Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

4 uur geleden zei ElPrincipito:

Dat klinkt ingewikkeld. Kan ik dat ergens terugvinden op het forum? Bedankt in ieder geval! 

Ik heb een xml file voor je er bij gedaan. Je moet deze even bewerken met een teksteditor (Mac)  of kladblok (Windows) om jouw gegevens te veranderen. "ElPrincipito"  verander je in de naam van je foto. Het id r-2002066364 verander je in je eigen id welke je terug kan vinden in het spel wanneer je jouw managerprofiel pagina opent. 

De xml file en je foto stop je in een map die je een willekeurige naam geeft en plaats in je graphics map. 

config.xml

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Niejo101:

ff een snel vraagje. ik worstel met de shouts tijdens een wedstrijd. wat roep ik tegen een team dat vertrouwen mist, wel 2-0 voor is komen te staan, maar een kwartier voor tijd de 2-1 incasseert? ik zie het zo gebeuren dat we het nog weggeven en mijn ervaring met shouts is dat ik altijd de verkeerde optie kies, met slechtere moraal tot gevolg... heb de wedstrijd gepauzeerd, dus de eerste met een goede suggestie ga ik proberen ;) 

calm down

Link naar opmerking
Deel via andere websites

55 minuten geleden zei Copywriter:

Ik heb een xml file voor je er bij gedaan. Je moet deze even bewerken met een teksteditor (Mac)  of kladblok (Windows) om jouw gegevens te veranderen. "ElPrincipito"  verander je in de naam van je foto. Het id r-2002066364 verander je in je eigen id welke je terug kan vinden in het spel wanneer je jouw managerprofiel pagina opent. 

De xml file en je foto stop je in een map die je een willekeurige naam geeft en plaats in je graphics map. 

config.xml 659 B · 0 downloads

Gelukt! Ontzettende eindbaas. Dan kan ik ook faces maken voor spelers - nice. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

52 minuten geleden zei MisterX:

Ik hoorde dat er een grote patch was. Geen idee met wat, nog niet gekeken. 

Heeft de patch invloed op de tactieken? Wordt er eindelijk eens minder gescoord door de player vanuit corners? 

Ja, mijn tactiek werkt iets minder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Thierryvane:

Vitesse begin seizoen 3. Normaal staat Van Ginkel op de plek van El Arouch, maar het oudje is nogal blessuregevoelig.

Schermafbeelding2023-12-01202109.thumb.png.7f816da9897abef25cc0371009ba407a.png

Leuk team Thierry. Geen vreemdelingenlegioen zoals vaker hier.

Hier bod van Psg op Torreira van 36 miljoen in de eerste winterstop. Wil een Turk halen, maar niet echt goedkope opties zo snel. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei glennix:

Pff, voor het 3de jaar op rij een zwaar negatief TB terwijl de financiën gewoon goed zijn. Zo is het moeilijk om door te groeien.

ac37ca25e28a91ff12c760cfc33be796.png

9761e8ce4ecb6bb9cea487ffead6bbda.png

Ben je er al achter wat hier de reden voor is? Ik heb het probleem hier met ÖIS ook (-500k, maar dat is voor zo'n club ijzig veel geld) maar heb geen idee waar het vandaan komt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites