Lensherr Geplaatst 11 december 2023 Share Geplaatst 11 december 2023 Niet het gewenste resultaat, maar in een groep met de finalist en Fluminense kan ik hier wel mee leven. Wel zuur dat Flamengo niet met volle sterkte de laatste pot tegen Fluminense speelde. Anders waren we nog 2de geweest. Nu maar de Copa Sudamericana proberen te winnen. Ik denk wel dat we daar kanshebber zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 11 december 2023 Share Geplaatst 11 december 2023 Je zou toch altijd The Strongest bovenaan de poule verwachten... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 11 december 2023 Share Geplaatst 11 december 2023 3 minuten geleden zei De Raam: Je zou toch altijd The Strongest bovenaan de poule verwachten... Hoe gaat het bij uw save in Zuid-Amerika? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 december 2023 Share Geplaatst 11 december 2023 Baal hier goed van Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 11 december 2023 Share Geplaatst 11 december 2023 2 minuten geleden zei Lensherr: Hoe gaat het bij uw save in Zuid-Amerika? Loopt nog niet zo heel hard, ik speel deze save anders dan ik gewend ben. Ik focus meer op de details en ben veel met tactiek en analyses bezig voor mijn novelle. Ik heb de eerste competitieve maand erop zitten en heb daarover in ieder geval niets te klagen. In onze eerste wedstrijd hebben we gewonnen van Flamengo in de strijd om de Zuid-Amerikaanse Supercup en dat hebben we in Brazilië af kunnen maken dus de eerste prijs staat alvast bijgeschreven. In de competitie alles gewonnen, waaronder Barcelona, dat misschien wel de grootste titelkandidaat is in Ecuador. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 11 december 2023 Share Geplaatst 11 december 2023 Dat gaat toch lekker @De Raam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 11 december 2023 Share Geplaatst 11 december 2023 4 uur geleden zei MarcFR: Heeft iemand enig idee hoe ik de gezichten van de spelers te zien krijg bij m'n opstelling in combinatie met de base skin? Gelukt. Mocht iemand via het zoekscherm op mijn reactie komen. Oplossing is hier: https://community.sigames.com/forums/topic/537942-faces-on-tactics-pitch/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 december 2023 Share Geplaatst 11 december 2023 @Glenn08 hoe gaat het met je Fc Versaille of zoiets dergelijks? Speelt gij al CL voetbal? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 11 december 2023 Share Geplaatst 11 december 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 11 december 2023 Share Geplaatst 11 december 2023 (bewerkt) Watford echt een domme ploeg! Eerst doen ze moeilijk over Asprilla. Na een reeks boden waar ik geergerd raak en probeerde hun doorverkoopclausule uit te sluiten, bied ik 14.5 miljoen (met een gratis uitleenbeurt voor de rest v/h seizoen) en ze weigeren. Ik wacht twee weken, bied 10.5 miljoen. Ze reageren opnieuw net zoals een vorige keer dat ze erover moeten nadenken... En dan accepteren ze. En nu is er zelfs geen uitleenbeurt in de optie... . 11 december 2023 bewerkt door Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 december 2023 Share Geplaatst 11 december 2023 6 minuten geleden zei Thomassje123: Geweldig!! Top 3 halen en je kan FM22 eindelijk inruillen voor FM 24 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 11 december 2023 Share Geplaatst 11 december 2023 43 minuten geleden zei Kyrill: Geweldig!! Top 3 halen en je kan FM22 eindelijk inruillen voor FM 24 Nee joh, 1e plaats en niets anders. Ik zal en moet @Titan van de troon stoten Also, als dit lukt kan ik wel stellen dat ik FM heb gewonnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rob1981 Geplaatst 11 december 2023 Share Geplaatst 11 december 2023 1 hour ago, Thomassje123 said: Nee joh, 1e plaats en niets anders. Ik zal en moet @Titan van de troon stoten Also, als dit lukt kan ik wel stellen dat ik FM heb gewonnen En dan meteen daarna doorstoten met het land San Marino of is dat geen optie? Wel erg vet dat je al zover bent nu! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 11 december 2023 Share Geplaatst 11 december 2023 1 minuut geleden zei Rob1981: En dan meteen daarna doorstoten met het land San Marino of is dat geen optie? Wel erg vet dat je al zover bent nu! Dan ga ik met FM 24 een save doen in Malta met club en land In Malta kan ik naturaliseren, dat maakt het net iets interessanter om bondscoach te zijn. Bij San Marino zijn de mogelijkheden te beperkt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 11 december 2023 Share Geplaatst 11 december 2023 1 uur geleden zei Thomassje123: Nee joh, 1e plaats en niets anders. Ik zal en moet @Titan van de troon stoten Also, als dit lukt kan ik wel stellen dat ik FM heb gewonnen Lekker man! Ben wel benieuwd hoeveel uren er in die save zitten Ik heb zwaar respect voor hoe lang je dit al vol weet te houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 11 december 2023 Share Geplaatst 11 december 2023 (bewerkt) 26 minuten geleden zei De Raam: Lekker man! Ben wel benieuwd hoeveel uren er in die save zitten Ik heb zwaar respect voor hoe lang je dit al vol weet te houden. Uren is wat lastig want ik heb het spel altijd op de achtergrond aan staan, ook als ik met andere dingen bezig ben op mijn laptop. Zaterdag 18 maart is deze game aangemaakt. Even berekend. Dat is 268 dagen. In die dagen heb ik 48 seizoenen gespeeld. Dat is 5,58 dagen per seizoen. Ene dag veel minder dan de andere natuurlijk. En de instant result knop helpt ook mee Heb ook een vrij snelle laptop voor het spel, dat helpt wel mee. 2 weken geleden nog 1 gekocht met 32G werkgeheugen, FM is nu rete snel. Ideaal om het een beetje te speedrunnen 11 december 2023 bewerkt door Thomassje123 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 11 december 2023 Share Geplaatst 11 december 2023 Heb ik het, of heb ik echt extreem veel blessures dit seizoen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 11 december 2023 Share Geplaatst 11 december 2023 15 minuten geleden zei joostmakaay: Heb ik het, of heb ik echt extreem veel blessures dit seizoen? Volgens mij ligt het gemiddelde totale aantal rond 70 per seizoen, je ligt dus op koers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 11 december 2023 Share Geplaatst 11 december 2023 (bewerkt) Ik heb medelijden met mijn spits. Vorig jaar scoorde hij er gemiddeld bijna 2 per wedstrijd, maar toch was hij maar 6 keer MvW. Dan maakt hij zijn Europees debuut dit seizoen met meteen een hattrick én 2 assists én krijgt een 10,0 als cijfers en nog steeds is hij niet de MvW 11 december 2023 bewerkt door MisterX Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 11 december 2023 Share Geplaatst 11 december 2023 Wie zit er wat verder in de game (2026 of later) en heeft een future screen van Karim Konate? Heb hem als een vervanger voor Icardi gehaald, maar ben er nog niet kapot van. Afhankelijk daarvan wil ik in hem investeren of verkopen bij een leuke bod Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monty Geplaatst 11 december 2023 Share Geplaatst 11 december 2023 4 minuten geleden zei Acquafresca: Wie zit er wat verder in de game (2026 of later) en heeft een future screen van Karim Konate? Heb hem als een vervanger voor Icardi gehaald, maar ben er nog niet kapot van. Afhankelijk daarvan wil ik in hem investeren of verkopen bij een leuke bod Ga m even scouten voor je, geef me paar min. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 11 december 2023 Share Geplaatst 11 december 2023 9 minuten geleden zei Acquafresca: Wie zit er wat verder in de game (2026 of later) en heeft een future screen van Karim Konate? Heb hem als een vervanger voor Icardi gehaald, maar ben er nog niet kapot van. Afhankelijk daarvan wil ik in hem investeren of verkopen bij een leuke bod Seizoen 4 (21,5 miljoen gehaald): Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 11 december 2023 Share Geplaatst 11 december 2023 Nieuwe tactiek nog wat finetunen maar eindelijk weer doelpuntjes. Tevens gewoon al 20 potjes alles gewonnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 11 december 2023 Share Geplaatst 11 december 2023 Donny van de Beek scoort tegen zijn ex-ploeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 11 december 2023 Share Geplaatst 11 december 2023 Leuke start van het seizoen zo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten