Nom de Guerre Geplaatst 27 oktober Share Geplaatst 27 oktober 25 minuten geleden zei delichris: Hoe stel je ook alweer een scout om bijvoorbeeld in Brazilië te zoeken naar talenten? In het menu aan de linkerkant selecteer je "scouting" In het scherm dat nu geopend wordt, selecteer je helemaal bovenin "recruitment focus" Selecteer de optie "create recruitment focus" In de pop-up die verschijnt, stel je in welke posities en verdere vereisten er zijn Om een specifiek land te scouten, selecteer je de optie "areas" Vanuit het nieuwe submenu kun je voor landen, continenten, the works kiezen Helemaal onderin kun je, indien gewenst, zelfs instellen welke scout je naar Brazilië stuurt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 27 oktober Share Geplaatst 27 oktober 1 uur geleden zei Nom de Guerre: Mocht iemand het willen weten, je kunt niet ouder worden dan 100. En nog steeds niet de reputatie van de de A-League over te stappen naar een land in Zuid-Amerika? Of is dat een andere save? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 27 oktober Share Geplaatst 27 oktober Hoe vaak komt het voor dat zowel de nummer 1 als 2 op de lijst van 'de nul gehouden' afkomstig zijn van hetzelfde team? Nummer 3 is trouwens een ex-speler van mij die - toen we nog op het 3e niveau speelde - de overstap heeft gemaakt naar onze grote broer: Auckland City. Daar kwam hij meteen in de basis te staan. Auckland City is waarschijnlijk het beste team van heel Oceanië. 12 van de 14 laatste CL's zijn door hun gewonnen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 27 oktober Share Geplaatst 27 oktober 38 minuten geleden zei MisterX: En nog steeds niet de reputatie van de de A-League over te stappen naar een land in Zuid-Amerika? Of is dat een andere save? Alles in dezelfde save. Mijn managerreputatie zou het probleem niet mogen zijn, het lijkt erop dat ze vooral niet kijken naar managers die in een kleinere competitie actief zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 27 oktober Share Geplaatst 27 oktober Na een heerlijke comeback weet ik mijn eerste prijs met AVS SAD te winnen. De Taça de Portugal is voor ons. Waar wij de afgelopen twee seizoenen tweede wisten te worden in de competitie, was dat dit jaar niet het geval. Een minder seizoen zorgde ervoor dat wij 4e werden. Dit is dan toch wel een lekkere prijs hoor. Waar dit de eerste prijs is die ik pak is dit voorlopig ook de laatste prijs die ik met deze club pak. Mijn aflopende contract ga ik niet verlengen, omdat ik weer wat anders wil. Mede door @neva wil ik de Mustermann attributeless skin ook eens gaan proberen. Dit ga ik koppelen aan de Club of Pioneers challenge. Ik ga dus ontslag nemen en wachten totdat Academica de Coimbra vrij komt. Die club is dit seizoen gedegradeerd naar het derde niveau van Portugal, maar heeft de trainer nog laten zitten. Hopelijk bakt die er niets van en kan ik dus snel instappen. Ohja ik ga het ook eens totaal anders doen door mijn ploeg in een 5-2-2-1 formatie te laten spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 27 oktober Share Geplaatst 27 oktober 37 minuten geleden zei Nom de Guerre: Alles in dezelfde save. Mijn managerreputatie zou het probleem niet mogen zijn, het lijkt erop dat ze vooral niet kijken naar managers die in een kleinere competitie actief zijn. Ook niet bij de kleinere clubs of landen in Zuid-Amerika? Het is inderdaad af en toe zoeken naar een gaatje heb ik gemerkt. Met mijn Mongoolse manager kwam ik heel moeilijk Europa in en vooral in Scandinavië was het onmogelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 27 oktober Share Geplaatst 27 oktober (bewerkt) 14 minuten geleden zei FMNOOB: Ook niet bij de kleinere clubs of landen in Zuid-Amerika? Het is inderdaad af en toe zoeken naar een gaatje heb ik gemerkt. Met mijn Mongoolse manager kwam ik heel moeilijk Europa in en vooral in Scandinavië was het onmogelijk. Het helpt niet dat ze geen afkoopsom willen betalen aan mijn huidige club. Misschien moet ik gewoon uit mijn contract lopen. EDIT: Contract afgelopen en weg. 27 oktober bewerkt door Nom de Guerre Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 27 oktober Share Geplaatst 27 oktober 3 uur geleden zei Nom de Guerre: Mocht iemand het willen weten, je kunt niet ouder worden dan 100. Je ziet er goed uit voor die leeftijd! Succes in Uruguay, leuke club. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 27 oktober Share Geplaatst 27 oktober Zo, even laten zien wie de baas is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 27 oktober Share Geplaatst 27 oktober KAMPIOENEN! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 27 oktober Share Geplaatst 27 oktober Uh... PSG komt even langs om mijn back-up spits aan te trekken?! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 27 oktober Share Geplaatst 27 oktober 5 minuten geleden zei MisterX: Uh... PSG komt even langs om mijn back-up spits aan te trekken?! Heel vaak is dat voor het 2de elftal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 27 oktober Share Geplaatst 27 oktober 4 minuten geleden zei sennid: Heel vaak is dat voor het 2de elftal. Waarom zou PSG een speler dat speelt in Nieuw-Zeeland aantrekken voor hun 2e team?! Zelfs bij mij is ie niet verder gekomen dan 4 invalbeurten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 oktober Share Geplaatst 27 oktober Estimated Value ; Real Madrid; 2.33 milljard Frankfurt; 1.04 miljard Van te voren verwacht; 0 punten Gekregen ; 0 punten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 27 oktober Share Geplaatst 27 oktober 21 minuten geleden zei MisterX: Waarom zou PSG een speler dat speelt in Nieuw-Zeeland aantrekken voor hun 2e team?! Zelfs bij mij is ie niet verder gekomen dan 4 invalbeurten. Misschien doet PSG wel de Pokeplayer Challenge? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 oktober Share Geplaatst 27 oktober Simpele zege als nummer 5, op de huidige nummer 16. Vorig seizoen werd Bayer 04 nog 5e, met 11 nederlagen, nu hebben ze er al 4, naar pas 6 duels Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 27 oktober Share Geplaatst 27 oktober 31 minuten geleden zei MisterX: Waarom zou PSG een speler dat speelt in Nieuw-Zeeland aantrekken voor hun 2e team?! Zelfs bij mij is ie niet verder gekomen dan 4 invalbeurten. Reputatie. Als je spelers een hoge reputatie hebben ten opzichte van de competitie waar ze actief zijn of de club waar ze voor spelen, dan komen er vaker grote clubs. Ik heb twee spelers verpatst aan Real Madrid, maar die zijn allebei niet van Real niveau, noch zullen ze dat niveau ooit aantikken. Ze deden het wel erg goed in de A-League en ze maakten deel uit van de gouden WK-ploeg. Hoge relatieve reputatie. Real koopt ze voor 6 miljoen het stuk, ze spelen er twee jaar amper, worden verhuurd en voor 20+ het stuk verkocht aan middenmoters in La Liga en Engeland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 27 oktober Share Geplaatst 27 oktober Hopsakee daar gaat die. Het heeft iets meer dan een seizoen geduurd maar mijn oud speler Goncalo Paiva kon elders aan de slag en zo kwam de vacature vrij. Attributeless skin geïnstalleerd. Ben benieuwd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 27 oktober Share Geplaatst 27 oktober 3 minuten geleden zei Nom de Guerre: Reputatie. Als je spelers een hoge reputatie hebben ten opzichte van de competitie waar ze actief zijn of de club waar ze voor spelen, dan komen er vaker grote clubs. Ik heb twee spelers verpatst aan Real Madrid, maar die zijn allebei niet van Real niveau, noch zullen ze dat niveau ooit aantikken. Ze deden het wel erg goed in de A-League en ze maakten deel uit van de gouden WK-ploeg. Hoge relatieve reputatie. Real koopt ze voor 6 miljoen het stuk, ze spelen er twee jaar amper, worden verhuurd en voor 20+ het stuk verkocht aan middenmoters in La Liga en Engeland. Ik kan me voorstellen dat iemand uit de A-League de stap maakt naar Europa. Zeker als ze het erg goed doen en ook onderdeel zijn van een gouden WK ploeg. Het gaat hier om een jonge spits die nog niet goed genoeg was om door te breken in Nieuw-Zeeland. Niets voor niets kwam hij niet verder dan 4 invalbeurten. Gescoord heeft hij ook nog niet in die speelminuten. Ik zou dus niet weten waar zijn hoge reputatie vandaan zou komen dus. Hij is nu wel 6,8 tot 10 mln. waard bij PSG... iets heel anders: Geen idee hoe kwalificatie nu precies werkt in Nieuw-Zeeland. In Nieuw-Zeeland zijn eigenlijk 3 hoogste divisie: Eentje voor Noord, eentje voor Central en eentje voor Zuid. De top 3 van iedere competitie wordt toegevoegd kampioenschap play-off. Iedereen speelt hier 1x tegen elkaar en zo wordt een klassement opgemaakt. Dit lijkt heel logisch: De nummer 1 en 2 plaatsen zich voor de CL. Maar nu de praktijk: In januari eindigt het seizoen. In februari begint de CL. Als nummer 1 mag ik niet deelnemen... Het zijn de nummer 2 en nummer 5 die deelnemen... Die nummer 5 is wel enorm opvallend. Ik kan me nog indenken: Misschien loopt het zo ver achten dat dit gebaseerd is op vorig seizoen, maar de nummer 5 van dit jaar is ook de nummer 5 van vorig jaar. Ik heb dus geen idee hoe plaatsing voor de CL nu precies werkt in Nieuw-Zeeland... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 27 oktober Share Geplaatst 27 oktober @MisterX Na een competitie zijn er play-offs en dan komt er dus een kampioen uit. Het kan dus zijn dat de nummer vijf toch de titel pakte in de play-offs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 27 oktober Share Geplaatst 27 oktober 1 minuut geleden zei delichris: @MisterX Na een competitie zijn er play-offs en dan komt er dus een kampioen uit. Het kan dus zijn dat de nummer vijf toch de titel pakte in de play-offs. Ik heb het over de eindpositie van de play-offs. Dus het team is 5e geworden in de play-offs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 27 oktober Share Geplaatst 27 oktober Ik heb zo'n hekel aan dit hè. Dan gaat het bovenverwachting en ineens klapt het in elkaar en valt het dubbeltje elke keer net verkeerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LouisPSV Geplaatst 27 oktober Share Geplaatst 27 oktober Ruud even onder m'n vleugel genomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 27 oktober Share Geplaatst 27 oktober Wat is het hoogste cijfer dat jullie een keeper ooit hebben zien halen? Ik kom er net eentje tegen die een 9.8 haalt. Ongekend Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 27 oktober Share Geplaatst 27 oktober Zelfs na het maken van meerdere doelpunten halen ze bij mij zelden een 8.0 of hoger... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten