La Pulga Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 3 minuten geleden zei Rinus: Hoop gauw een aantal trainingschema's te zien. Vind dat het meest irritante van FM. In FM21 gebruikte ik altijd RDF's schema's. Die waren echt top. Ik zie er in ieder geval eentje al staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 (bewerkt) 1 minuut geleden zei La Pulga: Ik zie er in ieder geval eentje al staan. Mike is ook best goed, ja. Nice. De tijden van die schema's dat alle stats pijlsnel omhoog gingen zijn voorbij, haha. 6 november 2023 bewerkt door Rinus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PatjePauw Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 13 minuten geleden zei La Pulga: Ik zie er in ieder geval eentje al staan. Waar? En welke? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 Zojuist zei PatjePauw: Waar? En welke? https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=3074596822 Alsjeblieft! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 De start van mijn jaarlijkse namenfix is gemaakt Voor: Na: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 26 minuten geleden zei Rinus: Hoop gauw een aantal trainingschema's te zien. Vind dat het meest irritante van FM. In FM21 gebruikte ik altijd RDF's schema's. Die waren echt top. Staan nu al wat schema's in de workshop Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 Welke moeti k verwijderen voor echte duitse team etc? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PatjePauw Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 5 minuten geleden zei CrisChivu: Welke moeti k verwijderen voor echte duitse team etc? ''Fake.inc'' Vraagje: als ik een custom database gebruik (bij PSV kloppen er een aantal dingen niet) en ik pas deze aan, kan ik daarna wel gewoon met ''echte wereld'' spelen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pallieterC Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 Waar download ik een goede logo pack? en hoe installeer ik die juist? heb er 1 gedownload en in de map graphics/logo’s gezet en de instellingen aangepast in interface maar het lukt me nog steeds niet… (Mac) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 15 minuten geleden zei PatjePauw: ''Fake.inc'' Vraagje: als ik een custom database gebruik (bij PSV kloppen er een aantal dingen niet) en ik pas deze aan, kan ik daarna wel gewoon met ''echte wereld'' spelen? Helaas staat Duitsland er nog niet bij @PatjePauw Iemand enig idee? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 3 minuten geleden zei CrisChivu: Helaas staat Duitsland er nog niet bij @PatjePauw Iemand enig idee? Zal als het goed is, net als Ajax, een eigen fix krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FCGPeter Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 Is er ergens een overzicht wat er veranderd is na de update t.o.v. de Beta? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 Huilen. Zat al wel wat werk in Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 Je beta save kan niet meer geladen worden in de full release @neva? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 1 minuut geleden zei MisterX: Je beta save kan niet meer geladen worden in de full release @neva? Klopt. M'n andere games wel. Maar precies deze niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 2 minuten geleden zei neva: Klopt. M'n andere games wel. Maar precies deze niet. Je hebt bijna 9 dagen in deze save zitten in 2 weken tijd ofzo en ook nog andere saves?! Doe je nog iets anders dan FM en slapen? Of sla je het slapen ook maar over? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 1 minuut geleden zei MisterX: Je hebt bijna 9 dagen in deze save zitten in 2 weken tijd ofzo en ook nog andere saves?! Doe je nog iets anders dan FM en slapen? Of sla je het slapen ook maar over? Ik heb wat nachtdiensten gehad, daarnaast heb ik niet echt 9 dagen gespeeld, maar heb ik gewoon de laptop dichtgeklapt. Wat niet wegneemt dat er wel veel tijd in deze save zit, ik zat in seizoen 6. Overige games zijn geen games die ik speel, maar losse games die aangemaakt worden voor site-doeleinden, zoals games voor de wedstrijd van de week en enkele games met alle spelers/landen/competities geladen, etc., voor research doeleinden. Die worden wel geladen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 Die keepersblessures zitten er ook weer in. Ik dacht dat ik mijn lesje wel geleerd had dus haalde ik een tweede deftige doelman. Drie wedstrijden later is die ook weer geblesseerd. Volgende transferperiode toch maar voor drie deftige doelmannen gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 Bleh Editor zit weer eens vol met bugs... Ze leren het ook nooit he..... En dan zeggen ze dat de beta testers dit jaar 100 uur testwerk in de editor hebben gedaan. Ik heb na 10 minuten al 20 bugs gevonden..... zucht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 (bewerkt) 7 minuten geleden zei Lazy: Bleh Editor zit weer eens vol met bugs... Ze leren het ook nooit he..... En dan zeggen ze dat de beta testers dit jaar 100 uur testwerk in de editor hebben gedaan. Ik heb na 10 minuten al 20 bugs gevonden..... zucht. Zoals? ps. aan iedereen real name fix etc op sortitoutsi is geupdated. Denk dat ik deze ook installeer: https://sortitoutsi.net/content/63838/no-2024-uefa-competitions-format 6 november 2023 bewerkt door Rinus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 1 minuut geleden zei Rinus: Zoals? Niet kunnen uploaden naar steam Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 37 minuten geleden zei Lazy: Niet kunnen uploaden naar steam Die mis ik inderdaad ook! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 (bewerkt) 100 uur testen? Dat is eigenlijk vrij weinig. 1 mannetje 2,5 week. 6 november 2023 bewerkt door himan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 We zetten onze reeks van het WK voort in de Nations League. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten