Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

8 minuten geleden zei Kyrill:

Niet naar jouw persoonlijk maatje... 

Maar als je echt wekelijks 2x Arsenal live kijkt, zou je weten Xhaka laatste 2-,2,5 seizoenen super goed deed bij Arsenal :checkit::cheer:

Die bagger /slechte periode van hem was vooral onder Emery in 2018-2019 voordat Arteta het overnam. Arteta wou Granit zelfs naar City halen, toen ie daar assistent was bij Pep. Iig laatste 2 seizoenen was Xhaka erg goed bezig bij Arsenal, fans vonden het jammer dat hij naar Leverkusen ging, heeft ons wel bijna 30 miljoen opgeleverd. 

Oh ik weet zeker dat Xhaka een zeer gewaardeerde kracht was de afgelopen twee seizoenen hoor. Kon ook erg van m genieten, maar een clubicoon... :D Persoonlijke smaak denk ik ja, waar overigens helemaal niets mis mee is he :classic_love:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Monty:

Oh ik weet zeker dat Xhaka een zeer gewaardeerde kracht was de afgelopen twee seizoenen hoor. Kon ook erg van m genieten, maar een clubicoon...  Persoonlijke smaak denk ik ja, waar overigens helemaal niets mis mee is he 

(y) :cheer:

Duidelijk, misschien was club icoon wat overdreven dan.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

52 minuten geleden zei Kyrill:

Heb ik ook al gedaan maatje, thnx amigo!! Ik had Lorran gehaald bv, en via loan deal met winst doorverkocht aan Lazio.

Ik ben nu vooral bezig met Engelse newgens van 17-19 jaar te kopen, en ik heb een club icoon teruggekocht gratis met 35 jarige Granit Xhaka.

Engelse spelers zijn duuuuuuur

Link naar opmerking
Deel via andere websites

27 minuten geleden zei Arezo:

Engelse spelers zijn duuuuuuur

Alles is duur, vooral in echte leven ;c:classic_sad:

Ik heb een blik aan spelers gekocht. Ga zometeen novelle post plaatsen, erna zou ik ze hier of in transfer topic posten , met tagje naar jou erbij! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog 6 potjes, en sta op playoff plek😂kan ook nog 10de worden uit mijn hoofd maar dat zou al top zijn.

Hopelijk promoveer ik niet, aankomend jaar juist mooie jeugdlichting die ik dan veel kan laten spelen. 
In de zomer wel wat investeren in spelers(kopen) en niet alleen maar gratis/huurspelers halen. 

Qua trainers en faciliteiten ook langzaam stapjes aan het maken. Komt goed, op naar een nieuw seizoen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Rrrood:

Start van het 2e seizoen en ik ben erg tevreden met de ontwikkeling van de faciliteiten. Stadion wordt nog uitgebreid en de jeugd faciliteiten worden nog verbeterd :)

90429fad1b16cb087bac3e95d8f9c2c0.png

247e684051d591dac6827b1898e96f30.png

Tweede seizoen pas? Ik dacht dat je al stuk verder was, of ben je opnieuw begonnen? Wel lekker bezig :< 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Monty:

Tweede seizoen pas? Ik dacht dat je al stuk verder was, of ben je opnieuw begonnen? Wel lekker bezig :< 

Ja 2e seizoen pas. Ik kan niet zoveel spelen en als ik FM tijd heb, speel ik niet altijd mn save. Soms test ik iets uit of zoek ik iets uit voor iemand, ik kan rustig een hele avond bezig zijn met newgens scouten en geen dag voorwaarts gaan in het spel, of alle doelpunten van het seizoen nog eens bekijken of er een doelpunt vd maand in zit :classic_biggrin:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jorrel Hato treedt in de voetsporen van oa Marc Overmars, Dennis Bergkamp en Jurrien Timber :classic_love:

Ik ga zkr met 5 mans defensie spelen en 3 cv's, dan is en kan ik NU al Hato als 5 ster Wide Centre Back opstellen _O_

73 miljoen maar konden het ons ruimschoots veroorloven.

20231208221538_1.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 7-12-2023 om 08:41 zei Thierryvane:

Poeh, wilde na Vitesse misschien met Venezia gaan beginnen. Vorig jaar Italië geskipt. Alleen maar 1/2 nieuwe Argentijntjes inschrijven is wel zuur. :cab: 

Vorige editie een geweldige (en m’n langste) save ooit mee gehad. Ik speel niet veel (niet zo veel als ik zou willen), maar ben toch aan zes seizoenen gekomen. Maldini, Papetti en Ellertsson waren er vanaf het begin bij! Zeker een aanrader!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

48 minuten geleden zei Pascal...:

Heren, weet iemand hoe je de vastberadenheid van een speler kan verhogen?

Is dit nog mogelijk? Ik probeer het via Mentorschap, maar daar komt geen verandering te zien.

In de beta was het te makkelijk en hebben ze dat weer aangepast. Het is nog steeds mogelijk, maar een stuk trager dan in de beta. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites