Kyrill Geplaatst 1 december 2023 Share Geplaatst 1 december 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 1 december 2023 Share Geplaatst 1 december 2023 4 uur geleden zei ElPrincipito: Dat klinkt ingewikkeld. Kan ik dat ergens terugvinden op het forum? Bedankt in ieder geval! Ik heb een xml file voor je er bij gedaan. Je moet deze even bewerken met een teksteditor (Mac) of kladblok (Windows) om jouw gegevens te veranderen. "ElPrincipito" verander je in de naam van je foto. Het id r-2002066364 verander je in je eigen id welke je terug kan vinden in het spel wanneer je jouw managerprofiel pagina opent. De xml file en je foto stop je in een map die je een willekeurige naam geeft en plaats in je graphics map. config.xml Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 1 december 2023 Share Geplaatst 1 december 2023 Pfff door die update moest ik dus bij alle newgens "r-" voor het nummertje zetten, omdat ze dat aangepast hebben. Leuke update haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 1 december 2023 Share Geplaatst 1 december 2023 1 minuut geleden zei MNie: Pfff door die update moest ik dus bij alle newgens "r-" voor het nummertje zetten, omdat ze dat aangepast hebben. Leuke update haha Je had ook alleen een r in de config file kunnen zetten bij het id Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 1 december 2023 Share Geplaatst 1 december 2023 54 minuten geleden zei De Raam: Is het geld dubbel en dwars waard! Ik krijg inmiddels in seizoen 5 biedingen boven de 100M. Als wat speel jij 'm? Hij is - volgens mij - aanvallend op zijn best. Maar heb hem liever als 'Spelmaker voor de defensie (On)'. Op 10 heb ik Ünüvar al lopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 1 december 2023 Share Geplaatst 1 december 2023 5 uur geleden zei Niejo101: ff een snel vraagje. ik worstel met de shouts tijdens een wedstrijd. wat roep ik tegen een team dat vertrouwen mist, wel 2-0 voor is komen te staan, maar een kwartier voor tijd de 2-1 incasseert? ik zie het zo gebeuren dat we het nog weggeven en mijn ervaring met shouts is dat ik altijd de verkeerde optie kies, met slechtere moraal tot gevolg... heb de wedstrijd gepauzeerd, dus de eerste met een goede suggestie ga ik proberen calm down Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 1 december 2023 Share Geplaatst 1 december 2023 29 minuten geleden zei Thierryvane: Als wat speel jij 'm? Hij is - volgens mij - aanvallend op zijn best. Maar heb hem liever als 'Spelmaker voor de defensie (On)'. Op 10 heb ik Ünüvar al lopen. Bij mij speelt hij doorgaans als CM(a), SS of W(s) + naar binnen dribbelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 1 december 2023 Share Geplaatst 1 december 2023 55 minuten geleden zei Copywriter: Ik heb een xml file voor je er bij gedaan. Je moet deze even bewerken met een teksteditor (Mac) of kladblok (Windows) om jouw gegevens te veranderen. "ElPrincipito" verander je in de naam van je foto. Het id r-2002066364 verander je in je eigen id welke je terug kan vinden in het spel wanneer je jouw managerprofiel pagina opent. De xml file en je foto stop je in een map die je een willekeurige naam geeft en plaats in je graphics map. config.xml 659 B · 0 downloads Gelukt! Ontzettende eindbaas. Dan kan ik ook faces maken voor spelers - nice. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 1 december 2023 Share Geplaatst 1 december 2023 heel tevreden over de eerste seizoenshelft, ook in de CL staan we er goed voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 1 december 2023 Share Geplaatst 1 december 2023 Ik hoorde dat er een grote patch was. Geen idee met wat, nog niet gekeken. Heeft de patch invloed op de tactieken? Wordt er eindelijk eens minder gescoord door de player vanuit corners? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monty Geplaatst 1 december 2023 Share Geplaatst 1 december 2023 Sir Alex Ferguson Challenge here we go. Met West Ham natuurlijk geweldig geluk gehad Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 1 december 2023 Share Geplaatst 1 december 2023 Debuut in de Champions League met Brighton. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 1 december 2023 Share Geplaatst 1 december 2023 52 minuten geleden zei MisterX: Ik hoorde dat er een grote patch was. Geen idee met wat, nog niet gekeken. Heeft de patch invloed op de tactieken? Wordt er eindelijk eens minder gescoord door de player vanuit corners? Ja, mijn tactiek werkt iets minder Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monty Geplaatst 1 december 2023 Share Geplaatst 1 december 2023 Het lek is boven! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 1 december 2023 Share Geplaatst 1 december 2023 15 minuten geleden zei Oerlie: Ja, mijn tactiek werkt iets minder Die van mij ook maar heb hem al getweaked. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 1 december 2023 Share Geplaatst 1 december 2023 Altijd lekker. erehaagje van de aartsrivaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 december 2023 Share Geplaatst 1 december 2023 1 uur geleden zei Monty: Het lek is boven! Lekker maatje, alleen waarom Edson als CM ipv DM invaller, als ik vragen mag? @La Pulga lekker bezig pik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 1 december 2023 Share Geplaatst 1 december 2023 toch wel boven verwachting in ons eerste CL seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 1 december 2023 Share Geplaatst 1 december 2023 Hier doe je het voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 1 december 2023 Share Geplaatst 1 december 2023 Vitesse begin seizoen 3. Normaal staat Van Ginkel op de plek van El Arouch, maar het oudje is nogal blessuregevoelig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Matthias. Geplaatst 1 december 2023 Share Geplaatst 1 december 2023 Leuk oefenpotje in de Franse beker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 1 december 2023 Share Geplaatst 1 december 2023 1 uur geleden zei Thierryvane: Vitesse begin seizoen 3. Normaal staat Van Ginkel op de plek van El Arouch, maar het oudje is nogal blessuregevoelig. Leuk team Thierry. Geen vreemdelingenlegioen zoals vaker hier. Hier bod van Psg op Torreira van 36 miljoen in de eerste winterstop. Wil een Turk halen, maar niet echt goedkope opties zo snel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 1 december 2023 Share Geplaatst 1 december 2023 Pff, voor het 3de jaar op rij een zwaar negatief TB terwijl de financiën gewoon goed zijn. Zo is het moeilijk om door te groeien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 1 december 2023 Share Geplaatst 1 december 2023 6 minuten geleden zei glennix: Pff, voor het 3de jaar op rij een zwaar negatief TB terwijl de financiën gewoon goed zijn. Zo is het moeilijk om door te groeien. Ben je er al achter wat hier de reden voor is? Ik heb het probleem hier met ÖIS ook (-500k, maar dat is voor zo'n club ijzig veel geld) maar heb geen idee waar het vandaan komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 1 december 2023 Share Geplaatst 1 december 2023 Voor m'n gevoel zitten er sowieso wat bugs in m.b.t. de financien, speel met Schalke, en van de een op de andere dag is m'n lening van 300 miljoen ingelost. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten