Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

3 minuten geleden zei ElPrincipito:

Iemand enig idee wat dit is? Ik dacht dat hij geblesseerd was (we zitten in 2023) maar om privé redenen wil hij een jaar lang niet spelen? WTF. Hij speelt al ruim 4 maanden niet en daar komt dus nog ruim een jaar bij? Dat kan toch niet? 

Schermafbeelding2023-11-12om07_46_42.thumb.png.74519e6ffc9045a518be10a4958081a1.png

Even opzoeken op internet? Neem aan dat hij in het echt ook niet speelt om een bepaalde reden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei De Raam:

Ik heb nu 2x gehad dat een speler ermee kwam, terwijl hij nog 1,5 jaar een contract had.

Oke dat valt dan mee. Ik lees zelfs dat er spelers tussen zitten die afgelopen zomer bij een club kwamen, een 1-jarig contract hebben getekend, en voor ze überhaupt maar een minuut hebben gespeeld al hun opties willen overwegen. Beetje krom 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei Jotew:

Ik lees online veel dat veel spelers vroegtijdig al hun opties overwegen en dus transfervrij weg willen, hoe ervaren jullie dat?

Ja, dat schrijf ik net in het stuk boven jou. Speler die nu dus ook niet speelt omdat hij zijn opties wil overwegen met nog 1.5 jaar contract? Speelt niet eens! Hoe dan? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei ElPrincipito:

Ja, dat schrijf ik net in het stuk boven jou. Speler die nu dus ook niet speelt omdat hij zijn opties wil overwegen met nog 1.5 jaar contract? Speelt niet eens! Hoe dan? 

Oh had ik nog niet eens gezien. Bij jou weigert die gewoon een heel jaar ook, vreemd. Zou het oprecht gewoon melden op het forum van SI :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Jotew:

Oh had ik nog niet eens gezien. Bij jou weigert die gewoon een heel jaar ook, vreemd. Zou het oprecht gewoon melden op het forum van SI :D 

Ik lees nu dat hij in RL veroordeeld is tot 2 jaar schorsing vanwege huiselijk geweld. Maar hij heeft wel gewoon gespeeld bij mij maar wilde zijn opties onderzoeken zoals jij zegt. Lijkt mij niet dat hij dan nu zonder melding geschorst is, betreft 'privé omstandigheden' staat er. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei Bogatyr:

Nieuwe uitdaging. In Polen gaan we voor een soortgelijke save als Sparta Praag. De beste club uit Polen worden en Poolse voetballer naar de club halen. Ook gaan we grote talenten kansen geven in het eerste elftal en opzoek gaan naar de nieuwe Robert Lewandowski.

afbeelding.thumb.png.986a7c9fa6c1021165105b14d1ec975a.png

afbeelding.thumb.png.e0a3e0c8bf1f07b3dd98dba7c188ad67.png

Had een beetje hetzelfde gedacht met CSKA Sofia in Bulgarije, maar nu doe je me toch ook weer twijfelen om in Polen te beginnen met Wisla Krakow :) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Jotew:

Ik lees online veel dat veel spelers vroegtijdig al hun opties overwegen en dus transfervrij weg willen, hoe ervaren jullie dat?

Ik heb dat Surawaya and Pavlidis hun contract uit wilden dienen. Ze hadden nog twee jaar ofzo. Zo snel mogelijk voor de hoofdprijs verkocht

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei ElPrincipito:

Hij heeft wel gewoon gespeeld. Hij gaf enkel ineens aan dat hij zijn opties wil bekijken na zijn contract. Vanaf dat moment speelt hij geen wedstrijd meer. 

1 uur geleden zei ElPrincipito:

Ik lees nu dat hij in RL veroordeeld is tot 2 jaar schorsing vanwege huiselijk geweld. Maar hij heeft wel gewoon gespeeld bij mij maar wilde zijn opties onderzoeken zoals jij zegt. Lijkt mij niet dat hij dan nu zonder melding geschorst is, betreft 'privé omstandigheden' staat er. 

Dit dus. Het spel heeft dus wel zijn schorsing erin verwerkt alleen anders geformuleerd. Snel proberen te verkopen als hij al z'n opties wil bekijken ga je hem de komende tijd nog wel salaris betalen... Balen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Jotew:

Dat zat in FM23 ook al en soms al 1,5 jaar voordat z'n contract zou aflopen. Ik probeer, indien m'n financiën dat toelaten, een speler ergens rond oktober al een nieuw contract aan te bieden voordat die melding eventueel zou gaan komen (dus net voor die 1,5 jaar). Vaak willen ze dan gewoon wel verlengen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei SantiagoMunez:

Engelse teams moeten zichzelf kwalificeren. Buitenlandse teams worden er voor uitgenodigd. Blijkbaar hebben ze dat dus verdiend! :D

Laat ik nu net een goed 1e en u18 hebben en het jong team er een beetje bij hangt haha. Maar goed wel grappig om er aan mee te doen.

@Jotew heb het hier alleen met Balker gehad. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Mordurette:

Dat zat in FM23 ook al en soms al 1,5 jaar voordat z'n contract zou aflopen. Ik probeer, indien m'n financiën dat toelaten, een speler ergens rond oktober al een nieuw contract aan te bieden voordat die melding eventueel zou gaan komen (dus net voor die 1,5 jaar). Vaak willen ze dan gewoon wel verlengen.

Spelers die zomer 22/23 naar de club zijn gekomen zeggen eind juli al dat ze opties gaan overwegen, dat slaat nergens op😂

Link naar opmerking
Deel via andere websites