FCGPeter Geplaatst 16 november 2023 Share Geplaatst 16 november 2023 Begonnen met de uitdaging van de maand met Wolves. Stond er niet al te best voor, maar dat is ook de uitgangspositie van deze challenge. Maar heb het aardig op de rit, ondanks veel gelukkige overwinningen. Dit was de stand aan het begin van het spel op 6 november. Aardig reeksje neergezet tot 31-12 Zoals gezegd zaten er nogal wat gelukjes bij, maar dat leverde dit resultaat op. En als klap op de vuurpijl....... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 16 november 2023 Share Geplaatst 16 november 2023 SUUUUUUUUUUU Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Matthias. Geplaatst 16 november 2023 Share Geplaatst 16 november 2023 5 uur geleden zei De Raam: Groeispurtje Mag ook wel met zijn 165 cm Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 16 november 2023 Share Geplaatst 16 november 2023 Lekker hoor Tre Fiori Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AeroZ Geplaatst 16 november 2023 Share Geplaatst 16 november 2023 Ik heb er nu 7 seizoenen opzitten, mij valt op dat in FM24 mijn centrale verdedigers lage beoordelingen krijgen. Ondanks dat mijn team niet zoveel tegengoals krijgen. Gemiddeld zo'n beetje rond de 7. Hoe is dat bij jullie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 17 november 2023 Share Geplaatst 17 november 2023 11 uur geleden zei AeroZ: Ik heb er nu 7 seizoenen opzitten, mij valt op dat in FM24 mijn centrale verdedigers lage beoordelingen krijgen. Ondanks dat mijn team niet zoveel tegengoals krijgen. Gemiddeld zo'n beetje rond de 7. Hoe is dat bij jullie? Is dit gewoon het gemiddelde wat je bedoelt of bedoel je tijdens de wedstrijd zelf? Want de verdedigers en keepers krijgen meestal nadat er is afgefloten nog een boost in hun rating als je de 0 hebt gehouden volgens mij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 november 2023 Share Geplaatst 17 november 2023 Het gaat uitstekend. IK ben nu met logo en face pack bezig @Urbeto Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 17 november 2023 Share Geplaatst 17 november 2023 Ik denk dat ik m'n Ajax-game even ga parkeren. Neig ook wel weer naar FC Den Bosch, maar dat was m'n laatste en langste FM23 game Journeyman is een optie, maar ik wil ook even kijken of er al een database is waarmee ik met de lokale amateurclub kan beginnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rob1981 Geplaatst 17 november 2023 Share Geplaatst 17 november 2023 Ik maakte bij de vorige FM's de Zealand-skin. Die is er volgens mij niet voor FM24. Welke skin raden jullie aan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 november 2023 Share Geplaatst 17 november 2023 13 minuten geleden zei Rob1981: Ik maakte bij de vorige FM's de Zealand-skin. Die is er volgens mij niet voor FM24. Welke skin raden jullie aan? Deze maatje De Sasskin ik heb hem al vaker met andere mensen hier gedeeld: https://www.mediafire.com/folder/kxim8w96s6dnv/Sas23 Is perfect zo ziet ie eruit bijvoorbeeld: Of dit: Ik bepaal mijn opstelling mede op het ''Injury risk'' als speler High heeft, en is mindere belangrijke wedstrijd ben ik eerder geneigd rust te geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 17 november 2023 Share Geplaatst 17 november 2023 Skins altijd leuk. Maar belangrijkste voor mij is eigenlijk hoe de speler stats worden weergegeven. Merk dat mijn brein dat wel het lekkerst gaat op die standaard skin, waarbij het wat compact op elkaar staat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 17 november 2023 Share Geplaatst 17 november 2023 1 uur geleden zei Kyrill: Het gaat uitstekend. IK ben nu met logo en face pack bezig @Urbeto Lekker bezig Karel! @Stefan.Wil jij deze resultaten doorsturen naar je baas? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 november 2023 Share Geplaatst 17 november 2023 Zojuist zei Dansmeister: Lekker bezig Karel! @Stefan.Wil jij deze resultaten doorsturen naar je baas? Thnx maatje!! Ik heb inmiddels logo pack en Face pack is bijna klaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 17 november 2023 Share Geplaatst 17 november 2023 4 minuten geleden zei Dansmeister: Lekker bezig Karel! @Stefan.Wil jij deze resultaten doorsturen naar je baas? Meteen gedaan. Dit soort resultaten zijn niet realistisch, verwacht een patch asap. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 17 november 2023 Share Geplaatst 17 november 2023 Vandaag maar weer eens een FM sessie inplannen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 november 2023 Share Geplaatst 17 november 2023 44 minuten geleden zei Stefan.: Meteen gedaan. Dit soort resultaten zijn niet realistisch, verwacht een patch asap. Hahhahahaha gekkie, love you xoxo Ik heb al 3,5 jaar zelfde formatie/taktiek die ik 90% van de tijd gebruik. En ik heb een beesten team kijk zelf maar: 92% van de tijd mijn 415 taktiek en formatie Heb ik ooit geleerd/gezien deze formatie van @dvsermelo, ben heel blij mee, wel uiteraard mijn eigen instructies. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 17 november 2023 Share Geplaatst 17 november 2023 Merk wel dat ploegen (ik heb FM20 als laatst gespeeld) zich aanpassen aan jouw tactiek na een jaar. Vorig jaar (eerste seizoen) won ik echt alles met 5-0, dit jaar stuk lastiger. Heb geen goede spelers verkocht. Enkel 1 van de 3 spelmakers gewijzigd naar een dynamische middenvelder omdat 3 niet zou moeten kunnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 17 november 2023 Share Geplaatst 17 november 2023 1 uur geleden zei ElPrincipito: Merk wel dat ploegen (ik heb FM20 als laatst gespeeld) zich aanpassen aan jouw tactiek na een jaar. Het is niet zozeer dat ze zich aanpassen aan jouw tactiek, maar meer aan de reputatie die jouw club heeft. Waarschijnlijk spelen de ploegen gewoon nog verdedigender tegen je waardoor je minder ruimte krijgt en dus ook minder scoort Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 17 november 2023 Share Geplaatst 17 november 2023 FIFA World Cup U20 komt eraan. Kan iemand mij vertellen hoe je jeugdtoernooien scout? Lukt me niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 17 november 2023 Share Geplaatst 17 november 2023 Zie nu voor het eerst een keeper geblesseerd raken tijdens de wedstrijd. Gelukkig was het niet de mijne. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 november 2023 Share Geplaatst 17 november 2023 7 minuten geleden zei Lenstra: FIFA World Cup U20 komt eraan. Kan iemand mij vertellen hoe je jeugdtoernooien scout? Lukt me niet. Sorry vriendje ik heb geprobeerd te googlen, leverde niet veel op. Alleen dat schijnt te kunnen, geen idee hoe. Ik heb nu geen tijd(ga zo naar werk) om alle scout filmpjes door te nemen of het kan en hoe Succes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 17 november 2023 Share Geplaatst 17 november 2023 (bewerkt) 11 minuten geleden zei Lenstra: FIFA World Cup U20 komt eraan. Kan iemand mij vertellen hoe je jeugdtoernooien scout? Lukt me niet. Als je bij recruitment focus 'Area/gebieden' selecteert dan kan je volgens mij competities aanklikken bij het drop down menu. Daar dan vervolgens internationaal en dan het juiste toernooi zoeken. Kan FM niet openen nu, maar ergens daar moet het staan. Edit: Hier bij 4 het drop down menu selecteren en dan competities --> Internationaal (of hoe het dan ook heet). Zal het dan denk ik een top prioriteit maken en de scouts selecteren die je geschikt vindt. Dan is de opdracht na een bepaalde tijd ook weer afgerond) 17 november 2023 bewerkt door bas huijsmans Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 17 november 2023 Share Geplaatst 17 november 2023 10 minuten geleden zei Lenstra: FIFA World Cup U20 komt eraan. Kan iemand mij vertellen hoe je jeugdtoernooien scout? Lukt me niet. Scouting > Recruitment Focus > Potloodje om een bestaande aan te passen(even als voorbeeld) > Areas > Competition > International. Staat hij daar niet tussen die toernooien? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 17 november 2023 Share Geplaatst 17 november 2023 Sta je dan in de halve finale van de KNVB Beker met Volendam, GAE en Willem II. Die maar proberen te pakken want het kampioenschap gaat helaas zo goed als zeker naar Amsterdam. #SchipBall Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dvsermelo Geplaatst 17 november 2023 Share Geplaatst 17 november 2023 3 uur geleden zei Kyrill: 92% van de tijd mijn 415 taktiek en formatie Heb ik ooit geleerd/gezien deze formatie van @dvsermelo, ben heel blij mee, wel uiteraard mijn eigen instructies. Het is ook echt zo'n krankzinnig goede tactiek, haha. Het voelt een beetje als cheaten.. In een van mijn laatste seizoenen bij Galatasaray zat ik op de helft van de competitie al over de 100 goals. Uiteindelijk stokte de teller op 185. Dat is een gemiddelde van 5,44 per wedstrijd. In een grotere competitie, zoals de Premier League bij jou, werkt de tactiek ook goed. Maar je bent iets minder dominant. Maar wel altijd met de meest gescoorde goals denk ik toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten