Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

4 minuten geleden zei joostmakaay:

Misschien een wat minder conservatieve tactiek georiënteerd op met links schieten, en een wat met progressieve rechter aanpak hanteren?

Waarom zou ik iets moeten veranderen? Het pakt toch goed uit?

Ik vraag me alleen af of dit hoge aantal doelpunten wel realistisch is. Naast mij zijn er maar 2 teams met meer dan 16 doelpunten in totaliteit. En ik heb er al 16 inliggen via alleen standaardsituaties :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Brobbey voor 60m verkocht aan sa. Als vervanger, gratis, mitrovic gehaald. Ben benieuwd.

Daarnaast Gakpo voor 70m gehaald, beetje nederlands moet het wel blijven en kon het betalen.

Hopelijk dit jaar met Ajax een keer europees echt presteren. Vooral hopen op geen liverpool, die hebben mij alle jaren uitgeschakeld volgens mij😂

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei glennix:

Wtf, ik promoveer naar de PL met QPR en krijg een negatief TB van -12 miljoen euro. :classic_ohmy: Bye bye welgekomen versterkingen...

Dat lijkt mij toch een fout? Of had je enorm veel schulden/transfers op afbetaling? 

@Nom de Guerre Wil jij die korte cornertactiek eens delen met mij? Of kan ik die ergens downloaden? De podcast geluisterd, ben benieuwd hoe je dit vorm hebt gegeven. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei ElPrincipito:

Dat lijkt mij toch een fout? Of had je enorm veel schulden/transfers op afbetaling? 

@Nom de Guerre Wil jij die korte cornertactiek eens delen met mij? Of kan ik die ergens downloaden? De podcast geluisterd, ben benieuwd hoe je dit vorm hebt gegeven. 

https://strikerless.com/2023/11/12/fm24-short-corner-love/ 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Steels:

Welke skin gebruik je? 

Hier nog steeds geen tijd gehad om mijn eerste save te starten.. Nieuw huis en samenwonen vraagt meer tijd dan gedacht 😅

Deze de SAS Skin:

https://www.mediafire.com/folder/kxim8w96s6dnv/Sas23

@ElPrincipito  nee dat is geen fout, dat is de nieuwe toevoeging van FM24, is gewoon netjes van te voren aangekondigd. Dan heeft @glennix waarschijnlijk teveel transfers gedaan op afbetalingen, kan je als goed is bij je financieen in details zien.

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei ElPrincipito:

Ja, lijkt mij ook een bug want ik heb voor max 2 miljoen op afbetalingen gekocht en de schulden vallen goed mee en de financien waren ook in orde. Ik heb nu weel een aantal overbodige spelers kunnen verkopen voor een mooie som en een aantal degelijke spelers gratis kunnen vastleggen maar de kern blijft heel zwak voor de PL.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei glennix:

Ja, lijkt mij ook een bug want ik heb voor max 2 miljoen op afbetalingen gekocht en de schulden vallen goed mee en de financien waren ook in orde. Ik heb nu weel een aantal overbodige spelers kunnen verkopen voor een mooie som en een aantal degelijke spelers gratis kunnen vastleggen maar de kern blijft heel zwak voor de PL.

Mag ik een screen van je financieen aub maatje?
Dit is mijne bv:

image.thumb.png.820d31c695f2c13935c87b3e6a57403b.png

image.thumb.png.b49ad2a81a4807cd7e33b9f9ce4b85b3.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei ElPrincipito:

Kan iemand mij helpen. Ik laat de training altijd over aan de assistent, voor alle elftallen. Individuele doe ik zelf. 

Ondanks goede trainingspunten zie ik zo vaak 'negatieve' pijltjes. Hoe kan dat? Ik word er echt gek van! Lijkt wel alsof ze zich niet ontwikkelen. 

Schermafbeelding2023-11-22om15_37_19.thumb.png.455b30831a9aa1ea28047073c9119558.png

Stuur me even een PM met enkele voorbeelden, of upload je save ff (nog beter). Dan kan ik even meekijken ;)

De pijltjes die je daar ziet zijn van de afgelopen maand trouwens, hoeft niet veel te betekenen. Maar dit is wel veel te weinig om te zeggen waar het eventueel mis gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pohhh echt dagen bezig geweest met gedoe rondom mijn OneDrive. Alles van FM werd daar opgeslagen waardoor ik geen mail meer kon ontvangen, omdat One Drive.

Op een gegeven moment alles zo in de knoop dat ik geen Sports Interactive mapje meer had. Eindstand na 5 dagen:

Hele laptop opnieuw geïnstalleerd, office pakketen kwijt, maaaaaaaaar... FM doet het weer en heb mijn oude games, logo's etc terug.

Dus nu maar even lekker avondje op de spatiebalk knallen

Link naar opmerking
Deel via andere websites