Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

5 minuten geleden zei CrisChivu:

image.thumb.png.57d65c784f5842c112738402ce0b3904.png

Welke moeti k verwijderen voor echte duitse team etc?

''Fake.inc''

Vraagje: als ik een custom database gebruik (bij PSV kloppen er een aantal dingen niet) en ik pas deze aan, kan ik daarna wel gewoon met ''echte wereld'' spelen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei MisterX:

Je hebt bijna 9 dagen in deze save zitten in 2 weken tijd ofzo en ook nog andere saves?! Doe je nog iets anders dan FM en slapen? Of sla je het slapen ook maar over? :t:

Ik heb wat nachtdiensten gehad, daarnaast heb ik niet echt 9 dagen gespeeld, maar heb ik gewoon de laptop dichtgeklapt. Wat niet wegneemt dat er wel veel tijd in deze save zit, ik zat in seizoen 6.

Overige games zijn geen games die ik speel, maar losse games die aangemaakt worden voor site-doeleinden, zoals games voor de wedstrijd van de week en enkele games met alle spelers/landen/competities geladen, etc., voor research doeleinden. Die worden wel geladen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Lazy:

Bleh Editor zit weer eens vol met bugs... Ze leren het ook nooit he..... :t:

En dan zeggen ze dat de beta testers dit jaar 100 uur testwerk in de editor hebben gedaan. Ik heb na 10 minuten al 20 bugs gevonden..... zucht.

Zoals?

ps. aan iedereen real name fix etc op sortitoutsi is geupdated.

Denk dat ik deze ook installeer: https://sortitoutsi.net/content/63838/no-2024-uefa-competitions-format

bewerkt door Rinus
Link naar opmerking
Deel via andere websites