Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

30 minuten geleden zei Kyrill:

Gewoon paar dagen wachten tot max 5-8 maart, zo niet dan andere club alvast gaan zoeken. Ik geniet iig enorm van je novelle :)

Ja, ik snap dat het bod gaat komen. En het kwam ook op 2 maart. Ik had hier alleen gezegd: Ik wil op 1 maart getekend hebben, anders weet ik nog niet of ik wil verlengen.

Vind ik 1 maart de aankondiging, 2 maart de onderhandeling ...

• nog steeds genoeg op tijd en ga ik gewoon tekenen?
  • te laat vanuit de club, waardoor ik ga overwegen om misschien wel te vertrekken na afloop van het seizoen.

Dat is het dilemma.

Ik denk dat ik hier gewoon een nachtje over ga slapen ;)

Bedankt voor het compliment over de novelle. Ik heb net nog een update geplaatst. Dit is niet zo stiekeme sluitreclame :classic_ninja:

bewerkt door MisterX
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Graag gedaan ik net zelf dit gespeeld(en hier laat ik het bij voor vandaag :P)

image.thumb.png.14a23c50dcbb11a5c99abba6f014c58a.png

#1 uit bij de nummer 4, voorsprong op de ranglijst, na deze winst tussen ons en Westham is 28 punten. Ter vergelijking nummer 12 Brentford heeft maar 27 punten meer dan nummer laatst Luton, die 8 punten hebben. PL titel kan niet meer misgaan, kunnen ook nog Fa Cup en eventueel allicht CL winnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zelf al uitgespeeld en Europees voetbal binnen. Arsenal koploper en moeten winnen om kampioen te worden. Liverpool en City staan namelijk vlak achter Arsenal. City staat 1 punt achter en Liverpool 3 met een beter doelsaldo Gelukkig wilden mijn spelers het publiek bedanken voor een leuk seizoen en namen we revanche op de uitschakeling in de kwartfinale van de FA Cup.

afbeelding.png.bd9206ed992782a205d04820e0d1db30.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Kyrill:

Succes maatje. Hele andere club maar @Oerlie onlangs met Schalke qua financieen zelfde ellende tijdje geleden, oa ook onder curalatee, misschien heeft ie tips?

Tips niet echt, als je onder curatele staat heb je weinig meer te zeggen. Het is vooral te hopen dat je niet te veel goede spelers verkocht ziet worden, bij mij was het grootste verlies dat Ouédraogo voor slechts 600k naar Arsenal is vertrokken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei cimbomcu:

Heren, mijn privé laptop heeft moeite met het draaien van FM. Nu wil ik hem spelen via mijn werk laptop maar daar kan ik geen STEAM op downloaden. Is er een andere mogelijkheid om FM24 te spelen op mijn werklaptop?

Teamview? :D Wel goed beveiligen. ..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 uur geleden zei bas huijsmans:

Heb je ook niet ergens een staff meeting gehad waar het werd aangeraden om te scouten toevallig? Onder de continenten staan denk ik alleen de Champions Leagues/europa leagues van deze wereld of niet?

Nee. Klopt inderdaad wat @Rinus zei, voor deze toernooien moet je wachten tot ze daadwerkelijk begonnen zijn. Kijken of we op dat WK U20 nog wat pareltjes kunnen vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Lensherr:

Mooie clubkeuze @Netzwerk Ik scout me daar gisteren een middenveldertje uit Tunesië in mijn save. Ik weet niet of die daar in het echt zit omdat er een gat in zijn loopbaan zit.

Inhoud verbergen

image.thumb.png.13a8f0c9ff65cd85a66df0fc7d505d96.png

Jahoor zit zeker bij mij, 3 goals en 8 assists in 10 CL wedstrijden. Goede aankoop!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei bas huijsmans:

Hebben meer mensen hier last van? Als ik filter op een bepaalde positie, dan krijg ik ook spelers die daar helemaal niet kunnen spelen.  Staat gewoon ingesteld dat de speler er natural op moet zijn dus dat is in ieder geval een groen bolletje. beetje lastig filteren zo

Lijkt iets anders, maar ik had eerder wel eens dat er per ongeluk 'or' aan stond. Waar hieronder 'and' staat. Misschien verborgen bij jou ook het geval? 

image.png.1a6c24486cda5c912b2f3b87085638a7.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Lenstra:

Lijkt iets anders, maar ik had eerder wel eens dat er per ongeluk 'or' aan stond. Waar hieronder 'and' staat. Misschien verborgen bij jou ook het geval? 

image.png.1a6c24486cda5c912b2f3b87085638a7.png

Hmm ik denk wel dat het zoiets was. Wanneer ik de filter verwijderde en opnieuw deed bleef hetzelfde probleem. Paste ik het filter aan naar leeftijd en voegde ik linksback toe met And en verwijderde ik de leeftijd en toen pakte die hem wel goed

Link naar opmerking
Deel via andere websites