La Pulga Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 (bewerkt) https://sortitoutsi.net/content/63651/fm24-real-name-fix @Lensherr Ga hem nu testen maar volgens mij heb ik het verneukt. 3e helft was iets te gezellig net met zaalvoetbal. Haha de lul: 6 november 2023 bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 Excuus voor het dubbelposten, maar Ajax doet het Spoiler Steijn is nog wel de trainert, maar zijn plekkie neem ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arles Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 Kaltenbach? Dat was toch die iPad-Duitser van Schreuder? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 2 minuten geleden zei Arles: Kaltenbach? Dat was toch die iPad-Duitser van Schreuder? Nu je het zegt, die mag op het matje komen en een andere club zoeken. Hoofd jeugdopleidingen ziet er wel goed uit, Edmond Claus. Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 Tijd voor FM tot 2.00, want moet vroeg naar bedje ivm Schiphol. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 (bewerkt) 4 minuten geleden zei Rinus: Tijd voor FM tot 2.00, want moet vroeg naar bedje ivm Schiphol. Heeft ForzaUtrecht weer een lift nodig? Hier ook tot 2.00 inderdaad, morgen vroeg op. Wil wel even wat potjes spelen met Ajax 6 november 2023 bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 3 minuten geleden zei La Pulga: Heeft ForzaUtrecht weer een lift nodig? Hier ook tot 2.00 inderdaad, morgen vroeg op. Wil wel even wat potjes spelen met Ajax Nee, mijn broertje. Spreek ForzaUtreg al jaren niet meer. Die ging toen naar Engeland, want Utrecht moest spelen tegen Newcastle ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 Voor de grap een game gestart in de League Two om dingen uit te testen. Ik heb vervolgens een speler uitgekozen om aan te trekken. We zijn het al eens over een contract en dan krijgt hij opeens allerlei boden vanuit de Championship en Premier League. Dat is jammer, dan gaat de speler opeens aan mijn neus voor bij. Blijkbaar heb ik wel een goed neusje voor talent als ik opeens moet gaan concurreren met teams 2-3 divisies hoger Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 Zelf de editor maar eens opgestart om te kijken of ik Ecuador speelbaar kan krijgen. Ik had een goede custom db voor FM23, zien of we die na kunnen maken! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 28 minuten geleden zei De Raam: Zelf de editor maar eens opgestart om te kijken of ik Ecuador speelbaar kan krijgen. Ik had een goede custom db voor FM23, zien of we die na kunnen maken! Wat ik wel eens heb gedaan is je oude db in de nieuwe editor laden en kijken welke errors je nog moet oplossen. Scheelt heel veel werk! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 9 uur geleden zei La Pulga: https://sortitoutsi.net/content/63651/fm24-real-name-fix @Lensherr Ga hem nu testen maar volgens mij heb ik het verneukt. 3e helft was iets te gezellig net met zaalvoetbal. Haha de lul: Zelfde lul hier hoor. Ik kan nu niet in het hoofdmenu voor het duitse team kiezen, maar wel als ik team later kiezen doe... Maar Staf Ajax is er uberhuapt nog niet met de link die je doorstuurde. Matig!@ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daz Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 Met welke gamemodus hebben jullie een game gestart? Ik neig gewoon naar original, dat is gewoon up to date toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 5 minuten geleden zei Daz: Met welke gamemodus hebben jullie een game gestart? Ik neig gewoon naar original, dat is gewoon up to date toch? You can select how your first season starts. Original - Harry Kane is at Bayern Munich the day your save starts. Real World - Harry Kane is at Tottenham and moves to Bayern Munich on August 12 2023. Your world - Harry Kane is at Tottenham and will not move to Bayern. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 3 minuten geleden zei Daz: Met welke gamemodus hebben jullie een game gestart? Ik neig gewoon naar original, dat is gewoon up to date toch? Ja, Original is alle huidige selecties aan het begin van je startdatum ingame. Real World is het meest realistisch, dan komen de spelers pas naar de club zoals dat in het echt ook is gebeurd. Betekent ook dat eventuele oude spelers nog bij jouw club zullen zitten en misschien pas op deadline day (zoals dat in het echt misschien ook is gebeurd) zullen vertrekken. Het is net wat jij het leukst vind natuurlijk, ik ben zelf begonnen met de Real World vanwege het realisme. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etryn Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 18 uur geleden zei Jotew: Deze ook doen: https://www.fmscout.com/a-fm24-real-names-license-fix.html Logo's ontbreken inderdaad i.v.m. licenties. Gewoon een logo-pack downloaden Deze heb ik gisteravond toegepast, maar nog steeds bij Duitsland geen echte namen. Dit heb ik gedaan: Delete all files you can find in there, particularly the following 2 files: fake.lnc lic_dan_swe_fra.lnc Of moeten alle bestanden die daar in staan verwijderd worden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 1 uur geleden zei CrisChivu: Zelfde lul hier hoor. Ik kan nu niet in het hoofdmenu voor het duitse team kiezen, maar wel als ik team later kiezen doe... Maar Staf Ajax is er uberhuapt nog niet met de link die je doorstuurde. Matig!@ Dan heb je inderdaad iets verkeerds gedaan want bij mij doet alles het nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 16 minuten geleden zei Etryn: Deze heb ik gisteravond toegepast, maar nog steeds bij Duitsland geen echte namen. Dit heb ik gedaan: Delete all files you can find in there, particularly the following 2 files: fake.lnc lic_dan_swe_fra.lnc Of moeten alle bestanden die daar in staan verwijderd worden? Je moet alle stappen voltooien, bij zowel de 'Real name fix' als deze: https://manutd.nl/stappenplan-nationale-teams-duitsland-en-japan-speelbaar-maken/ Let op: je moet een nieuwe save starten om dat werkend te krijgen (Duitsland + Braziliaanse teamnamen) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 (bewerkt) 1 uur geleden zei Badmuts: Wat ik wel eens heb gedaan is je oude db in de nieuwe editor laden en kijken welke errors je nog moet oplossen. Scheelt heel veel werk! Thanks, lijkt allemaal te werken inderdaad! Moet alleen even met wat teams gaan schuiven want de competitie indeling komt nu niet overeen met het huidige seizoen Als ik wil verifiëren geeft hij trouwens wel een melding, misschien weet je waar ik dit moet zoeken?: EDIT: Al gevonden, volgens mij is het gelukt! EDIT2: Nu nog een testje draaien in FM zelf maar vooralsnog ziet het er allemaal keurig uit. Ik heb in ieder geval al een game kunnen aanmaken, nu nog een paar seizoenen op vakantie... EDIT3: Pff, valt toch tegen. Hij heeft er één lange competitie van gemaakt, terwijl dit er twee zouden moeten zijn (Apertura en Clausura). 7 november 2023 bewerkt door De Raam Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 38 minuten geleden zei De Raam: Thanks, lijkt allemaal te werken inderdaad! Moet alleen even met wat teams gaan schuiven want de competitie indeling komt nu niet overeen met het huidige seizoen Als ik wil verifiëren geeft hij trouwens wel een melding, misschien weet je waar ik dit moet zoeken?: EDIT: Al gevonden, volgens mij is het gelukt! EDIT2: Nu nog een testje draaien in FM zelf maar vooralsnog ziet het er allemaal keurig uit. Ik heb in ieder geval al een game kunnen aanmaken, nu nog een paar seizoenen op vakantie... EDIT3: Pff, valt toch tegen. Hij heeft er één lange competitie van gemaakt, terwijl dit er twee zouden moeten zijn (Apertura en Clausura). Gaat dus nog wel even puzzelen worden ben ik bang. Wil dit misschien ook wel even proberen voor Bosnië, heb eigenlijk geen zin meer om te wachten op een custom database van anderen omdat ik niet weet hoelang dit nog gaat duren en ik nu al wil beginnen met m'n mainsave van dit jaar... Lastig, lastig... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 FMInside geeft player ratings als een getal op de schaal van 0 tot 100. Weet iemand hoe deze getallen worden berekend? Ze hebben een rating, een potential rating, en dan ook nog een ratings per role. Voorbeeld: Jude Bellingham - Football Manager 2024 - FM24 - FM2024 (fminside.net) Rating: 84 Potentieel: 94 En dan per role is het max 78 Hoe worden die rating bepaald door FMInside @Lazy weet jij dat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 2 minuten geleden zei Mordurette: Gaat dus nog wel even puzzelen worden ben ik bang. Wil dit misschien ook wel even proberen voor Bosnië, heb eigenlijk geen zin meer om te wachten op een custom database van anderen omdat ik niet weet hoelang dit nog gaat duren en ik nu al wil beginnen met m'n mainsave van dit jaar... Lastig, lastig... Had hier dezelfde gedachte inderdaad... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 54 minuten geleden zei De Raam: Thanks, lijkt allemaal te werken inderdaad! Moet alleen even met wat teams gaan schuiven want de competitie indeling komt nu niet overeen met het huidige seizoen Als ik wil verifiëren geeft hij trouwens wel een melding, misschien weet je waar ik dit moet zoeken?: EDIT: Al gevonden, volgens mij is het gelukt! EDIT2: Nu nog een testje draaien in FM zelf maar vooralsnog ziet het er allemaal keurig uit. Ik heb in ieder geval al een game kunnen aanmaken, nu nog een paar seizoenen op vakantie... EDIT3: Pff, valt toch tegen. Hij heeft er één lange competitie van gemaakt, terwijl dit er twee zouden moeten zijn (Apertura en Clausura). Mocht je hulp nodig hebben kan ik vanavond wel even met je meekijken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 Reijders verkocht voor 35 aan Chelsea. Met mijn eerste save 2 weken terug Reijders verkocht voor 65 .. Wel een verschil Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
reibleetsak Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 39 minuten geleden zei MisterX: FMInside geeft player ratings als een getal op de schaal van 0 tot 100. Weet iemand hoe deze getallen worden berekend? Ze hebben een rating, een potential rating, en dan ook nog een ratings per role. Voorbeeld: Jude Bellingham - Football Manager 2024 - FM24 - FM2024 (fminside.net) Rating: 84 Potentieel: 94 En dan per role is het max 78 Hoe worden die rating bepaald door FMInside @Lazy weet jij dat? Volgens mij moet je ze verdubbelen om bij CA/PA uit te komen. Dus in het geval van Bellingham is zijn Current Ability: 168 (84 * 2) en zijn Potential Ability: 188 (94*2). Hoe ze per rol berekent worden is mij niet duidelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 Seizoen met beta save lekker kunnen afsluiten. Nu twijfel ik om toch nog even door te gaan met Groningen. Mooi talentje ook in de intake. Maakte al zijn debut tegen Roda: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten