Monty Geplaatst 8 december 2023 Share Geplaatst 8 december 2023 8 minuten geleden zei Kyrill: Niet naar jouw persoonlijk maatje... Maar als je echt wekelijks 2x Arsenal live kijkt, zou je weten Xhaka laatste 2-,2,5 seizoenen super goed deed bij Arsenal Die bagger /slechte periode van hem was vooral onder Emery in 2018-2019 voordat Arteta het overnam. Arteta wou Granit zelfs naar City halen, toen ie daar assistent was bij Pep. Iig laatste 2 seizoenen was Xhaka erg goed bezig bij Arsenal, fans vonden het jammer dat hij naar Leverkusen ging, heeft ons wel bijna 30 miljoen opgeleverd. Oh ik weet zeker dat Xhaka een zeer gewaardeerde kracht was de afgelopen twee seizoenen hoor. Kon ook erg van m genieten, maar een clubicoon... Persoonlijke smaak denk ik ja, waar overigens helemaal niets mis mee is he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 december 2023 Share Geplaatst 8 december 2023 13 minuten geleden zei Monty: Oh ik weet zeker dat Xhaka een zeer gewaardeerde kracht was de afgelopen twee seizoenen hoor. Kon ook erg van m genieten, maar een clubicoon... Persoonlijke smaak denk ik ja, waar overigens helemaal niets mis mee is he Duidelijk, misschien was club icoon wat overdreven dan..... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monty Geplaatst 8 december 2023 Share Geplaatst 8 december 2023 Lesje efficientie ook weer gehad. Daar gaat het kampioenschap. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 8 december 2023 Share Geplaatst 8 december 2023 52 minuten geleden zei Kyrill: Heb ik ook al gedaan maatje, thnx amigo!! Ik had Lorran gehaald bv, en via loan deal met winst doorverkocht aan Lazio. Ik ben nu vooral bezig met Engelse newgens van 17-19 jaar te kopen, en ik heb een club icoon teruggekocht gratis met 35 jarige Granit Xhaka. Engelse spelers zijn duuuuuuur Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 december 2023 Share Geplaatst 8 december 2023 27 minuten geleden zei Arezo: Engelse spelers zijn duuuuuuur Alles is duur, vooral in echte leven Ik heb een blik aan spelers gekocht. Ga zometeen novelle post plaatsen, erna zou ik ze hier of in transfer topic posten , met tagje naar jou erbij! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 8 december 2023 Share Geplaatst 8 december 2023 Nog 6 potjes, en sta op playoff plek😂kan ook nog 10de worden uit mijn hoofd maar dat zou al top zijn. Hopelijk promoveer ik niet, aankomend jaar juist mooie jeugdlichting die ik dan veel kan laten spelen. In de zomer wel wat investeren in spelers(kopen) en niet alleen maar gratis/huurspelers halen. Qua trainers en faciliteiten ook langzaam stapjes aan het maken. Komt goed, op naar een nieuw seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
larrie Geplaatst 8 december 2023 Share Geplaatst 8 december 2023 (bewerkt) Even een vraagje? Een Trequirista (in het Engels) welke rol is dat dan in het Nederlands? Is dat dan een “nummer 10” ? Heb het uiteindelijk gevonden. 8 december 2023 bewerkt door larrie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 8 december 2023 Share Geplaatst 8 december 2023 Start van het 2e seizoen en ik ben erg tevreden met de ontwikkeling van de faciliteiten. Stadion wordt nog uitgebreid en de jeugd faciliteiten worden nog verbeterd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monty Geplaatst 8 december 2023 Share Geplaatst 8 december 2023 1 minuut geleden zei larrie: Even een vraagje? Een Trequirista (in het Engels) welke rol is dat dan in het Nederlands? Is dat dan een “nummer 10” ? Yes, dat klopt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monty Geplaatst 8 december 2023 Share Geplaatst 8 december 2023 Zojuist zei Rrrood: Start van het 2e seizoen en ik ben erg tevreden met de ontwikkeling van de faciliteiten. Stadion wordt nog uitgebreid en de jeugd faciliteiten worden nog verbeterd Tweede seizoen pas? Ik dacht dat je al stuk verder was, of ben je opnieuw begonnen? Wel lekker bezig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 8 december 2023 Share Geplaatst 8 december 2023 3 minuten geleden zei Monty: Tweede seizoen pas? Ik dacht dat je al stuk verder was, of ben je opnieuw begonnen? Wel lekker bezig Ja 2e seizoen pas. Ik kan niet zoveel spelen en als ik FM tijd heb, speel ik niet altijd mn save. Soms test ik iets uit of zoek ik iets uit voor iemand, ik kan rustig een hele avond bezig zijn met newgens scouten en geen dag voorwaarts gaan in het spel, of alle doelpunten van het seizoen nog eens bekijken of er een doelpunt vd maand in zit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 8 december 2023 Share Geplaatst 8 december 2023 Chelsea > Real Madrid > Al Hilal > Vitesse. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Superboeren Geplaatst 8 december 2023 Share Geplaatst 8 december 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 8 december 2023 Share Geplaatst 8 december 2023 Jammer dat ik geen geld meer voor Kudus krijg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monty Geplaatst 8 december 2023 Share Geplaatst 8 december 2023 Auf wiedersehen Leverkusen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Superboeren Geplaatst 8 december 2023 Share Geplaatst 8 december 2023 Seizoen 2. De Dubbel gepakt. Ongekend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 december 2023 Share Geplaatst 8 december 2023 Jorrel Hato treedt in de voetsporen van oa Marc Overmars, Dennis Bergkamp en Jurrien Timber Ik ga zkr met 5 mans defensie spelen en 3 cv's, dan is en kan ik NU al Hato als 5 ster Wide Centre Back opstellen 73 miljoen maar konden het ons ruimschoots veroorloven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SantiagoMunez Geplaatst 8 december 2023 Share Geplaatst 8 december 2023 Op 7-12-2023 om 08:41 zei Thierryvane: Poeh, wilde na Vitesse misschien met Venezia gaan beginnen. Vorig jaar Italië geskipt. Alleen maar 1/2 nieuwe Argentijntjes inschrijven is wel zuur. Vorige editie een geweldige (en m’n langste) save ooit mee gehad. Ik speel niet veel (niet zo veel als ik zou willen), maar ben toch aan zes seizoenen gekomen. Maldini, Papetti en Ellertsson waren er vanaf het begin bij! Zeker een aanrader! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 9 december 2023 Share Geplaatst 9 december 2023 Twee van m'n eigen jeugdspelers hebben hun debuut gemaakt voor Oranje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 9 december 2023 Share Geplaatst 9 december 2023 Dat kwam vast uit onverwachte Hoek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeff_J Geplaatst 9 december 2023 Share Geplaatst 9 december 2023 Na jaren FM21 gespeeld te hebben met Dulwich Hamlet en alles veelvoudig gewonnen te hebben, toch maar overgestapt naar FM24 en om niet weer helemaal onderaan te beginnen met Luton Town begonnen. Prima begin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 december 2023 Share Geplaatst 9 december 2023 Prima resultaat, zij hebben de punten nu al veel harder nodig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pascal... Geplaatst 9 december 2023 Share Geplaatst 9 december 2023 Heren, weet iemand hoe je de vastberadenheid van een speler kan verhogen? Is dit nog mogelijk? Ik probeer het via Mentorschap, maar daar komt geen verandering te zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 9 december 2023 Share Geplaatst 9 december 2023 48 minuten geleden zei Pascal...: Heren, weet iemand hoe je de vastberadenheid van een speler kan verhogen? Is dit nog mogelijk? Ik probeer het via Mentorschap, maar daar komt geen verandering te zien. In de beta was het te makkelijk en hebben ze dat weer aangepast. Het is nog steeds mogelijk, maar een stuk trager dan in de beta. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 december 2023 Share Geplaatst 9 december 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten