizoen is een speciale want we treffen Partizan Belgrado. Een Europese wedstrijd met een historie. Want in de ontmoeting in 1989 speelde namelijk ene Djurovski mee met de Serviërs. Die maakte zoveel indruk dat hij een jaar later in Groningen speelde. Partizan schakelde Groningen echter wel uit dat jaar. In het jaar 2006 kwamen we Partizan weer tegen en wederom waren de Serviërs beter in twee wedstrijden. Tijd voor revanche en dat kregen we. Met oud Groningen speler van der Looi in de basis kon het slechter niet beginnen voor de bezoekers want binnen de minuut had Herrera ons op aangeven op het randje van buitenspel al op 1-0 gezet. In de negende minuut kopt Tesic ons op 2-0 op aangeven van Herrera. Cullen maakt er vijf minuten voor rust 3-0 van met een simpele intikker op aangeven van Tesic. En vier minuten later maakt hij de 4e en uiteindelijk laatste treffer door een mooie korte corner die via diverse schijven bij Cullen uitkomt. Na rust zakt ons spel in wat het voor de neutrale toeschouwer minder maakt maar wij rouwen er niet om Vitesse is onze volgende tegenstander. Blaudzun oftewel Johannes Sigmund komt uit Arnhem een wat meer bekendere zangeres komt hier ook vandaan namelijk Esmee Denters. Net als Linda Wagenmakers die vooral bekend is vanaf het toneel. Maar het meest schokkende is wel dat onze Feyenoord tokkie en Hooligan @ReneLeBlanc hier geboren is. De Arnhemmers hadden echter niets te zoeken in Groningen hoewel we nog erg lief waren voor de ploeg die het in het echt erg lastig heeft. Het werd maar 1-0 wat gezien de kansen nog erg meeviel en die treffer viel ook nog eens nadat Fröde zijn tweede gele kaart had ontvangen. Uiteindelijk was het invaller Mijatovic die scoorde op aangeven van Adingra Wederom werd een spannende wedstrijd in Glasgow. Vorig seizoen wisten wij een 3-1 achterstand om te zetten naar een 3-4 winst. Ook nu was Celtic een lastige tegenstander. En weer was het die deksele Japanner die onze plaaggeest was en ons Celtic op 1-0 zette. Even later was het Mijatovic die ons langzij schoot op aangeven van Reis. Vlak voor rust was het weer de Japenner die scoorde en daardoor gaat Celtic met een voorsprong de rust in . Met nog ongeveer twintig minuten te spelen is het wederom Mijatovic die scoort dit keer op een bekeken balletje van Tillman. Zeven minuten voor tijd is het Hiddink die ons op 2-3 schiet op aangeven van onze Servische vriend en zodoende pakken we weer 3 punten in Glasgow na wederom een achterstand. Tot slot gaan we op bezoek in Tilburg. Het was even zoeken maar we hebben een waar pareltje gevonden die hier geboren is als artiest namelijk niemand anders dan de stylist van het zuiden Roy Donders ook wel bekend als volkszanger. Wisten jullie dat Peerske Donders ( geen idee of het familie is ) Missionaris was in Suriname? Nol Havens? Wie hoor ik jullie denken was de zanger van VOF de kunst. Bekend van de hit Suzanne. Ruud Jolie WIE??????????? Gitarist van Within Temptation je weet toch. Als komende vrijdag deze uitslag er ook staat ben ik zeer tevreden Zoals jullie zien speelden we ook nog een oefenwedstrijd tegen Charleroi om de niet internationals fit te houden. Het was in ieder geval een zeer goede maand en zodoende staan we in beide standen er goed voor Onze achterban vind het altijd mooi als we winnen van die ploeg uit de hoofdstad. Zeker wanneer eigen jeugd belangrijk is. Nu wist onze jeugd ruim te winnen van die uit de hoofdstad maar erg Gronings klonk het team niet. Niet dat het mij uitmaakt want ik wel gewoon de beste spelers en waar die dan vandaan komen zal mij jeuken @Marius Vind ik ook @Vlonkie Dank je @delichris Er staat zeker een leuke kern ben zelf ook zeer benieuwd @ElMarcos Vind ik ook idd @Daz Heb er ook veel zin. Zal denk ik wel even duren voor we bepaalde namen kunnen heet maken maar er staat iig al een leuke kern @Satioz thnx @Boyzone @Badmuts @De Raam @Thomassje123 @broabander @John Terry 2.0 @Oerlie @MisterX @Rykjvk1 @Cervantes @Titan @Tim' @19CH98 @Djordison @Tim Windt @FlyD @chrisje1993 @DutchClass22 @reibleetsak @MKLVMOND @Lenstra @Glenn08 @MNie @Daz @Lensherr @MNie @Kyrill 24 april bewerkt door Djurovski Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daz Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april Suriname, wat gaaf! Ik ben benieuwd welke spelers jij gaat kiezen wanneer je de selectie mag doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 25 april Share Geplaatst 25 april Wat een heerlijke start met de FC. Je hebt nu al een grote voorsprong te pakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 25 april Share Geplaatst 25 april Wat een geweldige prestaties. 8 duels en 24 punten, terwijl je ook Europees als een komeet uit de startblokken komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 25 april Share Geplaatst 25 april Zo veel wedstrijden op korte tijd, en toch alles winnen. Lekker! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 26 april Auteur Share Geplaatst 26 april Eind september mocht ik dan mijn debuut maken als bondscoach van Suriname. En dat is een uitwedstrijd tegen Guadeloupe waar mijn voorganger er in de goldcup dus kansloos tegenaf ging in de Gold Cup. De volgende wedstrijd is dan tegen Costa Rica toch 1 van de sterkere tegenstanders in deze regio. Welke 11 mannen mogen starten in Guadeloupe? Wij speelden een prima wedstrijd. Maar lieten in de eerste helft het na om te scoren. Vijf minuten na de thee pakken wij de voorsprong. Een mooie pass van Klas wordt goed binnen geschoten door Hilterman. Acht minuten later is het Klas zelf die scoort. Op een prima pass van 't Zand. Een knappe overwinning in mijn eerste wedstrijd. Vervolgens komt Costa Rica naar ons toe. Met Ugalde hebben ze een sterke speler die net als een oud international een geschiedenis heeft bij FC Twente. Wij speelden niet erg sterk maar dat kon je ook van de tegenstander zeggen. Het werd wel een spannende wedstrijd en kon uiteindelijk beide kanten op. Toch waren de bezoekers het meest gelukkige en wonnen door een treffer 1 minuut voor rust Ondanks dit mindere resultaat was er toch nog enigzins goed nieuws want heb de eerste speler weten over te halen om uit te komen voor Suriname. Hasselbaink is pas 16 en zit in onze jeugdselectie toch kon ik hem al overhalen om voor Suriname te kiezen. Hoop hem zo goed mogelijk te kunnen ontwikkelen zodat hij in de toekomst belangrijk kan zijn voor Suriname Spoiler @Daz Ja zeker een hele leuke uitdaging. Daar moet je nog even geduld voor hebben @delichris We zijn heerlijk uit de startblokken geschoten @ElMarcos We zijn zeer sterk bezig idd @Marius Het waren idd veel wedstrijden in korte tijd maar gelukkig hebben wij een brede selectie @Satioz @KayDeManaager @MNie Thnx @Vlonkie @Boyzone @Badmuts @De Raam @Thomassje123 @broabander @John Terry 2.0 @Oerlie @MisterX @Rykjvk1 @Cervantes @Titan @Tim' @19CH98 @Djordison @Tim Windt @FlyD @chrisje1993 @DutchClass22 @reibleetsak @MKLVMOND @Lenstra @Glenn08 @MNie @Daz @Lensherr @MNie @Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 27 april Share Geplaatst 27 april Een mooi debuut hoor. Verliezen van Costa Rica is nog geen schande. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 27 april Share Geplaatst 27 april Een geslaagd debuut en mooi dat je nu al bezig bent met de toekomst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 27 april Share Geplaatst 27 april verliezen van costa rica kan op dit moment gebeuren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 29 april Share Geplaatst 29 april Winnen van Guadeloupe is alvast een mooi begin en zeker achterin lijk je met Suriname best wat keuze te hebben. Mooi dat iemand van zestien wil kiezen voor Suriname. Zeker iemand die je ook goed kent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 29 april Auteur Share Geplaatst 29 april We blijven even in Suriname en omstreken want een paar dagen later hoewel het inmiddels oktober is stonden er nog twee wedstrijden op het programma met het nationale elftal. Een dubbele ontmoeting met El Salvador stond op op het programma. Als eerste speelden wij uit en een paar dagen later stond dan de thuis wedstrijd op het programma. En beide wedstrijden tellen mee voor de Nations League. Weinig verrassingen bij de eerste elf Van te voren wist ik niet echt waar wij ons moesten plaatsen met de tegenstander. In mijn ogen toch wel 1 van de sterkere landen in deze regio maar helemaal zeker was ik niet. Het werd een wedstrijd die beide kanten op kon. Hoewel wij wel de overhand hadden overal. En kwamen dan ook 0-1 door Zeefuik die goed kwam opzetten aan de rechterzijde. Klas zag dit en zijn pass was op het juiste moment gegeven. Zeefuik kwam naar binnen en schiet beheerst binnen. Een mooie start na 13 minuten. Toch is zo'n 0-1 geen score om lekker achterover te leunen en werd het een aantal keren spannend voor het doel van Hahn. De opluchting was dan ook groot toen Jubitana de 0-2 tegen de touwen schoot zo'n 20 minuten voor tijd Vier wedstrijden in weinig dagen dus dan moet je wel eens noodgedwongen roteren maar Becker was weer fit genoeg voor de basis. In eigen huis waren wij een stuk sterker en kregen de gasten in principe voetbal les. Een vroege voorsprong helpt dan altijd. Erazo schoot de bal in eigen doel nadat 't Zand de bal scherp voorgaf. Een mooie start dus. Na een klein halfuurtje verdubbelen we de voorsprong wanneer Goudmijn de bal binnentikt na een korte corner. Gil leek nog wat tegen te doen diep in blessuretijd maar de VAR keurde de treffer af. Met nog ongeveer een kwartier te spelen tikt 't Zand de bal binnen op aangeven van Becker en is de overwinning een feit. Een 4e treffer van ons wordt nog afgekeurd door de Var maar het spel was prima vandaag dus de coach is tevreden. En dan na 4 van de tien? wedstrijden het volgende Gekwalificeerd? Halve finale hoe dan? Hoeven de resterende duels niet gespeeld te worden? En hoezo halve finale als er drie poules zijn waar er de nummers 2 sowieso doorgaan? Eerst maar een kijkje naar de stand Het staat er toch echt net als dat er al ploegen zijn gedegradeerd. Een soort Europese CL indeling maar dan nog vreemder doordat je twee keer hetzelfde land kunt loten? Welkom in de chaos van de 3e wereld voetballanden blijkbaar. Oh en de halve finale bleek de kwartfinale te zijn We krijgen Jamaica voor de kiezen wat in deze regio toch echt wel 1 van de grootmachten is en op FM nog wel eens stunts kan laten zien. Geen gemakkelijke loting dus. Benieuwd hoe ver we nu al zijn. We zullen iig op ons best moeten zijn komende maand. @delichris Ik mag zeker niet klagen en ben tevreden over het spel. Al hoop je natuurlijk zo snel mogelijk resultaat neer te zetten @Marius Zeker een tevreden debuut en aangezien Suriname niet speelbaar is en dit de save uit de Beta is kan ik Suriname niet inladen dus zal vooral afhankelijk zijn van newgens met deels Surinaams bloed dan kan ik ze maar zo snel mogelijk laten kiezen voor ons natuurlijk @Vlonkie Klopt maar blijft niet leuk @ElMarcos Achterin is er zeker wat keuze vooral op de rechtsback. Achterin heb ik ook 3 prima spelers hoewel Denswil wel oud aan het worden is. Ja had niet verwacht dat hij zo snel voor ons zou kiezen. Hopelijk kan ik hem bij Groningen zo goed mogelijk ontwikkelen. Misschien dat @De Raam mij daar nog wat tips over kan geven @Satioz @MNie Thnx @Daz @KayDeManaager @Boyzone @Badmuts @De Raam @Thomassje123 @broabander @John Terry 2.0 @Oerlie @MisterX @Rykjvk1 @Cervantes @Titan @Tim' @19CH98 @Djordison @Tim Windt @FlyD @chrisje1993 @DutchClass22 @reibleetsak @MKLVMOND @Lenstra @Glenn08 @MNie @Daz @Lensherr @MNie @Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 30 april Share Geplaatst 30 april Twee mooie overwinningen geboekt. En heel mooi door naar de kwartfinale. Ik ben zeer benieuwd hoe je het tegen Jamaica gaat doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 30 april Share Geplaatst 30 april Wederom twee goede overwinningen, die je toch maar weer in de tas kunt steken! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 30 april Share Geplaatst 30 april Twee prima overwinningen! Jamaica zal wel andere koek zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 30 april Share Geplaatst 30 april keurige zeges Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 1 mei Auteur Share Geplaatst 1 mei Nadat ik terug was uit Suriname waar het in oktober trouwens een stuk beter uit is te houden dan in ons kille kikkerland moesten we natuurlijk ook gewoon weer voetballen. Vier wedstrijden in de competitie en 1 in de CL stonden er op het programma. Met wedstrijden tegen Ajax , NEC , Cambuur en Twente stond er een leuk schema klaar en in de CL mochten wij aantreden in Kroatïe tegen Rijeka. Ook hier is het beter dan in Nederland rond deze tijd. Voor we aan de competitie wedstrijd tegen Ajax mochten aantreden namen we het in eigen huis nog op tegen KFC Uerdingen om de spelers die geen interlands spelen wedstrijd ritme te blijven opdoen. In eigen huis hadden we weinig problemen met het voormalige Bayer Uerdingen en wonnen dan ook met 5-0. Er komen veel artiesten uit onze hoofdstad zoals Danny de Munck die bekend werd met het nummer Ik voel me zo verdomd alleen. Maar ook de band Drukwerk komt hier vandaan. Die best leuke nummers hebben. En 1 van de meest bekende rappers uit Nederland namelijk Lange Frans heeft ook zijn wiegje in de hoofdstad. En ook Cooldown Cafe vernoemd naar de plaatselijke kroeg zal bij menigeen een belletje doen rinkelen. Rene Froger en wijlen Andre Hazes zijn ook niet de minste namen. Net als Dries Roelvink en Tino Martin en zo kunnen we wel aan de gang blijven. Tijd voor het voetballende gedeelte. De wedstrijd tegen Ajax is trouwens mijn 200e wedstrijd voor de trots van het noorden. Het werd niet zo'n groot feest als in de supercup. Ajax had duidelijk geleerd van die wedstrijd en dat onze achterhoede de beste cijfers konden laten zien zegt dan wel genoeg. Maar dat deden ze met verve en de 0 wisten wij te houden. Wel hadden wij veel en veel meer balbezit en dat leverde uiteindelijk wel de winst op. Een voorzet van Gudmondsson werd goed binnen gekopt door Tesic en zo weten met de minimale score het maximale qua punten te pakken deze wedstrijd. De bekenste artiest uit Nijmegen is waarschijnlijk Frank Boeijen. Rockband Navarone die mee deed aan de voice of holland komt hier ook vandaan. Een andere bekende band is de staat. Stonden zelfs in het voorprogramma van de The Stones. Indigo is een alternatieve band dus zal niet bij iedereen even bekend zijn. Als Groningen fan kan ik natuurlijk niet om Eddie van Halen uit. Gitarist van de band Van Halen en het nummer Jump is elke wedstrijd te horen in de Borg. Uit in de Goffert gaven we nauwelijks wat weg. Niet vreemd dat Seimen de 0 weer wist te houden. Heel veel wisten we ook niet te creëren waardoor het voor de neutrale toeschouwer niet de leukste wedstrijd was, Toch maken we geen fout en gaan met 3 punten terug naar Groningen. Herrera was de grote man met twee treffers. De bekendste artiest uit Leeuwarden is waarschijnlijk de band Twarres. Al komt de zangeres officieel uit een klein dorpje uit de gemeente Leeuwarden. De oorspronkelijke zanger komt uit Dokkum maar de huidige zanger is wel weer geboren in de Friese hoofdstad. Echt veel artiesten kon ik niet vinden maar tegenwoordig mogen we Wilfred Genee ook als zanger kwalificeren. Of dat Leeuwarden goed doet is een tweede maar goed. In deze mini versie van de Noordelijke Derby hadden de Friezen weinig in te brengen en mochten ze uiteindelijk zeer blij zijn met de maar 2-0 nederlaag. Het was wederom Tesic die raak wist te koppen ditmaal na 28 minuten en op aangeven van Larsen die een keer in de basis mocht starten. Vlak voor rust krijgt Tillman de bal aangespeeld van Hiddink en met mooie lichaamsschijnsbeweging stuurt hij zijn tegenstander het bos in en rond koeltjes af. Op verplaatsing naar Rijeka helaas nog altijd niet in het iconische Kantrida of het eventuele nieuwe Kantrida maar in het "tijdelijke"Rujevica. Dat is wel jammer hoor hoewel het zeer kon spoken in het Kantrida dus voor ons kan het wel een voordeel zijn. Maar als je spreekt over een geweldig gelegen stadion is het wel zeer jammer. Heb ook nog altijd spijt dat ik naar de stad ben gegaan toen ik in Istrië was. Op het tijdelijke veld hadden we geen kind aan de thuisclub en wisten we de drie punten mee te nemen hoewel de score minimaal was. Een vroege treffer van Mijatovic in de 8e minuut op aangeven van van den Boomen was voldoende voor de winst Enschede.... Wisten jullie dat Jennifer Druiventak er vandaan komt? Nee ik ook niet tot vanavond. Ook de naam Gin Dutch haar artiestennaam zei mij niets. Ernst Daniel Smid wel en is misschien wel Neerlands bekenste opera zanger. En daarmee houd het volgens mij ook wel mee op. Het was wederom geen al te beste wedstrijd vrij saai eigenlijk maar we wisten wel weer te winnen. Mijatovic schiet raak op aangeven van Herrera. Een nieuw record werd gezet. We speelden daarna nog een oefenwedstrijd tegen Vorwärts Nordhorn aangezien er weer een interland periode aan zat te komen. Ook deze wisten te winnen wat natuurlijk geen verrassing is. Met alleen maar overwinningen en geen enkele tegentreffer mogen we absoluut niet klagen over deze maand en staan daardoor nog altijd zonder puntverlies bovenaan. Gevolgd door de ploegen die je normaal daar mag vinden. Helmond doet het voorlopig gewoon weer erg goed. Vrij verrassend wel net als de lage klassering van de Enscheders. Die moeten wederom vrezen voor een seizoen in de KKD als er niet snel verandering komt. Ook in de Champions League gaat het vooralsnog zeer voortvarend. Met ook hier de maximale score. In de beker weten we nu ook wie de tegenstander is. Een tegenstander die we niet zullen onderschatten aangezien we hier vorig seizoen penalty's nodig hadden. Ook heeft het bestuurd ingestemd om weer te investeren in de jeugd. Behalve dat de jeugdwerving meer geld krijgt gaat ook het jeugdcomplex op de schop. Goed nieuws dus in deze heerlijke maand. @delichris Jamaica zal vast een pittige worden maar kijk er naar uit @ElMarcos Precies , het is even uitvogelen waar we ongeveer staan in dit deelnemersveld en dan is elke overwinning een fijne @Marius Een van de meest lastige in deze contreien zeker in fm @Vlonkie Zekers @Satioz thnx @MNie @De Raam @Daz @KayDeManaager @Boyzone @Badmuts @De Raam @Thomassje123 @broabander @John Terry 2.0 @Oerlie @MisterX @Rykjvk1 @Cervantes @Titan @Tim' @19CH98 @Djordison @Tim Windt @FlyD @chrisje1993 @DutchClass22 @reibleetsak @MKLVMOND @Lenstra @Glenn08 @MNie @Daz @Lensherr @MNie @Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 2 mei Share Geplaatst 2 mei Wat een heerlijke maand zeg. Bovenaan in de Eredivisie waar je nu al een aardige voorsprong hebt en in de CL sta je gewoon op 100%. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 2 mei Share Geplaatst 2 mei Wederom een sterke maand qua resultaten. Ook zie ik wat oefenwedstrijden. Waarschijnlijk om de spelers fit te houden die minder minuten maken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 2 mei Share Geplaatst 2 mei De verdediging stond wel op scherp afgelopen periode zeg! Indrukwekkend om steeds de 0 te kunnen houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 2 mei Share Geplaatst 2 mei Gaat heerlijk bij de trots van het noorden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 3 mei Share Geplaatst 3 mei Moest twee keer knipperen met de oogjes, maar het staat er echt. 0 tegendoelpunten, wat een succesverhaal! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten