Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Elsjorro1990:

Moet zeggen dat me dat opzich nog redelijk meevalt. Blessures zijn vaak wel direct serieus, gebroken onderbeen a 7 maand afwezig, dat soort werk.

Wat ik wel nu al in meerdere games ( zeg maar alle, 3 tot nu toe) mee maak, is dat de concurrentie na de winterstop ineenstort. Met Brentford al paar seizoenen mee gemaakt met city, die een hele seizoenshelft ongeslagen blijven om dan daarna direct een punt of 10-15 te laten liggen in 8 wedstrijden. Idem nu weer met porto: ongeslagen seizoenshelft en na de winterstop verliezen ze er 5 op rij. 

Dit komt doordat de AI slecht wisselt en niet rouleert, bekend probleem en wordt vermoedelijk in de volgende update (begin december) gepatched. Althans, dat is de bedoeling.

bewerkt door De Raam
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe zit het met knvb beker.  Ik zit met FC Groningen in de finale van de knvb beker tegen Feyenoord.  Ben via een makkelijke loting ( amateur clubs, kkd en degradatie kandidaten door naar de finale gegaan).    Alleen vraag ik me af, Feyenoord staat nu 3e mochten ze CL ticket gaan krijgen. en ze de beker winnen krijg ik dan als nummer 2 van de beker ticket voor Europese voetbal? Of krijgt een andere club uit de eredivisie die ticket

bewerkt door MKLVMOND
Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei MKLVMOND:

Hoe zit het met knvb beker.  Ik zit met FC Groningen in de finale van de knvb beker tegen Feyenoord.  Ben via een makkelijke loting ( amateur clubs, kkd en degradatie kandidaten door naar de finale gegaan).    Alleen vraag ik me af, Feyenoord staat nu 3e mochten ze CL ticket gaan krijgen. en ze de beker winnen krijg ik dan als nummer 2 van de beker ticket voor Europese voetbal? Of krijgt een andere club uit de eredivisie die ticket

Die Europese plek gaat naar de competitie, niet naar nummer 2 van de beker

Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minuten geleden zei MKLVMOND:

Ik kan het echt niet laten bij het zien van je avatar:

Valthermondjes benn strontjes. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Finale van de Conference League, halve finale van de beker. Zo dichtbij het winnen van een grote prijs, maar nog net niet goed genoeg. Gelukkig wisten we de play-offs wel weer te winnen, dus kunnen we het volgend jaar nog eens proberen in de Conference League :D

image.thumb.png.c7d9738b8da28e55165ed337c9cee377.png

Dit schema was ook echt moordend :cab: Play-offs spelen voor Europees voetbal in combinatie met een Europese finale zorgt toch voor een bijzonder schema ;c

image.thumb.png.67f8baee1b231b805336170d66c05407.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jaarlijkse game met Southend United, national league begonnen. 
vorig jaar tot Championship gebracht,  benieuwd hoe het dit jaar gaat.

Wordt stuk lastiger want tot 1 jan geen transfers haha.

Edit; na 2 overwinning uit 2 potjes nog steeds 24ste staan… blijkt dat ik met -10 begin. Man man man

bewerkt door jj1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat zouden jullie er van denken als FM een bepaalde moeilijkheidsgraad opties zou hebben. Iets van Easy, Standard en Hard.

De huidige versie zou dan Standaard zijn. in het geval van Easy heb je het bijvoorbeeld financieel makkelijker, speler spelers voor andere iets slechter, betere spelers willen sneller naar je clubs komen, ... (zijn vast wel andere dingen te bedenken), terwijl in het geval van Hard het financieel lastiger is, dat je eigen spelers iets slechter spelen dan je zou verwachten en dat goede spelers juist minder snel naar je club willen komen.

Met financieel makkelijker/lastiger denk ik dan aan bijvoorbeeld transferfees (jij moet meer of minder betalen, en je krijgt ook meer minder (afhankelijk van de moeilijkheidsgraad)), salariseisen (hoger of lager), maar ook de prijs van een nieuw stadion ofzo. Misschien zou je ook nog iets kunnen veranderen aan de houding van het bestuur. Dat bij easy het bestuur veel sneller toezegt iets te willen doen, terwijl dat bij hard minder snel gebeurd. Bij easy kun je dus veel sneller je faciliteiten uitbouwen, terwijl je bij hard je meer moet zeuren voordat er iets gebeurt, waardoor het trager gaat.

Dit is trouwens gewoon een grove schets van hoe het mogelijk uitgewerkt zou kunnen worden. Dit zou natuurlijk nog allemaal getweakt kunnen worden. Ik ben vooral benieuwd hoe jullie hier over denken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei ElPrincipito:

Mannen,

Ik heb tijdens dat overleg per ongeluk de optie aangeklikt dat reservespelers die wedstrijdritme moeten opdoen mee doen met het B-elftal. Waar kan ik dat weer uitzetten? Die spelers zijn doodop. 

Wanneer je dat bericht in de inbox weer krijgt dan kan je daar de instructies opnieuw instellen. Anders kan het door naar je selectieoverzicht te gaan en dan alle spelers selecteren bij wie je dat aangezet hebt en daar rechtermuisknop --> selectie --> beschikbaar voor B-team tot wedstrijdfit en dan de optie daar weer uit te vinken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spannende ontknoping dit. We liggen uit de FA cup, maar wonnen de Caraboa Cup. In de Europa League speel ik met mijn B team en daar zitten we in de kwartfinale. In de competitie hebben we een zeer zwaar einde van het seizoen maar staan met 4 punten voor op de nummer 2. Spannend 

image.png.00b6d3f390f484720e21328020ad4854.png

image.thumb.png.2cd23d5c0f0b61b89cda40916f49081b.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites