Djurovski Geplaatst 12 november 2023 Share Geplaatst 12 november 2023 10 minuten geleden zei Rinus: Nee, nee. Doe nou maar eens wat ik zei. Heb je geen paint voor nodig of imgur. Dan moet ik dus alsnog stoppen met toetsenbord rammen om via de laptop op MU te gaan. Werkt wel trouwens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 12 november 2023 Share Geplaatst 12 november 2023 10 minuten geleden zei SantiagoMunez: @Djurovski Is een bestaand toernooi overigens. De beloften van PSV hebben ‘m afgelopen jaar gewonnen! Vind het vooral opvallend dat mijn beloftes er aan mee mogen doen ipv de ( sub ) toppers van de eredivsie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 12 november 2023 Share Geplaatst 12 november 2023 Wtf is hier zojuist gebeurd?Taylor met 4 doelpunten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 12 november 2023 Share Geplaatst 12 november 2023 Echt om gek van te worden. Elke speler heeft negatieve pijltjes in zijn ontwikkeling ondanks goede trainingsuitslagen. Hoe dan? Bij mijn vorige save met Colo Coco had ik dit niet ne ik heb niks anders gedaan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 12 november 2023 Share Geplaatst 12 november 2023 Iemand enig idee wat dit is? Ik dacht dat hij geblesseerd was (we zitten in 2023) maar om privé redenen wil hij een jaar lang niet spelen? WTF. Hij speelt al ruim 4 maanden niet en daar komt dus nog ruim een jaar bij? Dat kan toch niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 12 november 2023 Share Geplaatst 12 november 2023 3 minuten geleden zei ElPrincipito: Iemand enig idee wat dit is? Ik dacht dat hij geblesseerd was (we zitten in 2023) maar om privé redenen wil hij een jaar lang niet spelen? WTF. Hij speelt al ruim 4 maanden niet en daar komt dus nog ruim een jaar bij? Dat kan toch niet? Even opzoeken op internet? Neem aan dat hij in het echt ook niet speelt om een bepaalde reden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 12 november 2023 Share Geplaatst 12 november 2023 4 minuten geleden zei Mordurette: Even opzoeken op internet? Neem aan dat hij in het echt ook niet speelt om een bepaalde reden. Hij heeft wel gewoon gespeeld. Hij gaf enkel ineens aan dat hij zijn opties wil bekijken na zijn contract. Vanaf dat moment speelt hij geen wedstrijd meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 12 november 2023 Share Geplaatst 12 november 2023 7 uur geleden zei Rinus: @DjurovskiWindowstoets + Shift + S, en daarna Control + V in de berichtenbox Is dit de toetsencombi om de snip tool op te starten? Die gebruik ik namelijk. Vanuit daar kun je ook direct naar hier plakken. Geen tussen site zelf imgur nodig hoor @Djurovski Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SantiagoMunez Geplaatst 12 november 2023 Share Geplaatst 12 november 2023 7 uur geleden zei Djurovski: Vind het vooral opvallend dat mijn beloftes er aan mee mogen doen ipv de ( sub ) toppers van de eredivsie. Engelse teams moeten zichzelf kwalificeren. Buitenlandse teams worden er voor uitgenodigd. Blijkbaar hebben ze dat dus verdiend! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 12 november 2023 Share Geplaatst 12 november 2023 Ik lees online veel dat veel spelers vroegtijdig al hun opties overwegen en dus transfervrij weg willen, hoe ervaren jullie dat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 12 november 2023 Share Geplaatst 12 november 2023 6 minuten geleden zei Jotew: Ik lees online veel dat veel spelers vroegtijdig al hun opties overwegen en dus transfervrij weg willen, hoe ervaren jullie dat? Ik heb nu 2x gehad dat een speler ermee kwam, terwijl hij nog 1,5 jaar een contract had. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 12 november 2023 Share Geplaatst 12 november 2023 10 minuten geleden zei De Raam: Ik heb nu 2x gehad dat een speler ermee kwam, terwijl hij nog 1,5 jaar een contract had. Oke dat valt dan mee. Ik lees zelfs dat er spelers tussen zitten die afgelopen zomer bij een club kwamen, een 1-jarig contract hebben getekend, en voor ze überhaupt maar een minuut hebben gespeeld al hun opties willen overwegen. Beetje krom Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 12 november 2023 Share Geplaatst 12 november 2023 17 minuten geleden zei Jotew: Ik lees online veel dat veel spelers vroegtijdig al hun opties overwegen en dus transfervrij weg willen, hoe ervaren jullie dat? Ja, dat schrijf ik net in het stuk boven jou. Speler die nu dus ook niet speelt omdat hij zijn opties wil overwegen met nog 1.5 jaar contract? Speelt niet eens! Hoe dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 12 november 2023 Share Geplaatst 12 november 2023 3 minuten geleden zei ElPrincipito: Ja, dat schrijf ik net in het stuk boven jou. Speler die nu dus ook niet speelt omdat hij zijn opties wil overwegen met nog 1.5 jaar contract? Speelt niet eens! Hoe dan? Oh had ik nog niet eens gezien. Bij jou weigert die gewoon een heel jaar ook, vreemd. Zou het oprecht gewoon melden op het forum van SI Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 12 november 2023 Share Geplaatst 12 november 2023 Zojuist zei Jotew: Oh had ik nog niet eens gezien. Bij jou weigert die gewoon een heel jaar ook, vreemd. Zou het oprecht gewoon melden op het forum van SI Ik lees nu dat hij in RL veroordeeld is tot 2 jaar schorsing vanwege huiselijk geweld. Maar hij heeft wel gewoon gespeeld bij mij maar wilde zijn opties onderzoeken zoals jij zegt. Lijkt mij niet dat hij dan nu zonder melding geschorst is, betreft 'privé omstandigheden' staat er. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 12 november 2023 Share Geplaatst 12 november 2023 12 uur geleden zei Bogatyr: Nieuwe uitdaging. In Polen gaan we voor een soortgelijke save als Sparta Praag. De beste club uit Polen worden en Poolse voetballer naar de club halen. Ook gaan we grote talenten kansen geven in het eerste elftal en opzoek gaan naar de nieuwe Robert Lewandowski. Had een beetje hetzelfde gedacht met CSKA Sofia in Bulgarije, maar nu doe je me toch ook weer twijfelen om in Polen te beginnen met Wisla Krakow Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 12 november 2023 Share Geplaatst 12 november 2023 3 minuten geleden zei Steels: Had een beetje hetzelfde gedacht met CSKA Sofia in Bulgarije, maar nu doe je me toch ook weer twijfelen om in Polen te beginnen met Wisla Krakow Jij twijfelt nog wel eens he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 12 november 2023 Share Geplaatst 12 november 2023 1 uur geleden zei Jotew: Ik lees online veel dat veel spelers vroegtijdig al hun opties overwegen en dus transfervrij weg willen, hoe ervaren jullie dat? Ik heb dat Surawaya and Pavlidis hun contract uit wilden dienen. Ze hadden nog twee jaar ofzo. Zo snel mogelijk voor de hoofdprijs verkocht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 12 november 2023 Share Geplaatst 12 november 2023 2 uur geleden zei ElPrincipito: Hij heeft wel gewoon gespeeld. Hij gaf enkel ineens aan dat hij zijn opties wil bekijken na zijn contract. Vanaf dat moment speelt hij geen wedstrijd meer. 1 uur geleden zei ElPrincipito: Ik lees nu dat hij in RL veroordeeld is tot 2 jaar schorsing vanwege huiselijk geweld. Maar hij heeft wel gewoon gespeeld bij mij maar wilde zijn opties onderzoeken zoals jij zegt. Lijkt mij niet dat hij dan nu zonder melding geschorst is, betreft 'privé omstandigheden' staat er. Dit dus. Het spel heeft dus wel zijn schorsing erin verwerkt alleen anders geformuleerd. Snel proberen te verkopen als hij al z'n opties wil bekijken ga je hem de komende tijd nog wel salaris betalen... Balen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 12 november 2023 Share Geplaatst 12 november 2023 1 uur geleden zei Jotew: Ik lees online veel dat veel spelers vroegtijdig al hun opties overwegen en dus transfervrij weg willen, hoe ervaren jullie dat? Dat zat in FM23 ook al en soms al 1,5 jaar voordat z'n contract zou aflopen. Ik probeer, indien m'n financiën dat toelaten, een speler ergens rond oktober al een nieuw contract aan te bieden voordat die melding eventueel zou gaan komen (dus net voor die 1,5 jaar). Vaak willen ze dan gewoon wel verlengen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 12 november 2023 Share Geplaatst 12 november 2023 2 uur geleden zei SantiagoMunez: Engelse teams moeten zichzelf kwalificeren. Buitenlandse teams worden er voor uitgenodigd. Blijkbaar hebben ze dat dus verdiend! Laat ik nu net een goed 1e en u18 hebben en het jong team er een beetje bij hangt haha. Maar goed wel grappig om er aan mee te doen. @Jotew heb het hier alleen met Balker gehad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 12 november 2023 Share Geplaatst 12 november 2023 Op het SI forum echt flink wat kritiek op het spel. Best wat bugs in Patch wel al onderweg maar lost niet alles op: https://community.sigames.com/forums/topic/579605-fm24-information-for-upcoming-updates/ Ik wacht nog ff. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 12 november 2023 Share Geplaatst 12 november 2023 Ik heb weinig last van bugs op dit moment. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 12 november 2023 Share Geplaatst 12 november 2023 (bewerkt) Citaat Maakt gewoon even een hattrick tijdens zijn debuut in een Europese wedstrijd, om daarna in de laatste 20 minuten 3-3 te staan. Kut 12 november 2023 bewerkt door Rinus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 12 november 2023 Share Geplaatst 12 november 2023 1 uur geleden zei Mordurette: Dat zat in FM23 ook al en soms al 1,5 jaar voordat z'n contract zou aflopen. Ik probeer, indien m'n financiën dat toelaten, een speler ergens rond oktober al een nieuw contract aan te bieden voordat die melding eventueel zou gaan komen (dus net voor die 1,5 jaar). Vaak willen ze dan gewoon wel verlengen. Spelers die zomer 22/23 naar de club zijn gekomen zeggen eind juli al dat ze opties gaan overwegen, dat slaat nergens op😂 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten